MuscleMeat

Gs, GG of Red Dragon

-Of de kwaliteit van het ingredient gaat omlaag doordat de ester aangetast wordt
hier kan ik me trouwens wel enigszins in vinden...geen flauw idee waarom, maar heb wel eens 250mg/ml primo gebruikt en ook 100mg /ml..op een of andere manier werkte die 100 stukken beter......alles qua stof etc hetzelfde...kon hierzelf ook erg moeilijk een antwoord op bedenke...

ik heb test prop van red dragon labs gebruikt.
is echt top spul.
ging er keihard op.
en lekker geil natuurlijk :D

Ach, minder ml aan olie spuiten is een voordeel natuurlijk.

Als je bijvoorbeeld originele Boldenone hebt van VM dan zit je op 50mg.ml, da's balen! :D
Overigens is het ook nogeens zo dat er, ik kan dit niet precies omschrijven, iets met de ester zou gebeuren als je boven de 300mg/ml zou zitten. Een voordeel voor de gebruiker is het in ieder geval niet, hogere doseringen per ml:

-Of je krijgt last met injecteren
-Of de kwaliteit van het ingredient gaat omlaag doordat de ester aangetast wordt

Feit blijft dat je mensen altijd kunt lekker maken met 'hoe meer hoe beter voor des te minder' maar zodra er trucs aan te pas komen en de prijzen gaan dalen komt als eerste de kwaliteit in het geding.
helemaal mee eens

Ik zeg het wordt tijd voor een homebrewsectie ;)

Ik zeg dat ook.

Met een speciaal hoekje voor Opa's Koei-gezellige Trenpraat.

heb ervaring met EPL en Red Dragon, beiden zijn goed
waarom wordt EPL hier over het hoofd gezien? of hoort dat bij een ander UG?

red dragon is toch onlangs gestopt met productie onder deze naam? als ik het goed voorheb gaan die nu onder een andere officiele naam verder

EPL heeft geen injects dacht ik.

Er zijn mensen die de tabs platstampen, dissolveren en samenvoegen met kruipolie. Dan heb je EPL injects :D Dat zijn overigens dezelfde figuren die zeggen dat je van test niet geil wordt (test is het mannelijke geslachtshormoon, dit even voor de newbees).

Er zijn mensen die de tabs platstampen, dissolveren en samenvoegen met kruipolie. Dan heb je EPL injects :D Dat zijn overigens dezelfde figuren die zeggen dat je van test niet geil wordt (test is het mannelijke geslachtshormoon, dit even voor de newbees).

:D

komt Red Dragon niet vanuit Canada. is alleszins goedkoper. ik denk het is te gebruiken binnenkort.

:brew: moet je me toch eens goed uitleggen hoe dat werkt......klinkt wel lekker namelijk!:D :D

In Engeland is er o.a. 1 forum mee gestopt; er kwamen gewoon teveel ongelukken van.

Stel je voor: De vragen die je nu al ziet op dit forum van mensen die al helemaal niet weten waar ze mee bezig zijn, mensen die niet weten hoe te injecteren, laat staan een kuur op te zetten...die breng je dan op ideeen om thuis te gaan zitten roeren!

wel zou t leuk kunnen zijn voor members die meer dan een x aantal post hebben en een x aandal dagen online zijn om toegang te krijgen tot zooon subforum

Ik ben tegen zo'n forum. Des te meer redenen voor de autoriteiten om dit forum down te halen.

Inderdaad het wordt dan toch een beetje te gevaarlijk denk ik. Zeker niet doen dus

@ DBC01
Ben ook een beetje rond aan t kijken wat t gaat worden..
Had met bb van sportschool over... die wist wel iets.. 450mg/ml Test van International Pharma ofzoiets... 1e x dat ik er van hoorde... nu hier dan weer..
Leek mij ook apart ivm pijn enz..
Heb dan ook gezegd.. veel plezier ermee.. en hoor t wel he!

Ga lekker voor zekerheid en kies voor een UL...
Er is zoveel neppe troep op de markt!!!

@ DBC01
Ben ook een beetje rond aan t kijken wat t gaat worden..
Had met bb van sportschool over... die wist wel iets.. 450mg/ml Test van International Pharma ofzoiets... 1e x dat ik er van hoorde... nu hier dan weer..
Leek mij ook apart ivm pijn enz..
Heb dan ook gezegd.. veel plezier ermee.. en hoor t wel he!

IP. Kan allemaal prima zijn, er zijn meer badkuipen waar men 500mg/ml maakt maar ik waag me er niet aan. Ik herinner me een simpele uitleg van een laborant en die zegt genoeg. En trouwens: Who's afraid of injecting some more ml's???

Terug
Naar boven