DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste 40" die rond de 400 kosten zijn niet full HD. En ik zit er ongeveer 2.5 meter van het scherm af, is 40" dan niet te groot?

@Marcel, dan gok ik het ook gewoon op een groter formaat. Heb namelijk al slechte ogen, dan zie ik de details tenminste beter
@DJR89, ja groter lijkt mij eerlijk gezegd ook altijd beter.. Als ik in bed zou liggen is een grotere tv bijvoorbeeld weer handiger. Thx man, staan genoeg 40" + modellen tussen voor een fatsoenlijke prijs.
Kan ik beter in een winkel kijken, of is het tegenwoordig wel goed gesteld met het beeldkwaliteit dat ik blind erop kan vertrouwen en van een webshop kan bestellen?

Als het een betrouwbare webshop is (met goede service/garantie), zie ik geen probleem. Kijk eerst even rond bij de Saturn en MediaMarkt, die hebben vaak scherpe prijzen en als je een medewerker persoonlijk kent, kun je misschien 20% personeelskorting krijgen, zo doe ik dat altijd!![]()
Dan word het gewoon een goede webshop zoeken. Zou wel nice zijn als ik al een goede tv heb voor GTA5 uitkomt.Ik zit er denk ik zo'n 1,5meter vanaf en heb een 42inch. Vooral Battlefield kan ik anders echt niet optimaal spelen. En als ik gewoon een film ofzo wil kijken is 42inch ook wel zo prettig voor zo'n 3meter afstand.
Hi ik heb een 23'' scherm. I'm so full of noob.
Nee gaat niet om de naam.. elke keer dat ik inlog (heb mijn psn acc wel naar origin weten te koppelen) geeft ie een error aan. Rockstar kijkt er nu naar![]()

Als je nog geen spelers account hebt bij social club van rockstar moet je eerst die aanmaken. Dan kan je zo de crew in, wel chill om met wat members van dbb te gamen![]()

ik en een homie, hebben ook een crew. kom vechten dan, we maken jullie af!!!!![]()

Haha is goed man, zal ik mijn skills even de wereld vertonen. Ik heb de hele gameplay van GTA5 nu al tot mijn eigen gemaakt![]()