AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Je hebt zelf ook zitten glitchen dus wat lul je nou. Dat je een race uitzoekt waar je ook nog wat mee verdient is niet meer dan logisch.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 20:34 ----------

Dat racen lijkt soms de botsauto's op de kermis wel, niet leuk meer. Vooral als je 1e staat en ze in je slipstream zitten om je vervolgens van de baan te duwen.

Ik heb mijn Adder en appartement wel bij elkaar gespeeld :o

Iemand nog snelle manier om geld te veridenen en snel ranking up te gaan?

:roflol: Beetje tegenstrijdig kerel, niet?

Je hebt zelf ook zitten glitchen dus wat lul je nou. Dat je een race uitzoekt waar je ook nog wat mee verdient is niet meer dan logisch.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 20:34 ----------

Dat racen lijkt soms de botsauto's op de kermis wel, niet leuk meer. Vooral als je 1e staat en ze in je slipstream zitten om je vervolgens van de baan te duwen.

Die races met de motor waren wel lachen :p

Fuuckkkk!! Ik ben bijna 400k kwijt :/ had allemaal shit gekocht: motor, auto, alles geupgrade enzo. Nu log ik weer in, heeft hij blijkbaar niks gesaved.. Behalve dan mijn geld, want dat is net zoals mijn wagens weg :(

Klopt, komt goed. Rockstar heeft een ****up gemaakt in de patch waardoor er een delay in de save zit.

Wat de meeste US boards aangeven is racen. Down the drain is hier goed voor, liefst met 3 mensen.

0_0.jpg

dat license

Hoe krijg je dat voor elkaar?

En wat voor bak is dat trouwens?

nvm

Laatst bewerkt:
Fuuckkkk!! Ik ben bijna 400k kwijt :/ had allemaal shit gekocht: motor, auto, alles geupgrade enzo. Nu log ik weer in, heeft hij blijkbaar niks gesaved.. Behalve dan mijn geld, want dat is net zoals mijn wagens weg :(

En nog steeds niks :( denk dat het nu echt weg is..

ook wel eens ja

komt bij mij elke keer goed

Mij geen sukkel noemen hehe :mad:

hot-heineken en wattan-jong wie zijn dat? Lijkt me dat je crew members helpt etc in plaats van afzeikt wtf.

Laatst bewerkt:
Klote bad sport, wat een onzin zeg :/

Mij geen sukkel noemen hehe :mad:

hot-heineken en wattan-jong wie zijn dat? Lijkt me dat je crew members helpt etc in plaats van afzeikt wtf.

Heineken heet dennis en wattang jong is het broertje van Marcel. Dennis is een vriend van Marcel. Dus bij hem moet je zijn :p

Terug
Naar boven