MuscleMeat

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Misschien een idee om het spel gewoon te spelen? :o

Online is alleen leuk als je je niet druk hoeft te maken over het geld.

Wat jij eerder al zei, het is leuk om mensen te achtervolgen tot ze ragequitten, en ik wilde nog een Rhino kopen :(

Wat jij eerder al zei, het is leuk om mensen te achtervolgen tot ze ragequitten, en ik wilde nog een Rhino kopen :(

Moet je wel eerst level 70 zijn :roflol:

Je hoeft je toch ook niet druk te maken over geld ??

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 15:26 ----------

Het geld maken duurt alleen wat langer als eerder met die glitch

Moet je wel eerst level 70 zijn :roflol:
Ik ging er gemakshalve vanuit dat je alleen genoeg geld nodig had..

Nu gaat dat levelen ook enorm snel trouwens.
Je hoeft je toch ook niet druk te maken over geld ??

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 15:26 ----------

Het geld maken duurt alleen wat langer als eerder met die glitch

Tuurlijk wel.

En wát langer? Ik weet niet over wat voor bedragen jij het hebt, maar je komt met missies in de verste verte niet eens in de buurt bij 50.000 per 45 seconden.

Ik ging er gemakshalve vanuit dat je alleen genoeg geld nodig had..

Nu gaat dat levelen ook enorm snel trouwens.

Tuurlijk wel.

En wát langer? Ik weet niet over wat voor bedragen jij het hebt, maar je komt met missies in de verste verte niet eens in de buurt bij 50.000 per 45 seconden.

Nee dat zeg ik. Nu doe j

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 15:53 ----------

*je langer over zon bedrag

• Topic Starter Topic Starter
Ik had gisteren 1.2 mil bij elkaar geglitched in de veronderstelling dat ik vandaag wel verder kon.. Maar helaas :p Af en toe een survival is ook wel leuk, toch 20k te pakken.

Wees blij dat je dat gister nog even hebt gedaan man, heb je iig duurste appartement en vol getunede bak.

je moet de dns van je ps3 instellen op die van Google, filmpjes staan op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=rtKtZmL3x1c

dit werkt 100%, dus doe het gewoon, en geef me karma.

woooooow held!!! het werkt!!!
kan eindelijk spelen!!!

alleen 1 probleem, ik heb de lan kabel van me computer gepakt dus, aangezien het alleen met lan kabel werkt..

moet dus nog een lan kabel voor mijn computer maar de router zit vol.. is er een mogelijkheid dat je nog een lan kabel aan je router kan aansluiten met een splitter ofzo?

Is online nu eigenlijk de moeite, of toch overroepen?
Is het bijvoorbeeld fun om in je ééntje te spelen?

Gaat allemaal toch godverredomme eens normaal spelen joh. :roflol:

Racen come on :cool:

OT: dock ring point to point race 3 minuten $ 9800,-

Racen ben ik echt niet goed in. :o Had laatst wel een race eerst in mijn eentje paar keer gereden, toen ik de baan wist ging ik met anderen. En toen won ik wel keer op keer :P

Vooral k*t wanneer je zo checkpoint mist, moet je weer helemaal terug.

Gaat allemaal toch godverredomme eens normaal spelen joh. :roflol:

Je hebt zelf ook zitten glitchen dus wat lul je nou. Dat je een race uitzoekt waar je ook nog wat mee verdient is niet meer dan logisch.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 20:34 ----------

Racen ben ik echt niet goed in. :o Had laatst wel een race eerst in mijn eentje paar keer gereden, toen ik de baan wist ging ik met anderen. En toen won ik wel keer op keer :P

Vooral k*t wanneer je zo checkpoint mist, moet je weer helemaal terug.

Dat racen lijkt soms de botsauto's op de kermis wel, niet leuk meer. Vooral als je 1e staat en ze in je slipstream zitten om je vervolgens van de baan te duwen.

Dat racen lijkt soms de botsauto's op de kermis wel, niet leuk meer. Vooral als je 1e staat en ze in je slipstream zitten om je vervolgens van de baan te duwen.

Ja klopt, daar erger ik mij ook dood aan. Als je op kop ligt en ze ineens je achterkant een zetje geven dat je van de baan raakt is idd niet leuk meer.

Terug
Naar boven