XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik ben in voor die 7000RP per 2 mins morgen avond

Zooo tis stil vandaag :p

Nog even het artikel "Clinical predictors of screening lumbar zygapophyseal joint blocks: development of clinical prediction rules" lezen, daarna even eten dan dan ben ik van de partij :o

wordt er nog een keer geinvite? ik invite regelmatig de gehele crew maar niemand joined.

net wel heerlijk graveyard survival uitgespeeld met malavito, was chill potje bro! veel dubbele shotgunkills schoot je voor me neus weg ;p

wordt er nog een keer geinvite? ik invite regelmatig de gehele crew maar niemand joined.

net wel heerlijk graveyard survival uitgespeeld met malavito, was chill potje bro! veel dubbele shotgunkills schoot je voor me neus weg ;p

Wij vielen bijna in slaap toen ik en Barebald die deden vanmiddag :roflol:

Heb vaak hetzelfde, gelukkig toch nog een leuk potje gevonden! :D Had het shotgun idee wel van jou gejat, werkte top haha!

Krijgen jullie ook rockstar cloud servers unavailable melding?

Nope

Kreeg 'm een paar keer en daarna was t weer opgelost.. Vaag.

Kreeg wel een paar errors maar heb wel de hele avond kunnen spelen.

Ik heb gejoined: Derazah. PSN Derazaah
Ik ga eerst zover mogelijk Single player doen

Wil ik eindelijk die motor glitch doen, zegt LS Customs: "We don't need any vehicles right now"

gta opnieuw opstarten

of ff half uurtje wachten, hielp bij mij ook meerdere malen

Wil ik eindelijk die motor glitch doen, zegt LS Customs: "We don't need any vehicles right now"

ff opnieuw opstarten, wel grappig dat glitch nog steeds werkt. Zit nu op 400k en heb dat appartement van 440k met 10 plekken voor auto;s :roflol:

vandaag ff door glitchen voor wat autos te kopen

Als ik een nieuwe garage koop, moet ik die oude opgeven?

Terug
Naar boven