Fitness Seller

GS probleem??

hardgainers zei:
eehh testo waar komen die 20 man inneens vandaan?

Check die gozer zn posts maar effe,gab...was niet erg ingewikkeld om daar achter te komen natuurlijk want de Fera-kneuzen pik je er zo tussen uit.

@Yzord

Scherp opgelet,gab....daar hou ik van.;)

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Check die gozer zn posts maar effe,gab...was niet erg ingewikkeld om daar achter te komen natuurlijk want de Fera-kneuzen pik je er zo tussen uit.

@Yzord

Scherp opgelet,gab....daar hou ik van.;)

2 mensen hadden de dianabol van fera gekocht en gingen er goed op en dat ging rond bij andere mensen en die hebben op grote schaal besteld.
dus nu zitten er egt zon 20 mensen in mijn omgeving aan dianabol only van fera (zou niet mijn keuze zijn maar moeten ze zelf weten).
tot zover met goede resultaten. je kan je altijd wel zo vijandig opstellen hier maar berijk je volgens mij nix mee testo.
je loopt mensen die goede resultaten halen met fera te kleineren en te beweren dat ze er zelf voordeel mee halen maar ik denk eerder dat jij er voordeel mee haalt als jij het de grond in boort. dan mag je 5 blauwe sterren hebben en een hoop van AS afweten maar ik geloof jou niet meer als je iets zegt over een UG.

misschien lichtelijk oftopic,

Ik hoorde dat GS per direct een soort van niet goed, geld terug actie aanbied.Per direct biedt GS deze service ook aan voor aangebroken producten. Je kan het aangebroken product nu ruilen tegen een andere en alleen de verbruikte tabs/ml's worden dan in rekening gebracht.

oud nieuws?

maartenonnink zei:
2 mensen hadden de dianabol van fera gekocht en gingen er goed op en dat ging rond bij andere mensen en die hebben op grote schaal besteld.
dus nu zitten er egt zon 20 mensen in mijn omgeving aan dianabol only van fera (zou niet mijn keuze zijn maar moeten ze zelf weten).
tot zover met goede resultaten. je kan je altijd wel zo vijandig opstellen hier maar berijk je volgens mij nix mee testo.
je loopt mensen die goede resultaten halen met fera te kleineren en te beweren dat ze er zelf voordeel mee halen maar ik denk eerder dat jij er voordeel mee haalt als jij het de grond in boort. dan mag je 5 blauwe sterren hebben en een hoop van AS afweten maar ik geloof jou niet meer als je iets zegt over een UG.

Das mooi want ik nam jou al heel lang niet meer serieus,Feraboy.

In 2 weken tijd 18 man erbij die gaan kuren met jouw favo labje wil zeggen dat je uit je nek lult of die shit zelf aan de man brengt dus **** jij maar lekka op want je bent de zoveelste al die ontmaskert is.

Sweet dreams,son.

XLarge zei:

Ik hoorde dat GS per direct een soort van niet goed, geld terug actie aanbied.Per direct biedt GS deze service ook aan voor aangebroken producten. Je kan het aangebroken product nu ruilen tegen een andere en alleen de verbruikte tabs/ml's worden dan in rekening gebracht.

oud nieuws?

Ik zag dat ook laatst op een site...

Testo zei:

In 2 weken tijd 18 man erbij die gaan kuren met jouw favo labje wil zeggen dat je uit je nek lult of die shit zelf aan de man brengt dus **** jij maar lekka op want je bent de zoveelste al die ontmaskert is.

Sweet dreams,son.

Hahaha, idd, Fera heeft wel een bijna dominante manier van reclame maken, er worden zelfs mensen betaald om goed te posten, moet denken aan die tv-reclames... :D

kheb zopas gedaan met mijn kuur en ben tevreden. Jullie mogen geloven wat jullie willen maar uiteindelijk maakt het niet uit want ik ben tevreden en das het belangrijkste hé :D
Daarvoor hadk gekuurd met Test Enth Van Gs en was er ook tevreden over dus kan er nix slechts over BEIDE zeggen.;)

Testo zei:

Sweet dreams,son.
begin je n beetje schizofreen te worden testo? je ziet over een ferakloontje in. ik ben 100% eerlijk en heb verder nix met fera behalve dan dat ik het gebruik en er tevreden over ben.
ontmaskerd:S t moet niet gekker worden. je kijkt egt teveel soaps volgens mij.
maar genoeg erover wat bij betreft jij neemt mij niet meer serieus en ik jou niet als het gaat om je objectiviteit mbt UG labs.

