MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Omgebouwd of iets anders geen idee eigenlijk, maar die gast kan iig niet meer online omdat zijn xbox acc is gebanned dus zal ie er wel wat mee hebben gedaan.

Edit: Snap nu de trans pas.....

[Link niet meer beschikbaar]

Duurste game ooit gemaakt ook nog eens. Dacht 265miljoen ofzo

Wat de fak. Dat zijn een hoop centen:p

Bij Gamekings zeiden ze 265M Ray.

Een hoop centen ja maar deze game wordt zo ongelofelijk veel verkocht dat is niet normaal meer, en per game gaat er 10-20euro naar de uitgever ofzo.

Bij Gamekings zeiden ze 265M Ray.

Een hoop centen ja maar deze game wordt zo ongelofelijk veel verkocht dat is niet normaal meer, en per game gaat er 10-20euro naar de uitgever ofzo.
Oo het zal ook wel op dat bedrag uitdraaien , denk dat het meer 250+ is inderdaad :)
en misschien nog een PC versie :o:mad::(:rolleyes::windup::headbang::yell::grumble::eyes::verneder:

1/3e van dat bedrag is waarschijnlijk alleen al marketing.

Genoeg games die niet winstgevend zijn als je nagaat wat het al kost om een gemiddelde game te maken. Voor een beetje redelijke game zit je ook al op 50M+.

ik dl ook wel genoeg hoor, meeste games sterven na een maand of 2 weer uit.. betaal ik mooi geen 50 eu voor

maar de echt goede games betaal ik gewoon allemaal

Fakking skeer, die gasten werken letterlijk jaren aan zo een game en dan wil jij hem gratis en nog wel voor de release date kapen. :rolleyes:

Tjah ben nu terug aan het twijfelen maar als ik een playstation 3 koop + gta v kost mij dit rond de 200 euro.
Daarbij die mensen verdienen al genoeg met andere die het kopen:D

bullshit

je gaat er vele 100én uren plezier aan kunnen hebben

haha good luck with that. Ik heb het ook druk met de studie, maar naast het trainen en studeren kan ik heus wel een avondje gamen, als ik alles goed inplan.

Daar gaat het bij mij dus altijd mis als ik dit soort producten koop:(.

Terug
Naar boven