Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nog steeds te wachten op de dag dat er een filmpje getoond wordt waarin een groep jongeren met een verkeerde iemand beginnen te vechten en dat ie ze allemaal de les leert. Ben benieuwd of de politie dan ook zo`n filmpje toont..
Moet haast toch wel een keer gebeurd zijn?!
De vijf verdachten van een schokkende mishandeling in Oosterhout worden beschuldigd van het medeplegen van poging tot doodslag. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie heeft dat vrijdag gezegd
Anonymousoosterhoutzegt:
26 februari 2013 om 23:01
Nogmaals geen één van de 5 daders zijn van Marokkaanse afkomst.
Ik lees net op ad.nl dat er eentje is vrijgelaten en dat hij vanavond op tv was bij P&W!
Ik draag sinds kort altijd een vlijmscherp mes in mijn binnenzak. (enkel 's avonds als het al donker begint te worden) Met hoesje erover zodat ik mezelf geen pijn kan doen uiteraard.
Ik zou zeggen: probeer het maar eens bij tbeest![]()

Als ik eerst in aanraking was gekomen met iemand die liep te fokken met mijn vriendinnen, en mij en m'n vrienden daarna had beledigd. En even later draai ik me om en ik zie hem in gevecht met mijn vrienden, dan zou ik ook naar hem toe rennen en hem op de grond neerslaan. Om vervolgens de rest te kalmeren en weg te lopen. Vrij normale gang van zaken wat mij betreftGetverdemme wat een misselijk mannetje. Het was ze eerste avondje uit, veel stress omdat zijn opa was overleden. Hij was 4 maanden in Bulgarije en net terug.
Hij zag alleen maar het slachtoffer en dacht dattíe zijn vrienden sloeg. Oh hij heeft ook nog iedereen weggeduwd en wilde geen mishandeling.
Spreekt ook goed Nederlands na 7 jaar hier zeg...getverdemme. ERUIT NU !
Maar dan moet het dus wel waar zijn wat hij nu allemaal beweerd, en dat zal de rechter wel goed uitzoeken denk ik.