XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

level 36 wtf, ik ben al level 19 woehoe volgens mij speel jij echt veel.

Ja, heb nu een paar dagen vrij, straks weer 100% terug naar tentamen voorbereiding. De levels gaan heel snel als je gaat racen. 27-36 in ~3 uurtjes gedaan.

k*t van rockstar idd

gelijk iedereen appartement woohooo
dan maar glitchen

Iemand die criminal records race wil doen tot alle upgrades zijn geunlocked?

Als je het duurste appartement koopt heb je nog 60k over ofzo en die is in no time op door het kopen van ammo en upgrades voor je wapens. 500k klinkt veel, maar is het niet.

is ook wel zo ja

die wapens zijn ook best duur allemaal als je ze ook nog is upgrade

dempers e.d. gaan snel over de 10k ja beetje lol maken alleen al kost een godsvermogen

auto's pimpen kost ook ziek veel

wel jammer dat je pas die zieke suspension kan bij lvl 71, kwil slammed rondrijden met die bmw jongu

dempers e.d. gaan snel over de 10k ja beetje lol maken alleen al kost een godsvermogen

auto's pimpen kost ook ziek veel

wel jammer dat je pas die zieke suspension kan bij lvl 71, kwil slammed rondrijden met die bmw jongu

Moet nog 1 race doen en dan heb ik alles unlocked wat dmv races kan, had fout geteld gisteren -.-

ah lekker man

veel geexploid voor je t lvl dat je nu hebt? niet bang dat je t zometeen beu bent?

Nee niemand die criminal records wil doen :( ? Ben aan het hosten. Elkaar om de race laten winnen

Hmm heb nu bijna fully modded Adder, Buzzer, duurste appartement, shitload aan weapons, upgrades en ammo. Gaat lekker.

---------- Post added 12 October 2013 at 14:47 ----------

maar ik begreep dat je dus 2 x 250k krijgt, maar dan heeft iedereen toch gelijk een appartement van 400k en is er niets meer om voor te spelen? ik speel het meest voor dat appartement, en dan wat cars erbij maargoed die heb je zo bij elkaar.

Beetje auto is 800k-1m. Dan heb je nog een tank voor anderhalf mill, aanvalshelikopter voor 1.75m

eje maar zelfde vraag aan jou kev, ben je niet bang dat je t zometeen strontbeu bent omdat je alles al kan?

ah lekker man

veel geexploid voor je t lvl dat je nu hebt? niet bang dat je t zometeen beu bent?

Nee man, denk zo'n 20 levels ge-exploit ofzo.
Er is nog veel te doen, denk dat ik tot level 75 morgen even die race exploit samen met Kevin doe, dan heb je de meeste interessante upgrades e.d. wel en dan kan je echt gaan kloten. Dat is ook het meest leuke van het spel imo.

bare, hoe lang gaat het duren om 37-70 te doen met die races? Wil eigenlijk een tank kopen op 70 en dan in public games met DBB'ers de games onveilig maken. Zoals je zei, dan wordt het spel pas echt leuk.

bare, hoe lang gaat het duren om 37-70 te doen met die races? Wil eigenlijk een tank kopen op 70 en dan in public games met DBB'ers de games onveilig maken. Zoals je zei, dan wordt het spel pas echt leuk.

Geen idee. Denk best wel lang man.. Uurtje of 3? Heb het maar 5 levels gedaan ofzo zelf.

eje maar zelfde vraag aan jou kev, ben je niet bang dat je t zometeen strontbeu bent omdat je alles al kan?

Haha nee man, ik heb vannacht 2 uur rondgevlogen met een Buzzer. Iets van 50 keer een speler gedood, ik ging kapot van het lachen :o. Was er ook een die een dikke e-rage aanval had en ging schreeuwen in chat. Oja ze waren mij zo zat dat ze me van de server wilde gooien :roflol:

Daarna ging ik op een motor rijden en telkens van afstandje snipen, op motor stappen, naar spawnlocatie rijden en weer doodschieten om vervolgens door naar de volgende te gaan. Na 15 minuten was het 1 tegen 8 :o

Terug
Naar boven