Fitness Seller

Gs, GG of Red Dragon

nou we lachen erom........laatst bij t stappen:
gozer was echt ****ing huge...iets van 1,80 (mijn lengte) en 123kg en gort en grot droog. sikke sth pens met blokken erop (heb uiteraard met hem gepraat en hem lekker betast :P)
enfin...die gozer zit doodleuk te vertellen dat gg poep is, gs gaat dan nog wel maar..."ik zelf gebruik alleen red dragon, de rest vertrouw ik nie"....

waarop dennis keihard begint te lachen...hij begint verhaal over harde spuitplekken/pijnlijke plekken enzenz...

gesprek ging zo nog ff door.

kern vh verhaal.....red dragon is the rising star! :P

ja hoor t ook heeft met bepaalde streken te maken waar ze elkaar napraten, ken n stel ''kuurders'' uit helevoetsluis moeten ook absoluut nix van gg weten...

hier ervaring met nandrolone phenyl en sustanon en boldonone van red dragon alles prima in orde, kameraad heeft sth ervan en ook prima in orde

red dragon nog niet gebruikt
wel GG en Gs, beide goed
mijn voor keur gaat naar GG

'de kwaliteit iets beter is'....:rolleyes:

Heerlijk altijd, zulke váge zwaar onbeduidende kreten. :roflol:

'De kwaliteit is iets beter'.

Ja! Dat zegt mij nou echt veel! :D

Als je dus kunt aangeven wat er 'iets beter' is zou dat velen wat duidelijker worden. Maar vaak zijn het mensen die met belangen posten en zelf dus niet zozeer kunnen aangeven wat er zoal beter is. Het belangrijkste is dan eigenlijk dat men overbrengt dat je dat merk moet gaan kopen.

Vage praat dus.;)

Kijk opa praat weer eens klare taal!!
spannende verkoop verhalen en een hoop blabla daar hebben we geen ruk aan en GS en GG afzeiken heeft in mijn ogen ook weinig zin want die merken zijn al redelijk lang op de markt en nagenoeg iedereen boekt er perfecte winst mee.

ik kwam geen ruk aan van diana-b van gs 4weken 40 mg per dag .wel iets in kracht maar ja dat kan een keer geburen he .gr s

Van deze 3 "jongens" heb ik alleen GG gehad en daar ben ik erg over te spreken. Ga ook niets anders proberen. Don't change a winning team!!!:D

is er ook een site van red dragon want ik ken ze niet

Ik heb hcl supertest nu, geen rubberstukjes in de olie en aanzienlijk minder pijn na injectie dan van gs testo enanthaat dus mss zou een revisie gepast zijn dbc :D

Klein rekensommetje voor je: Als 250mg test enanthate per ml ongeveer het maximum is dat je kunt dissolveren in 1ml, hoe ga je dat dan doen met 500mg? :D

kan maar één reden zijn: Er zit niet in die 1ml wat er in hoort te zitten.
Of HCL komt van Mars en heeft Alien technieken die test enanthate poeder van 500mg in 1ml laten dissolveren met zandkorrels van Jupiter.

Klein rekensommetje voor je: Als 250mg test enanthate per ml ongeveer het maximum is dat je kunt dissolveren in 1ml, hoe ga je dat dan doen met 500mg? :D

Of HCL komt van Mars en heeft Alien technieken die test enanthate poeder van 500mg in 1ml laten dissolveren met zandkorrels van Jupiter.

Via andere solvents (dus geen BA) kan er zeker meer opgelost worden hoor. ;)

Geen idee echter wat de meerwaarde zal zijn van 500mg/ml oplossingen.

Ach, minder ml aan olie spuiten is een voordeel natuurlijk.

Als je bijvoorbeeld originele Boldenone hebt van VM dan zit je op 50mg.ml, da's balen! :D
Overigens is het ook nogeens zo dat er, ik kan dit niet precies omschrijven, iets met de ester zou gebeuren als je boven de 300mg/ml zou zitten. Een voordeel voor de gebruiker is het in ieder geval niet, hogere doseringen per ml:

-Of je krijgt last met injecteren
-Of de kwaliteit van het ingredient gaat omlaag doordat de ester aangetast wordt

Feit blijft dat je mensen altijd kunt lekker maken met 'hoe meer hoe beter voor des te minder' maar zodra er trucs aan te pas komen en de prijzen gaan dalen komt als eerste de kwaliteit in het geding.

Alleen misschien als je enorme hoge doseringen gebruikt is het wat minder prikken

Ach, minder ml aan olie spuiten is een voordeel natuurlijk.

Als je bijvoorbeeld originele Boldenone hebt van VM dan zit je op 50mg.ml, da's balen! :D
Overigens is het ook nogeens zo dat er, ik kan dit niet precies omschrijven, iets met de ester zou gebeuren als je boven de 300mg/ml zou zitten. Een voordeel voor de gebruiker is het in ieder geval niet, hogere doseringen per ml:

-Of je krijgt last met injecteren
-Of de kwaliteit van het ingredient gaat omlaag doordat de ester aangetast wordt

Feit blijft dat je mensen altijd kunt lekker maken met 'hoe meer hoe beter voor des te minder' maar zodra er trucs aan te pas komen en de prijzen gaan dalen komt als eerste de kwaliteit in het geding.

Sorry bro, maar er kunnen toch echt hoog gedoseerde AAS gemaakt worden zonder dat er beschadiging optreedt aan de ester! Als je kijkt op de USA boards zie je regelmatig pijnloze homebrew injects die niet kristaliseren en hoog gedoseert zijn! ook stacks worden gemaakt b.v. 150mg prop en 150mg tren a .. of een pijnloze test prop van 250mg/ml die niet kristaliseert..

dus is niet helemaal waar wat je zegt

Waarom klaagden zoveel mensen hier in EU dan over zgn hoog gedoseerde spullen???

Waarom klaagden zoveel mensen hier in EU dan over zgn hoog gedoseerde spullen???

Misschien dat ze in de VS verder zijn qua ontwikkeling?

Kan best zijn dat 'we' de komende jaren hun trucjes overnemen en hier ook pijnloze en goede kwaliteit zeer hoog gedoseerde AAS krijg.

grappig, met de juiste oplosmiddelen kan je zeker hoger doseren als 250mg/ml hoor..
dus weet niet waar jij de link legt tussen klachten over hoog gedoseerde spullen en het feit dat het niet mogelijk is middelen op te lossen in een dosering hoger dan 250mg/ml?

mijn testo is ook 300mg 1ml daar zet ik twee keer 1,5 van weg kom ik uit op 900 mg per week .lekker hoor homebrew

Jij hebt het over de t500 van hcl dbc, ik over de supertest.

Samenstelling daarvan heb ik je in pm geantwoord :)

ik als total noob kan zelfs meer dan 250 oplosse...dus 500 moet door iemand met meer verstand van zake zeker lukke..zegt natuurlijk nix over hoe pijnljik het is..

Terug
Naar boven