- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
level 36 wtf, ik ben al level 19 woehoe volgens mij speel jij echt veel.
Ik ben 59

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is ook wel zo ja
die wapens zijn ook best duur allemaal als je ze ook nog is upgrade
dempers e.d. gaan snel over de 10k ja beetje lol maken alleen al kost een godsvermogen
auto's pimpen kost ook ziek veel
wel jammer dat je pas die zieke suspension kan bij lvl 71, kwil slammed rondrijden met die bmw jongu
maar ik begreep dat je dus 2 x 250k krijgt, maar dan heeft iedereen toch gelijk een appartement van 400k en is er niets meer om voor te spelen? ik speel het meest voor dat appartement, en dan wat cars erbij maargoed die heb je zo bij elkaar.
ah lekker man
veel geexploid voor je t lvl dat je nu hebt? niet bang dat je t zometeen beu bent?
bare, hoe lang gaat het duren om 37-70 te doen met die races? Wil eigenlijk een tank kopen op 70 en dan in public games met DBB'ers de games onveilig maken. Zoals je zei, dan wordt het spel pas echt leuk.
eje maar zelfde vraag aan jou kev, ben je niet bang dat je t zometeen strontbeu bent omdat je alles al kan?
. Was er ook een die een dikke e-rage aanval had en ging schreeuwen in chat. Oja ze waren mij zo zat dat ze me van de server wilde gooien 

Dit is 'm dan:
http://www.youtube.com/watch?v=hzNE-I0_mSY
Ik level vanavond even naar 70 en dan kan ik met early retirement.

Fml kan niet spelen tot morgen, heb ik niet meer het hoogste level hier![]()