XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Huisgenoot speelt overigens nog steeds op account
Heb al gezegd dat het gaar was dat ik nu een slechte naam,krijg

Aha dus dan ben je in principe alleen toch? Of wil jij erbij :p

Om cash te farmen was ik idd alleen in de game (bike trick). Maar goed, als iemand zin heeft om ff missies te doen, doe ik straks wel mee. Moet nog een half leveltje en dan kan ik een Annihilator kopen.

Om cash te farmen was ik idd alleen in de game (bike trick). Maar goed, als iemand zin heeft om ff missies te doen, doe ik straks wel mee. Moet nog een half leveltje en dan kan ik een Annihilator kopen.

Welk level ben je dan?

Edit: invite-only session en weer krijg ik er $1500 voor :mad:

Laatst bewerkt:

36. Op 37 kan ik een Annihilator kopen voor 1.85m, dan kunnen we echt gaan hosselen in public games :D

@Stefan

Je vergeet iets. Ga eerst naar de LSC, verkoop je bike niet, maar ga naar ps store en ga terug naar de game. Nu heb je 2 mogelijkheden. Je spawnt in LSC en je bike staat buiten. In dat geval, haal je bike op en rijd opnieuw naar LSC. Als je buiten spawnt OP je bike, dan kun je de trick doen, dan heb je de juiste 'checkpoint'.

36. Op 37 kan ik een Annihilator kopen voor 1.85m, dan kunnen we echt gaan hosselen in public games :D

@Stefan

Je vergeet iets. Ga eerst naar de LSC, verkoop je bike niet, maar ga naar ps store en ga terug naar de game. Nu heb je 2 mogelijkheden. Je spawnt in LSC en je bike staat buiten. In dat geval, haal je bike op en rijd opnieuw naar LSC. Als je buiten spawnt OP je bike, dan kun je de trick doen, dan heb je de juiste 'checkpoint'.

Ik spawn buiten op me bike maar krijg nogsteeds $1500,-

idd gelijk naar bulletproof tires doen, hoorn 5 ofzo, zoveel mogelijk upgraden

Wel easy money als het lukt... Rockstar is niet gek en zal dit er zo snel mogelijk uitgooien denk ik

Wat heb jij nu allemaal dan DJR?

Laatst bewerkt:
Was bezig met die glitch, kon hem voor 36k verkopen. Lette ff niet op toen ik hem verkocht. Drukte ik op start.. terwijl ik wou switche stond ik al buiten. Fuuuuuuuuuuuu :P.

Leuke speelsessie gehad trouwens met sticky.

Was bezig met die glitch, kon hem voor 36k verkopen. Lette ff niet op toen ik hem verkocht. Drukte ik op start.. terwijl ik wou switche stond ik al buiten. Fuuuuuuuuuuuu :P.

Hahah ga gewoon is ff eerlijk racen ofzo :p

net echt debiel gegaan met drj en die maat van lloyd in die attack heli

idd!

ben jaloerrsss. wil ook spelen.. tyfes servers

net echt debiel gegaan met drj en die maat van lloyd in die attack heli

Haha ja man, DBB Crew represent! :cool:

Ook probeert net een random gozer mijn Infernus te jatten bij de police impound (access staat op friends+crew) :roflol:. Heb die gefrustreerde hond getrakteerd op een shotgun shell in zijn rug. Blijf met je poten van mijn auto af :roflol:

Laatst bewerkt:
Waarom zou je die money glitch doen als je binnen een aantal weken toch $500.000,- krijgt van Rockstar?

Laatst bewerkt:

@Stefan

level 36 wtf, ik ben al level 19 woehoe volgens mij speel jij echt veel.

maar ik begreep dat je dus 2 x 250k krijgt, maar dan heeft iedereen toch gelijk een appartement van 400k en is er niets meer om voor te spelen? ik speel het meest voor dat appartement, en dan wat cars erbij maargoed die heb je zo bij elkaar.

Terug
Naar boven