Fitness Seller

Grote jongen worden

  • Topic starter ACE
  • Startdatum
  • Reacties 888
  • Weergaven 51K
  • Volgers 65

Bezoekers in dit topic

Pfff Sterkte..... :(
 
Sterkte chungie
 
Gelukkig zijn ze tegenwoordig zo ver met technieken dat ze vrijwel alles (deels) kunnen herstellen
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Sterkte man!!
 
Aangepast. Misselijk ventje.
 
Laatst bewerkt:
Gaan ze gewoon paar implantaten steken, of een brug? Ja tanden zijn duur, met mijn beugeltraject en porseleinen facetten zal ik ook rond de 7000 euro kwijt zijn.. ondanks een tand verzekering
Ja ik krijg boven 2 of 3 implantaten en 2 onder en daarover komt een brug. Ik krijg niks van de verzekering, loopt een rechtszaak nu tegen die gast die reed, heb er een hard hoofd in dat ik alles terug krijg :bang:
 
sterkte maatje :(

dat je een mooi smoeltje mag krijgen xxx
Pfff Sterkte..... :(
Sterkte chungie
Sterkte man!!
Sterkte! Misschien dat je toch nog genoeg vast kan houden met vloeibaar eten.
Bedankt broeders en zusters :heart:

Mijn comeback zal groots zijn straks
 
How did I miss this. Fuck man. Niet alles gelezen, maar nu in je nakuur dus? Weer een operatie in aantocht?
Sterkte man. Daarna gewoon weer knallen. In ieder geval al een heel degelijk fysiek en je weet hoe het moet inmiddels. Komt wel weer!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
How did I miss this. Fuck man. Niet alles gelezen, maar nu in je nakuur dus? Weer een operatie in aantocht?
Sterkte man. Daarna gewoon weer knallen. In ieder geval al een heel degelijk fysiek en je weet hoe het moet inmiddels. Komt wel weer!
Jep, 1,5 week in nakuur nu. Jep, het gaat ook wel goed komen, helaas even een kleine setback :(
 
Shit man dat suckt kei hard, ik weet hoe klote het is om na een succesvolle blast een kut blessure oid te hebben en zo weer een paar stappen terug te gaan, zuigt hard maar je komt er wel doorheen! Keep ya head up!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Sterkte Big ChimiChungus! Dat je maar een mooie ProdentSmile mag hebben straks :thumbs:
 
  • Love
Waarderingen: ACE
Twee weken in m'n nakuur nu en nog niet echt bijzondere dingen, uit bed komen wordt wel steeds moeilijker :roflol: Ben s'ochtends niet vooruit te branden.. eenmaal opgestart is er niks aan de hand. Heb wel last van m'n schouder en hoe het komt geen flauw idee, werd er mee wakker na een rustdag vorige week. Even UB wat rust geven de rest van de week. Gewicht nog steeds rond de 95kg.

Heb ook een bloeddruk meter gekocht, net 3 metingen gedaan en gem kwam daar 142 - 59 uit. Wel wat aan de hoge kan. nu zegt 1 meting niet zoveel natuurlijk. Zal het in de aankomende weken proberen op vaste tijdstippen te meten.
 
Twee weken in m'n nakuur nu en nog niet echt bijzondere dingen, uit bed komen wordt wel steeds moeilijker :roflol: Ben s'ochtends niet vooruit te branden.. eenmaal opgestart is er niks aan de hand. Heb wel last van m'n schouder en hoe het komt geen flauw idee, werd er mee wakker na een rustdag vorige week. Even UB wat rust geven de rest van de week. Gewicht nog steeds rond de 95kg.

Heb ook een bloeddruk meter gekocht, net 3 metingen gedaan en gem kwam daar 142 - 59 uit. Wel wat aan de hoge kan. nu zegt 1 meting niet zoveel natuurlijk. Zal het in de aankomende weken proberen op vaste tijdstippen te meten.
Onderdruk redelijk goed toch? Mij laten vertellen dat de onderdruk meer van tel is... kan mij ook vergissen nat.
 
Onderdruk redelijk goed toch? Mij laten vertellen dat de onderdruk meer van tel is... kan mij ook vergissen nat.
Ja dat is wel een beetje een ding met zulke metingen, als je niet precies weet hoe en wat kan je jezelf onnodig zorgen maken. Moet dus even wat research doen
 
Ja dat is wel een beetje een ding met zulke metingen, als je niet precies weet hoe en wat kan je jezelf onnodig zorgen maken. Moet dus even wat research doen
Tuurlijk maar zo bloeddruk meter aan de pols geeft altijd wat afwijkingen. Moest je onderdruk bijv 10-11 zijn zou ik al meer panikeren.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven