XXL Nutrition

Grote boodschap op het werk/school

Deo mee voor je wc bezoekje? ???
Je voelt je meteen onfris die dag?...

Gayest thing I ever heard.

Ik doe altijd zaterdagmiddag boodschappen.

Nee, hij doet die bus in zijn anus:p
Ik zou het persoonlijk bij de kurk houden.

OT: ik schijt regelmatig op school en ik vind het nog fijn ook, snap sowieso niet waarom mensen hun poep inhouden en met een k*t gevoel in hun maag blijven rondlopen, omdat ze niet op school willen schijten.

Ik lees dit terwijl ik schijt.

Ik schijt gewoon op werk en op school. Ik zoek wel een chill wctje uit. Er komt namelijk best veel geluid aan te pas.

Als het bijvoorbeeld zon wc waar van de bovenkant open is en de onderkant van de deur ook. Dan skip ik die wc.

Ik hou van luxe. Op de hogeschool heb ik best wat chille wctjes gevonden. Ik vind wel leuk om te zoeken naar de beste wc.

Heb ik totaal geen problemen mee. En ik weet ook precies wanneer ze schoon worden gemaakt, daarna ga je gewoon even op het gemakje schijten:)

Gewoon gaan schijten op het werk. Betaald schijten, er is toch niks beters?

ik vind het vooral irritant als je 's avonds moet schijten als je uitgaat en dat je dan in een volle kroeg moet gaan zitten bouten. op werk heb ik er schijt aan.

sinds ik op school schijt maak ik de gains van mijn leven.

Op mijn werk probeer ik wel te vermijden, maar bijvoorbeeld in de sportschool kan ik er echt om lachen om een goeie neer te leggen in de wc aldaar!

neem een rekenmachiene mee naar de wc en ga uitrekenen wat jij verdient hebt tijdens dat je aan het schijten bent.vergeet je ook gelijk je vieze gevoel hahah

Ik schijt gewoon op werk en op school. Ik zoek wel een chill wctje uit. Er komt namelijk best veel geluid aan te pas.

Als het bijvoorbeeld zon wc waar van de bovenkant open is en de onderkant van de deur ook. Dan skip ik die wc.

Ik hou van luxe. Op de hogeschool heb ik best wat chille wctjes gevonden. Ik vind wel leuk om te zoeken naar de beste wc.
Hahaha zo herkenbaar, deed ik vroeger ook en heb zo heel wat chillle wc's gevonden waarbij je gewoon lekker kon zitten.

Terug
Naar boven