En nu weer lief wezen of het topic gaat dicht (vooropgesteld dat het uberhaupt nog enig bestaansrecht heeft :o ).

XLarge zei:

oud nieuws?

denk niet dat het echt werkt, de handel gaat meestal via via en dan moeten de spullen ook weer via via terug en dan moet je geld of een nieuw product weer terug krijgen, nee is te mooi om waar te zijn.

AAJ zei:
denk niet dat het echt werkt, de handel gaat meestal via via en dan moeten de spullen ook weer via via terug en dan moet je geld of een nieuw product weer terug krijgen, nee is te mooi om waar te zijn.

maar toch is het zo;)

Mensen die mijn topic gevold hebben zullen weten dat ik met mijn eerste vial (GG) stoten ben tegengekomen.
Ik heb deze mogen terugsturen samen met 25€ nr mn dealer en heb een nieuwe in de plaats gekregen.

ik zal mijn verhaal nog ff updaten;

ben zoals bekend over gestapt op GG; geen last, geen pijn, geen koorts.

Maar;

Nu kwam ik een ml primo te kort tijdens het zetten omdat mijn GG op was, nu had ik nog die vials primo GS liggen. Nu denk ik; ik zit al een tijdje aan de kuur, misschien ben ik nu gewend. Dus ik vul dat beetje primo wat ik te kort kom aan met een nieuwe vial primo GS (ik dacht nog; misschien waren die andere vials k*t).
Dus ik zet amper 1ml primo GS in de spuit bij die primo GG.

En wederom weer een ****ing pijnlijke spuitplek en een licht koortsend gevoel.

Maatje van mij heeft 1,5ml (dus dat is bijna niks) primo GS gezet om ff te testen hoe hij zou reageren, en ook hij voelde zich goed beroerd de nacht erop en last van de spuitplek.

CONCLUSIE; tja trek lekker je eigen conclusie, ik plaats hier alleen wat feiten.

to loo
kan je me ook zeggen wat het lotnummer hiervan is van de primo want zoals je weet wil ik eerdaags met primo beginnen van gs maar als ik dit hoor weet ik het nog niet zo zeker

gymnasia zei:
Mensen die mijn topic gevold hebben zullen weten dat ik met mijn eerste vial (GG) stoten ben tegengekomen.
Ik heb deze mogen terugsturen samen met 25€ nr mn dealer en heb een nieuwe in de plaats gekregen.

wat is dat dan?

stoten is vlaams voor obstakels waarschijnlijk :cool:

of hij had hem in zijn broek tijdens het nken:)

2fast zei:
to loo
kan je me ook zeggen wat het lotnummer hiervan is van de primo want zoals je weet wil ik eerdaags met primo beginnen van gs maar als ik dit hoor weet ik het nog niet zo zeker

ik zal ze van de week eens posten (die vials liggen niet bij mij thuis ;) ).

in principe hoef je je niet zo druk te maken;

phillipe_no is op dit moment ook bezig met primo GS (zie logboek) maar heeft nergens last van.

maar ik weet wel dat die vials van mij zwaar zuigen.

ZO.....hehe!

Oke dan, er beginnen NU eindelijk meer mensen te klagen over een PIJN na het injecteren waar IK al op 23 maart een post over was begonnen!
( http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=55887&highlight=boensy )

vind het rot voor diegene die het mee moeten maken omdat ik het zelf ook heb meegemaakt en er toen ook al andere waren die begonnen te lullen over verkeerd prikken enz.

nee mensen, IK geloof dat er meerdere zijn die echte pijn hebben!

Terug
Naar boven