- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Ja ik bedoelde invite only

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Al mijn geld weg en geen glitch meerMaakt nu niet meer uitAl mijn geld weg en geen glitch meer

Glitch is vandaag gepatched. En ik heb veel geld verloren door het mislukken van die glitch gister. En toen het werkte had ik maar tot 100k geglitched voor ik ging racen. Vervolgens geld uitgegeven aan tunen van de motor en wapens kopen, en nu doet de glitch t niet meer.
Word tijd dat je heists kan doen, hopelijk dan wat meer geld 
Met heists zul je wel veel geld verdienen ja, ben nu gewoon aan t racen maar t is soms ook wel een gedoe on een goede game aan de gang te krijgen
Zijn er idd veel die gewoon maar wat liggen klooien in het spel, als je een missie wil doen is het altijd afwachten of er wel iemand joint.
En als je gewoon in de freemode rondrijdt, zijn er altijd wel een paar kinderen die achter je aankomen en je afmaken, uiteraard wil ik dan wraak en gaat het zo een tijdje heen en weer, maar het rotte is dat je telkens geld kwijt bent als je doodgaat..
Ik zit soms ook uren te jagen op mensen, tot ze ragequitten.
En de ene keer invite hij wel mensen en soms druk je erop maar gebeurt er niks
Dat kloten is juist wat het leuk maaktIk zit soms ook uren te jagen op mensen, tot ze ragequitten.
Bovendien kan je je geld banken, raak je niets kwijt.
---------- Post added 18 October 2013 at 15:13 ----------
Omdat mensen je invite declinen. Beter accepteer je invites van anderen ipv zelf hosten.

Je hebt altijd medical costs als je doodgaat in freemode, niet?
Bij mij gaat er toch altijd geld van mij Bankrekening, moest dat niet zo zijn zou ik het niet erg vinden om een paar keer dood te gaan, maar elke keer als ik bijna genoeg heb om een appartement te kopen kom ik wel zoiets tegen waardoor ik weer terug opnieuw kan beginnen sparen.
Aahh k*t dat die glitch gepatched is.... heb nog maar 3 ton
Op naar de volgende glitch![]()