MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Idd, hoofdletters en andere tekens even checken, of anders support even mailen.

Waarom niet 40-42'? Die kosten ook ~400-450 en zijn prima kwaliteit.

400 is vrij veel voor een 32inch inderdaad, komt natuurlijk doordat ie LED is. Ik zou nog wel even verder kijken als ik jou was.

De meeste 40" die rond de 400 kosten zijn niet full HD. En ik zit er ongeveer 2.5 meter van het scherm af, is 40" dan niet te groot?

32inch is voor 2,5meter wel prima inderdaad, al heb ik zelf een 42inch en zit ik er wel dichter op anders kan ik niet goed gamen :p

@marcel, dan gok ik het ook gewoon op een groter formaat. Heb namelijk al slechte ogen, dan zie ik de details tenminste beter :roflol:

@DJR89, ja groter lijkt mij eerlijk gezegd ook altijd beter.. Als ik in bed zou liggen is een grotere tv bijvoorbeeld weer handiger. Thx man, staan genoeg 40" + modellen tussen voor een fatsoenlijke prijs.

Kan ik beter in een winkel kijken, of is het tegenwoordig wel goed gesteld met het beeldkwaliteit dat ik blind erop kan vertrouwen en van een webshop kan bestellen?

@Marcel, dan gok ik het ook gewoon op een groter formaat. Heb namelijk al slechte ogen, dan zie ik de details tenminste beter :roflol:

@DJR89, ja groter lijkt mij eerlijk gezegd ook altijd beter.. Als ik in bed zou liggen is een grotere tv bijvoorbeeld weer handiger. Thx man, staan genoeg 40" + modellen tussen voor een fatsoenlijke prijs.

Kan ik beter in een winkel kijken, of is het tegenwoordig wel goed gesteld met het beeldkwaliteit dat ik blind erop kan vertrouwen en van een webshop kan bestellen?

Als het een betrouwbare webshop is (met goede service/garantie), zie ik geen probleem. Kijk eerst even rond bij de Saturn en MediaMarkt, die hebben vaak scherpe prijzen en als je een medewerker persoonlijk kent, kun je misschien 20% personeelskorting krijgen, zo doe ik dat altijd! :)

Ik zit er denk ik zo'n 1,5meter vanaf en heb een 42inch. Vooral Battlefield kan ik anders echt niet optimaal spelen. En als ik gewoon een film ofzo wil kijken is 42inch ook wel zo prettig voor zo'n 3meter afstand.

Als het een betrouwbare webshop is (met goede service/garantie), zie ik geen probleem. Kijk eerst even rond bij de Saturn en MediaMarkt, die hebben vaak scherpe prijzen en als je een medewerker persoonlijk kent, kun je misschien 20% personeelskorting krijgen, zo doe ik dat altijd! :)

Oke nice, zo winkel als Mediamarkt of Saturn word het helaas, is dik 40km rijden :P Dan word het gewoon een goede webshop zoeken. Zou wel nice zijn als ik al een goede tv heb voor GTA5 uitkomt.

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 15:17 ----------

Ik zit er denk ik zo'n 1,5meter vanaf en heb een 42inch. Vooral Battlefield kan ik anders echt niet optimaal spelen. En als ik gewoon een film ofzo wil kijken is 42inch ook wel zo prettig voor zo'n 3meter afstand.

Oke dan moet 40" makkelijk kunnen. 42 inch valt toch weer in een iets hogere prijsklasse, maar mocht ik een goede vinden neem ik die gewoon. Ja daar geef ik je gelijk in, dan is zo klein schermpje vervelend.

Nice, dat is net mijn prijs. Ja bezorgen lijkt mij wel zo handig :)

Die heb ik gewoon even snel gevonden, dan weet je iig wat er mogelijk is voor die prijs. En Panasonic is ook een zeer goed merk. Ik zal zo nog wel even voor je kijken of er iets beters is.

Ja precies, voor die prijs is een groter beeldscherm natuurlijk altijd beter. Panasonic is zeker wel een goed merk, ja is wel goed. Ik zal zelf ook nog wel even op zoek gaan.

Hi ik heb een 23'' scherm. I'm so full of noob.

Nee gaat niet om de naam.. elke keer dat ik inlog (heb mijn psn acc wel naar origin weten te koppelen) geeft ie een error aan. Rockstar kijkt er nu naar :P

Hi ik heb een 23'' scherm. I'm so full of noob.

Nee gaat niet om de naam.. elke keer dat ik inlog (heb mijn psn acc wel naar origin weten te koppelen) geeft ie een error aan. Rockstar kijkt er nu naar :P

Haha een monitor zeker?

Hmm, dat is raar. Zelf nooit problemen mee gehad, Rockstar komt vast wel met een oplossing :P

Terug
Naar boven