MuscleMeat

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

yasmine wat een kneus toch weer :roflol:

:roflol: Gooi er nog een anekdote uit, Chuck. Of misschien kan je er gelijk een nieuwe Godwin van maken door Israel bij het topic te betrekken.

Snel Ericr, er zijn ergens nog wel een paar schrijffouten te vinden waar je dan de auteur mee kan bespotten. Wees er snel bij.
PS: anekdotes doen er toe, als je naar de vraag van de topicstarter kijkt; Dat is trouwens wat een forum is: ervaringen delen. Ik heb je wel anders gekend Ericr. What happened?

Snel Ericr, er zijn ergens nog wel een paar schrijffouten te vinden waar je dan de auteur mee kan bespotten. Wees er snel bij.
PS: anekdotes doen er toe, als je naar de vraag van de topicstarter kijkt; Dat is trouwens wat een forum is: ervaringen delen. Ik heb je wel ander gekend Ericr. What happened?

Jij doet gelijk spastisch over een visuele grap, niet ik. Lighten the **** up zou ik zeggen maar dan vrees ik dat je straks weer ergens een auto in de fik zet.

Jij doet gelijk spastisch over een visuele grap, niet ik. Lighten the **** up zou ik zeggen maar dan vrees ik dat je straks weer ergens een auto in de fik zet.

Nog een flauwe grap. Het houdt niet op. Ericr, laat de grappen over aan iemand anders.

Ik vind ze wel vermakelijk. Evenals jouw temperament.

Nog een flauwe grap. Het houdt niet op. Ericr, laat de grappen over aan iemand anders.

Anders steek je mijn auto in de fik op de oprijlaan? Maar goed dat ik geen auto heb dan en de oprijlaan is ook niet echt een succes geworden.

y-so-srs-2.jpg

Inderdaad. Daarom dat ik ook geen aangifte bij de politie doe. Anders zouden ze zien wie er een motief heeft.
Ik heb momenteel een drie tal mensen die nog iets mogen verwachten van me. Dat klinkt kinderachtig en er zullen mensen zijn die zeggen: "dat haalt niks uit, daar win je toch niks bij", maar sommige zaken dat mag je gewoon niet pikken. Een brandweerkolonel die me, net voor de politie aankomt, zegt dat hij toch gelijk zal krijgen daar hij ze allemaal goed kent, en ik daarna een boete moet betalen terwijl hij me in dronken toestand aan 40 per uur van de baan rijdt. Nou, ik betaalde de 15000 belgische frank, en 5 jaar later heeft hij zijn heel mooie mercedes volledig uitgebrand teruggevonden op zijn mooie oprit. Een maand later zag ik hem bij de bakker en zei ik hem bij het naar buiten gaan. "Weet je nog wie ik ben? " Hij zei smalend en grijnzend "ja", en toen zei ik heel stil: ik heb er van genoten. Je wagen gaf een gezellige warmte af". Ik heb gezien dat je nu met een Peugeot rijdt?" Hij liep rood aan, ik stapte in mijn wagen en vertrok. Case closed. Next.
.

Ik dacht dat jij een zachte jongen was. Zo zie je maar.

Wel goeie actie trouwens.

hij is Zo zacht als een teddybeer, behalve als hij kwaad word. Must get rid of the evil part. Still trying.

Anders steek je mijn auto in de fik op de oprijlaan? Maar goed dat ik geen auto heb dan en de oprijlaan is ook niet echt een succes geworden.

y-so-srs-2.jpg

Neen, wagens in de fik steken is enkel voor zwaardere vergrijpen. ALs je wil kom ik straks langs om je fietsbanden leeg te laten lopen.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 23:37 ----------

hij is Zo zacht als een teddybeer, behalve als hij kwaad word. Must get rid of the evil part. Still trying.

Klopt.
PS: opgepast met je schrijffout! Ericr is watching you.

Op een forum stoer lopen te verkondigen dat je een auto in de fik hebt gestoken. Dan ben je gewoon een tokkie.

Ja, ik had het ondertussen al op google opgezocht. In Vlaanderen noemen wij dat marginaal gedrag. WAt ik deed, met die wagen, was hier niet onder te klasseren. De kolonel reed me in dronken toestand van de baan, en ik moest de schade aan zijn wagen betalen!!! Dus als justitie me niet geeft waar ik recht op heb, dan pak ik het zelf. Ik geloof niet in karma, omdat dat iets heel irrationeel is en in strijd is met het feit dat ik atheist ben. Echter vind ik het idee er achter wel mooi. Echter pas ik in mijn leven het "pay it forward"-principe toe. Ik zag dit eens in een film en vond dat zo mooi, dat ik het nu ook doe. Bij een goede daad, voel ik me dan goed; En ja, ik ben wijs genoeg te beseffen dat altruïsme een soort van egoïsme is, maar goed. HEt voelt goed, dus voila; Echter ben ik echter van mening dat ik nooit nog shit zal pikken.

Je hebt toch een dochter yasmine? Als mijn pa dat soort dingen zou flikken, auto's in de fik zetten en shit zou ik dat echt nooit kunnen respecteren. Wat als je gepakt wordt of zo

Je hebt toch een dochter yasmine? Als mijn pa dat soort dingen zou flikken, auto's in de fik zetten en shit zou ik dat echt nooit kunnen respecteren. Wat als je gepakt wordt of zo

Dude, ik was toen nog geen vader. En als criminoloog weet je goed waar je moet op letten om niet gepakt te worden.
Oke, ik geef wel toe dat het niet de daad is waar ik het trotst op ben. Maar ik kon dat onrecht niet vergeten, niet pikken, en dan gaat men soms wel eens wat te ver.

Laatst bewerkt:
Goed topic :o

Dude, ik was toen nog geen vader. En als criminoloog weet je goed waar je moet op letten om niet gepakt te worden.
Oke, ik geef wel toe dat het niet de daad is waar ik het trotst op ben. Maar ik kon dat onrecht niet vergeten, niet pikken, en dan gaat men soms wel eens wat te ver.

Echt voorzichtig ben je dan toch niet door hem na zoveel tijd te insinueren dat jij het was. Of door het hier nu openbaar te maken.

Terug
Naar boven