Fitness Seller

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

triggerfinger is fkn useless met die handguns

ik kom er sinds een kwartier ook niet meer in :( begin het nu een beetje door te krijgen!

hoe level je een beetje fast? en fast moneys?

ik kom er sinds een kwartier ook niet meer in :( begin het nu een beetje door te krijgen!

Missies doen, die zijn leuk en betalen goed :) Dat is leuk om samen te doen met ze 4e ofzo maar dan moeten we er wel inkomen haha. Heb je een headset?

Heb dit al een paar keer gemeld, maar komt die nog een keer:

Zodra je een invite krijgt voor de missie "Violent Duct" zo snel mogelijk aannemen. Flink ammo inslaan en dergelijke, want je krijgt een marathonsessie.

Tijdens de job moet je een cokedeal tegenhouden en coke naar Gerald brengen. De eerst tientallen keren zal het redelijk sloom zijn en zal je vaak dood gaan, maar op een gegeven moment fiks je die job in 3 minuten. Hangt bovendien ook enorm van je team af.

Je bent met 4 personen, gewoon vol aanvallen tot iedereen dood is. Dan pakt 1 iemand de coke op, stapt op een motor en rijdt via de zij-uitgang naar Gerald. De andere 3 gaan, als ze willen, iets richting het begin van de job en schiet zijn complete magazijn op het naderende busje.

Daarna komt je in resultatenscherm, klik je LIKE en vervolgens RESTART (RT op de 360). Je zal direct weer beginnen. Mocht je ammo op zijn ren je naar de ammu-nition zodra alle vijanden dood zijn.

BAM, 9k cash, ~900-1200 RP.

Heb inmiddels 6 wapens, laatste is een assault rifle, helemaal compleet, vol ammo, appartement van 223k en inmiddels weer bijna 3 ton op de bank :roflol:

veel mensen denken ook dat de char weg is omdat de cloud-servers niet werken. je char staat op de cloud, als die niet bereikt kan worden kan je char ook niet bereikt worden.

zeg niet dat dat in alle gevallen zo is, maar vaak wel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu ook weer proberen, zal wel een solo sessie worden. Heb nog maar 1 keer online gespeeld.. :mad:

Wanneer had je voor het laatst gespeeld?
Ik denk dat ik even niet in ga loggen als ik dit zo lees :p

Dat was gisteravond man ;) Ik moest ook weer opnieuw beginnen, vandaag staat alles er nog op alst goed is en anders stop ik ermee voorlopig haha

Edit: Karmarondje voor de crew :cool:

Aight ben zo online. Wie doet er mee? Crew-only shenanigans!

Nou ga me best doen, probeer een sessie te openen met invites only. Zal jullie dan wel inviten, als ik online kom..

Dat was gisteravond man ;) Ik moest ook weer opnieuw beginnen, vandaag staat alles er nog op alst goed is en anders stop ik ermee voorlopig haha

Edit: Karmarondje voor de crew :cool:

Ja klopt. Ik had toen niet in gelogd omdat ik er niet was, dus mijn char was gewoon nog lvl 10. Als er nu weer zo'n zelfde probleem is, ga ik weer niet inloggen. Geen zin om alles overnieuw te gaan spelen.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 18:08 ----------

Als jullie er in komen, laat het hier dan alsjeblieft even weten. Dan kom ik ook :D

Ja klopt. Ik had toen niet in gelogd omdat ik er niet was, dus mijn char was gewoon nog lvl 10. Als er nu weer zo'n zelfde probleem is, ga ik weer niet inloggen. Geen zin om alles overnieuw te gaan spelen.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 18:08 ----------

Als jullie er in komen, laat het hier dan alsjeblieft even weten. Dan kom ik ook :D

Ben erin man! Zal ff kijken of die crew sessie lukt.

Gelukkig brn ik hey niet echt kwijt. Hoprn dat die cloud servers weer snel online zijn

Ok ben online. wat doen we?

Terug
Naar boven