AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Als ik mensen kill in de free game mode blaas ik ook altijd hun auto op.

Alleen krijg ik nu opeens wel een message dat de kosten op mij werden verhaald omdat ik een auto had gesloopt die niet van mij was!!

Voortaan dus alleen alle banden lek schieten.

Als ik mensen kill in de free game mode blaas ik ook altijd hun auto op.

Alleen krijg ik nu opeens wel een message dat de kosten op mij werden verhaald omdat ik een auto had gesloopt die niet van mij was!!

Voortaan dus alleen alle banden lek schieten.

Is al vanaf het begin hoor.. En iedereen heeft bulletproof tires.

yo ploert zieke bak G

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 20:07 ----------

Slaat toch nergens op, dit is GTA, niet my little pony.

idd, ik vanochtend met maatje op de motert sticky bombs gooien maak ik iemands personal car kapot gelijk bad sport, wat houdt bad sport in btw? was me eerste keer.

Ik moest pas bijna een ton betalen aan auto's, omdat mijn Buzzard in een missie auto-aimde met al de auto's van mijn teammates ervoor :roflol:

yo ploert zieke bak G

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 20:07 ----------

idd, ik vanochtend met maatje op de motert sticky bombs gooien maak ik iemands personal car kapot gelijk bad sport, wat houdt bad sport in btw? was me eerste keer.

Kom je in een server met andere bad sports en kun je alleen met mensen die ook bad sport hebben spelen en missies doen, duurt 48 uur IRL time.

als ik mijn psn account wil koppelen met gta op de site van rockstar, dan krijg ik elke keer een foutmelding dat mijn e-mail adres verkeerd is terwijl ik 100% zeker weet dat het de goede is.. pff iemand anders ook dit probleem?

Is al vanaf het begin hoor.. En iedereen heeft bulletproof tires.

wat ik me nou afvraag.

je hebt een zieke auto gepimpt met alles er op en eraan, en je hebt hem in je garage gesafed. wat gebeurd er dan met de auto als je hem laat ontploffen? krijg je hem dan gewoon weer terug in je garage? of is die voor goed weg?

wat ik me nou afvraag.

je hebt een zieke auto gepimpt met alles er op en eraan, en je hebt hem in je garage gesafed. wat gebeurd er dan met de auto als je hem laat ontploffen? krijg je hem dan gewoon weer terug in je garage? of is die voor goed weg?

Als je in een mod shop insurance erop gezet hebt kan je hem telkens terug krijgen. Kost je wel telkens geld, bij een Adder is dat 12.5k per keer.

Het is misschien even saai maar kunnen we niet een tijd afspreken dat we gewoon met 8 crew members de race "down the drain gaan doen". Dan gewoon echt 1,5 uur lang vet RP gainen :cool:

Noem een tijd en dag en dan gaan we het doen!

Het is misschien even saai maar kunnen we niet een tijd afspreken dat we gewoon met 8 crew members de race "down the drain gaan doen". Dan gewoon echt 1,5 uur lang vet RP gainen :cool:

Noem een tijd en dag en dan gaan we het doen!

In!

Voorkeur is s middags op dinsdag of woensdag.

Hoe kan het dat iedereen bullet proof tires heeft en ik ze telkens op elke auto en motor voor 25k moet kopen??

In!

Voorkeur is s middags op dinsdag of woensdag.

Hoe kan het dat iedereen bullet proof tires heeft en ik ze telkens op elke auto en motor voor 25k moet kopen??

Omdat je die altijd moet kopen?
Zou wat zijn als je 1x een upgrade kocht en die dan op elke wagen kwam, lol..

Kom je in een server met andere bad sports en kun je alleen met mensen die ook bad sport hebben spelen en missies doen, duurt 48 uur IRL time.

bad sport is als je zo een mutsje ophebt he? want ik heb nu 2 x een bad sport melding gekregen maar heb nog geen mutsje gelukkig.

aaait, kan btw niet wachten tot die 500k entity FX kopen GG

Entity is iets van 700-900k?

Heb hem al, alle unlocks erbij :roflol: alleen nog 5* armor... :(

Maar ik rijd veel liever op de motor. Élke auto kan je inhalen in de stad en snelweg als je een fully modded Bati801RR hebt.

Van de week nog een lvl 100 gesloopt in zijn custom adder. Het duurde wel ff want ook dat ding is rete snel :p

Maar je komt ook veel makkelijker weg.

Horveel money. Verdien je gemiddeld bij. Heist??

Entity is iets van 700-900k?

Heb hem al, alle unlocks erbij :roflol: alleen nog 5* armor... :(

Maar ik rijd veel liever op de motor. Élke auto kan je inhalen in de stad en snelweg als je een fully modded Bati801RR hebt.

Van de week nog een lvl 100 gesloopt in zijn custom adder. Het duurde wel ff want ook dat ding is rete snel :p

Maar je komt ook veel makkelijker weg.

Ik heb nu een volledig getunede Adder, R8, Sandking XL, Vacca, Porsche, Elegy rh8, Bati 801 en een quad (:o).

Nu nog maar 1.6 mil over, gaat er echt veel te snel doorheen.

Motor is wel nice, maar als je 1x aangetikt word ben je de lul, dan ga je sws vliegen

Ik heb nu een volledig getunede Adder, R8, Sandking XL, Vacca, Porsche, Elegy rh8, Bati 801 en een quad (:o).

Nu nog maar 1.6 mil over, gaat er echt veel te snel doorheen.

Motor is wel nice, maar als je 1x aangetikt word ben je de lul, dan ga je sws vliegen

Nice! Ik heb ook een aantal bakken max getuned. In ieder geval nog die wannabe pagani zonda en idd de vacca.

Maar je moet niks aantikken op de motor. Dat manouvreren is zo verschrikkelijk makkelijk. Die remmen werken okk bizar goed op de motor.

Er is niemand online trouwens :(

En stefanovich ik heb geprobeerd je toe te voegen maar het lukte niet.

Terug
Naar boven