MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Nog meer bewijs dat er honden in het spel zitten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[EDIT]

1bh6.jpg

Ik zit nu pas dat dit ook in de nieuwe trailer zit.

Die hond gaat echt overreden worden

En dan niet te bedenken hoe erg het gekloot online gaat worden in zo'n grote wereld.

Nu ik er over na denk lijkt mij dat je online verschillende delen van de map kan kiezen.

16 spelers in een map die minimaal 10x zo groot is dan gta 4 is miss te veel van het goede.

hu0t4y.jpg

33200mc.gif

Het spel wordt groter dan gta 4, gta sa en rdd bij elkaar.

-Gta 4 zelf : 1 x Gta 4

-Gta 4 past kwa landmassa ong. 3x in Gta sa : 3 x Gta 4

-Gta sa past ong. 2x in rdd : 6 x Gta 4

Minimaal 10x groter dan Gta 4 :wanker:

De gains zullen ff moeten wachten wanneer dit spel uit is ;)

Laatst bewerkt:
gta v is voor sukkels
street cleaning simulator ftw

Weet je wel waar je mee bezig bent?

Dit topic is nog heiliger dan het zyzz topic.

Ik pak de fakkels en hooivorken wel eventjes en stuur Eric alvst een pm om je adres te achterhalen.:cool:

oke als je echt denk dat ik street cleaning simulator beter vind dan GTA V den bist noit gout in de kop. kijk maar eens hoe zwaar nutteloos street cleaning simulator is.. ik wacht al jaren op gta v :p

Damn son, ziet er ****ing awesome uit! Graphics lijken trouwens ferm wat beter dan in de eerste trailer.

Maar... mei 2013. :(

bekijk t zo: hoe langer ze er mee bezig zijn, hoe beter het spel uiteindelijk wordt :)

Precies! GTA 5 krijgt echt een ****ing grote map, en het is speelbaar op de oude consoles.. had zelf verwacht dat ze zouden wachten tot de ps4 uit zou komen..

Beter wachten dan dat het een flop word. :)

Ziet er veel beter uit dan GTA 5 :eek:

Ik vind de radiozenders altijd het mooist in GTA. Laatst ff Gta4 gestart, snel een auto gestolen en naar PQR radio geluisterd of Radio Independence. Verhalen over "America's next top hooker", een vrouw die iemand met een hartaanval laat liggen omdat haar ziektenkostenpremie omhoog kan gaan, een medium die alles bij elkaar lult. Echt geweldig :D

Waar speelt het spel zich nou af?

oke als je echt denk dat ik street cleaning simulator beter vind dan GTA V den bist noit gout in de kop. kijk maar eens hoe zwaar nutteloos street cleaning simulator is.. ik wacht al jaren op gta v :p

hahaha, wat een k*tspel idd:D Ken dat hele spel niet.

Net ff die filmpjes gekeken. :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik vind de radiozenders altijd het mooist in GTA. Laatst ff Gta4 gestart, snel een auto gestolen en naar PQR radio geluisterd of Radio Independence. Verhalen over "America's next top hooker", een vrouw die iemand met een hartaanval laat liggen omdat haar ziektenkostenpremie omhoog kan gaan, een medium die alles bij elkaar lult. Echt geweldig :D

Meeste memorabele radiozender vind ik nog altijd Emotion 98.3 met die geweldige Fernando Martinez uit GTA: Vice City! Beste GTA ooit imo en heeft hands down de beste muziek. The 80s for life! :D
http://www.youtube.com/watch?v=JDhNpsYTb7k

Terug
Naar boven