Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Haha een monitor zeker?
Hmm, dat is raar. Zelf nooit problemen mee gehad, Rockstar komt vast wel met een oplossing![]()
Ja HDTV monitor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha een monitor zeker?
Hmm, dat is raar. Zelf nooit problemen mee gehad, Rockstar komt vast wel met een oplossing![]()

. Khad liever san fierro en las venturas erin gehad (srsly)
Brah het is een grote map sure, maar wat voor entertainment waarde heeft een map waarvan het grootste gedeelte groen is? Je banjert er misschien 2 keer doorheen, maar daarna heb je het wel gezien ben ik bang.Negor je hebt niet eens gezien wat er in die oerwouden is..
En dan nog zeggen mensen dat de map klein is![]()
Wachten op de nieuwe generatie wordt een major cocktease, dat wordt minstens wachten tot het volgende fiscale jaar (na maart 2014).Mensen potverdomme ik wil dit spel wel proberen maar was van plan een Playstation 4 te kopen. Nu moet ik dus of wachten op die nieuwe k*t generatie of nu nog een oude xbox gaan aanschaffen![]()
K*t dilemma![]()
Mensen potverdomme ik wil dit spel wel proberen maar was van plan een Playstation 4 te kopen. Nu moet ik dus of wachten op die nieuwe k*t generatie of nu nog een oude xbox gaan aanschaffen![]()
K*t dilemma![]()
Een gassie heeft al filmpjes online gegooid op instagram, hij heb dat spel al.
http://instagram.com/jsticks111
Een gassie heeft al filmpjes online gegooid op instagram, hij heb dat spel al.
http://instagram.com/jsticks111
Hoe zit dat met die online game? die is 2 weken na de release beschikbaar ofzo?
Maar dat kan je dan downloaden ofzo? (ben echt een noob op dit gebied)

Volgens mij kan je die al eerder op je console zetten, maar dan zet Rockstar het 2 weken later pas online..![]()
**** zulke dingen, laatst ook al met die soundtrack die was uitgelekt. ik wil echt niks weten van die game, totdat ik hem zelf aan het spelen ben! verdoet die hele game ervaring, als je al bepaalde dingen weet of wat er gaat gebeuren.
.Dunno, misschien kent hij iemand die werkt hij bij een distributie centrum? Het kan van alles zijn.hoe heeft hij het in handen gekregen? gewoon jatten?