XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Entity is iets van 700-900k?

Heb hem al, alle unlocks erbij :roflol: alleen nog 5* armor... :(

Maar ik rijd veel liever op de motor. Élke auto kan je inhalen in de stad en snelweg als je een fully modded Bati801RR hebt.

Van de week nog een lvl 100 gesloopt in zijn custom adder. Het duurde wel ff want ook dat ding is rete snel :p

Maar je komt ook veel makkelijker weg.

we maken niet allemaal abusive gebruik van de glitch.

Nice! Ik heb ook een aantal bakken max getuned. In ieder geval nog die wannabe pagani zonda en idd de vacca.

Maar je moet niks aantikken op de motor. Dat manouvreren is zo verschrikkelijk makkelijk. Die remmen werken okk bizar goed op de motor.

Er is niemand online trouwens :(

En stefanovich ik heb geprobeerd je toe te voegen maar het lukte niet.

Ik heb toch geen controle over NPC's/andere spelers? :roflol:

Dat zeg ik ook niet. Maar de NPC's zijn voorspelbaar en de andere spelers kunnen mij niet echt aantikken omdat ik sneller reageer, optrek en rem.

Ik heb al meerdere keren gehad dat zo'n klote npc opeens een haakse bocht op de snelweg maakt om op de baan in tegengestelde richting te komen :fuu:

Survival verdient ook wel lekker als jje 10 waves doet 20k :) en levelt ook goed

Zo'n mercenarie team achter je aan stelt ook geen reet voor :roflol:

In het begin was het wel lastig maar als je zelf eenmaal goeie wapens hebt is het wel easy ja. Ze zullen het vast nog wel verhogen.

Ait! Laat hier weten wanneer je hem hebt getest. Ik doe dat vanmiddag wel ff.

Ben vanavond pas on.

Hoe kom ik in godes naar aan zo'n Karin Futo sports auto?

Kun je niet kopen inderdaad. Werkt ook met de Gallivanter Baller

Gaat om de verkoopwaarde die onder de 50k moet zitten, niet de aankoopwaarde. Hij werkt ja, al krijg ik nu timed out loading session

Terug
Naar boven