Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

gtavscale.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

k*t moet nog pre orderen :o

Negor je hebt niet eens gezien wat er in die oerwouden is..

En dan nog zeggen mensen dat de map klein is :roflol:

Negor je hebt niet eens gezien wat er in die oerwouden is..

En dan nog zeggen mensen dat de map klein is :roflol:
Brah het is een grote map sure, maar wat voor entertainment waarde heeft een map waarvan het grootste gedeelte groen is? Je banjert er misschien 2 keer doorheen, maar daarna heb je het wel gezien ben ik bang.

---------- Post added 11 September 2013 at 13:23 ----------

This better be gud rockstar...

Mensen potverdomme ik wil dit spel wel proberen maar was van plan een Playstation 4 te kopen. Nu moet ik dus of wachten op die nieuwe k*t generatie of nu nog een oude xbox gaan aanschaffen :mad:

K*t dilemma :mad:

Mensen potverdomme ik wil dit spel wel proberen maar was van plan een Playstation 4 te kopen. Nu moet ik dus of wachten op die nieuwe k*t generatie of nu nog een oude xbox gaan aanschaffen :mad:

Wachten op de nieuwe generatie wordt een major cocktease, dat wordt minstens wachten tot het volgende fiscale jaar (na maart 2014).

Je vond het toch niks lullo.

Vrijdag de eerste leaks waarschijnlijk..

Ben trouwens zo bang dat ik niet op tijd ben geweest met mijn reservering voor de nachtopening. Aangezien het de enigste winkel met nachtopening is in de omgeving xD. They be like.. NOPE.avi .

Hoe zit dat met die online game? die is 2 weken na de release beschikbaar ofzo?
Maar dat kan je dan downloaden ofzo? (ben echt een noob op dit gebied)

hoe heeft hij het in handen gekregen? gewoon jatten?

Terug
Naar boven