AndroidHealthClinic

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Ze zijn misschien hier geboren maar hun ouders komen waarschijnlijk van ergens anders. In mijn ogen en waarschijnlijk gaan weinig mensen hiermee akkoord zijn belgen of nederlanders, blanke mensen die in NL of BE geboren zijn. Kleurlingen die hier geboren zijn, zijn voor mij geen nederlanders of belgen. En als ze willen stelen, moorden, enz, dan moeten ze het maar eens in hun eigen land proberen en zien wat de straffen daar zijn, denk dat ze dan wel eens twee keer zullen nadenken voor ze in hun eigen land iemand bij elkaar slaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Ik ben wel voor een "3 strikes you're out"-methode. Flik je 3x iets wat onder zware mishandeling/criminaliteit valt, dan krijg je een spuitje naar de eeuwige jachtvelden. Klaar. Geen gevangenisstraf, maar gewoon weer de staat op (hooguit schade betalen). Ben je de 3e keer het haasje: game-over. Parasieten als dit soort figuren of die gasten in Eindhoven kunnen we in deze samenleving missen als kiespijn. Hier zal nooit iets van terecht komen en kosten de samenleving levenslang een hoop geld en ellende. Oh ja, en helaas mama en papa van de dader, u heeft gruwelijk gefaald in uw opvoeding en dit is het resultaat.
Meh, ik ben het er deels mee eens dat mensen die keer op keer de fout in gaan, levenslang moeten krijgen, maar er zullen gevallen zijn waarbij je door het "3 strikes you're out"-systeem onterecht levenslang wordt vast gezet. Je kunt je wel een situatie voorstellen waarbij iemand 3x een misdaad pleegt, maar waarbij levenslang niet op zijn plaats zou zijn. Ik denk dat het beter is als rechters levenslang kunnen geven wanneer zij dat toepasselijk vinden. En dan moet dat natuurlijk wel in de praktijk stevig worden toegepast :p

Ik ben wel voor een "3 strikes you're out"-methode. Flik je 3x iets wat onder zware mishandeling/criminaliteit valt, dan krijg je een spuitje naar de eeuwige jachtvelden. Klaar. Geen gevangenisstraf, maar gewoon weer de staat op (hooguit schade betalen). Ben je de 3e keer het haasje: game-over. Parasieten als dit soort figuren of die gasten in Eindhoven kunnen we in deze samenleving missen als kiespijn. Hier zal nooit iets van terecht komen en kosten de samenleving levenslang een hoop geld en ellende. Oh ja, en helaas mama en papa van de dader, u heeft gruwelijk gefaald in uw opvoeding en dit is het resultaat.

Veel te kortzichtig Marc. Denk hier nog maar eens goed over na wat je zei, want het is cognitief best armoedig wat je allemaal uitkraamt.

op zijn minst gezegd lol

Veel te kortzichtig Marc. Denk hier nog maar eens goed over na wat je zei, want het is cognitief best armoedig wat je allemaal uitkraamt.

Jij gelooft dat mensen die keer op keer in de fout gaan vast wel eens op het goede pad komen? En hoeveel mensen moeten daar slachtoffer van worden alvorens het zo ver komt? Ik heb nog geen enkel tegenargument in jouw reactie gelezen.

Ze zitten nu allemaal vast. Weet niemand wat hun afkomst is?

Maakt Marokkanen niet minder irritant maar goed, deze keer dus geen mocro's

Alle Colombianen terug naar hun eigen land!!!!

Jij bent ook wel een irritant ventje trouwens :trollfacex:

Correct, alleen ik gebruik geen verbaal danwel fysiek geweld en kan men frustraties jegens mij enigszins beperken door van de blokkeerfunctie gebruik te maken. Helaas bied het echte leven geen blokkeerfunctie omdat de PvdA dat niet wilt.

Het zijn allemaal watjes.
Man tot man gezecht zullen ze nooit doen altijd met een groepje.

Ze hebben totaal geen respect voor anderen....totdat je iemand van hun te grazen neemt dan is Nederland te klein

Terug
Naar boven