MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De glitch werkt, maar nu hebi k hem niet getuned en krijg ik maar 1500$ per keer. Ook staat er alleen de optie van sell, dus kan hem ook niet meer tunen. Moet ik hem nou gewoon verkopen en alles opnieuw doen en dan wel direct tunen?
?Hehe nu weet ik eindelijk hoe je moet glitchen, 50k per keer. Straks een halfuurtje doen![]()
Koop Pagassi 801, mod tot dat de sell waarde tegen de 50k ligt. Verkoop hem NIET, maar blijf in de garage, druk op start en open de store. Wacht tot die geladen is, sluit die daarna. Als het goed is kom je of buiten op je motor, of je staat binnen en je motor buiten. Loop naar je motor, rij naar binnen, verkoop, ga direct naar store, sluit en repeat.

wordt zo leip van gta online heh.
heb ik na vele errors een poppetje kunnen maken en gespeeld.
kom ik de dag erna weer online, ben ik een paar ranken lager en is al mijn facking geld weg.
oja, ik kan ook geen missies, deathmatch of wat nog meer leuk is doen. Dan krijg ik namelijk de melding met ''download mission failled''
ik zie hier zoveel mensen gewoon chill spelen.. ben ik nou de enigste met deze teringzooi?
---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 23:36 ----------
kan je mij aub die glitch uitleggen? of heb je het via een video geleerd? snap er geen k*t van

Binnenkort word er 500k op je bank gestort..Ik heb al mijn geld erdoorheen gejaagd met de gedachte te kunnen glitchen, dus dan mogen ze me wel even 1 dag geven om wat geld te verdienen![]()
Net of je daar veel mee kan, dat geld is er zo doorheen met wapens en wagens en een appartement.
ja het lelijke is nog dat je er gewoon het duurste appartement mee kan kopen, er is niet echt meer iets om voor te spelen dan, ja dikke auto's en wapens maargoed zo mega duur zijn wapens nou ook weer niet (geen 400k). vrienden van me zitten me uit te lachen dat ik zo hard heb zitten sparen en hun met 50k aan het eind van deze week een appartement kunnen kopen.
kan je trouwens elke auto op straat (behalve die "too hot to mod" zijn) je eigen auto maken? ik heb de 400k appartment en wil nu graag 1/2 cars erbij hebben.
Dat heb ik een aantal pagina's terug ook al gezegd inderdaadNet of je daar veel mee kan, dat geld is er zo doorheen met wapens en wagens en een appartement.

Dat heb ik een aantal pagina's terug ook al gezegd inderdaad
![]()
Heeft iemand het al geprobeerd vandaag?Eh sahbi doe rustig :SWaarom zeg je dan dat er 500k wordt gestort alsof ik daar blij van moet worden, ik wil gewoon glitchenHeeft iemand het al geprobeerd vandaag?