XXL Nutrition

Grote boodschap op het werk/school

sochtends na ontbijt ga ik lekker thuis zitten
all day long, eat and shit

sinds ik een drol leg net zo groot als een olifant maak ik de gains van mijn leven.

When you got to go you got to go!

Maat van me moet altijd overal scheiten, komt ie ff langs. Jo moet eerst ff scheiten.
Heb ik die geur weer in huis hangen. Ook als ie bij vreemden op bezoek gaat, sorry
moet ff naar de wc. Dan hou ik het meestal zolang mogelijk in totdat er geen uitweg meer is. :P

Vertel ons nog meer over je maat s.v.p.

Een sigaret will do the trick for me maar roken is nu eenmaal niet zo gezond dus drink cola light s'morgens werkt evengoed als een sigaret. Elke keer bijna als ik cola light drink moet ik naar de toilet bij een gewone cola heb ik dit niet .

Laatst bewerkt:
Nee ik kan overal schijten zonder problemen.

Gewoon boven de wc hangen, niet op gaan zitten. probleem opgelost. wat is het toch simpel ook:rolleyes:

Op school schijt ik nooit, vieze zooi daar. Op mn werk is het geen probleem. Maar gelukkig heb ik het voorrecht dat ik ondanks mn 4500kcal bulk maar 1x per dag hoef te schijten en dat is om 17.30 voor mn avondeten. Toen ik nog mn ecto-bestaan leefde kon ik gerust 2 dagen zonder te schijten.

Ik poep overal wel goed, doe op school juist altijd extra me best!

Ik doe boodschappen altijd bij de supermarkt.:o

Ik doe het nog liever in m'n broek dan te moeten poepen in een openbaar toilet.

Laatst bewerkt:
ga altijd thuis en anders kan ik het wel ophouden

De toilet cleaner is trouwens wel een uitvinding, gewoon een baal wc papier pakken, toilet cleaner erop spuiten, en je veegt zo de bril schoon. Ik leg er daarna natuurlijk alsnog wc papier op, maar het idee is tenminste wel fris.

Terug
Naar boven