FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik mensen kill in de free game mode blaas ik ook altijd hun auto op.
Alleen krijg ik nu opeens wel een message dat de kosten op mij werden verhaald omdat ik een auto had gesloopt die niet van mij was!!
Voortaan dus alleen alle banden lek schieten.
Slaat toch nergens op, dit is GTA, niet my little pony.
yo ploert zieke bak G
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 20:07 ----------
idd, ik vanochtend met maatje op de motert sticky bombs gooien maak ik iemands personal car kapot gelijk bad sport, wat houdt bad sport in btw? was me eerste keer.
Is al vanaf het begin hoor.. En iedereen heeft bulletproof tires.
wat ik me nou afvraag.
je hebt een zieke auto gepimpt met alles er op en eraan, en je hebt hem in je garage gesafed. wat gebeurd er dan met de auto als je hem laat ontploffen? krijg je hem dan gewoon weer terug in je garage? of is die voor goed weg?
Het is misschien even saai maar kunnen we niet een tijd afspreken dat we gewoon met 8 crew members de race "down the drain gaan doen". Dan gewoon echt 1,5 uur lang vet RP gainen
Noem een tijd en dag en dan gaan we het doen!
In!
Voorkeur is s middags op dinsdag of woensdag.
Hoe kan het dat iedereen bullet proof tires heeft en ik ze telkens op elke auto en motor voor 25k moet kopen??
Omdat je die altijd moet kopen?
Zou wat zijn als je 1x een upgrade kocht en die dan op elke wagen kwam, lol..
Kom je in een server met andere bad sports en kun je alleen met mensen die ook bad sport hebben spelen en missies doen, duurt 48 uur IRL time.
bad sport is als je zo een mutsje ophebt he? want ik heb nu 2 x een bad sport melding gekregen maar heb nog geen mutsje gelukkig.
aaait, kan btw niet wachten tot die 500k entity FX kopen GG
alleen nog 5* armor... 

Entity is iets van 700-900k?
Heb hem al, alle unlocks erbijalleen nog 5* armor...
Maar ik rijd veel liever op de motor. Élke auto kan je inhalen in de stad en snelweg als je een fully modded Bati801RR hebt.
Van de week nog een lvl 100 gesloopt in zijn custom adder. Het duurde wel ff want ook dat ding is rete snel
Maar je komt ook veel makkelijker weg.
).Ik heb nu een volledig getunede Adder, R8, Sandking XL, Vacca, Porsche, Elegy rh8, Bati 801 en een quad ().
Nu nog maar 1.6 mil over, gaat er echt veel te snel doorheen.
Motor is wel nice, maar als je 1x aangetikt word ben je de lul, dan ga je sws vliegen