MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omgebouwd of iets anders geen idee eigenlijk, maar die gast kan iig niet meer online omdat zijn xbox acc is gebanned dus zal ie er wel wat mee hebben gedaan.
Edit: Snap nu de trans pas.....
Net wakker ?Oww nice, beter dat ik een xbox koop moet ik gta v al niet meer kopen maar hoe werkt dit?
Oww nice, beter dat ik een xbox koop moet ik gta v al niet meer kopen maar hoe werkt dit?

Fakking skeer, die gasten werken letterlijk jaren aan zo een game en dan wil jij hem gratis en nog wel voor de release date kapen.![]()
Die euro's zijn het mij dik waard!Rockstar isn't too worried about costs since the newest game in the GTA series is poised to make $1 billion before the year is out, with an estimate of more than 25 million SKUs to be shipped to retailers around the world.
Oo het zal ook wel op dat bedrag uitdraaien , denk dat het meer 250+ is inderdaadBij Gamekings zeiden ze 265M Ray.
Een hoop centen ja maar deze game wordt zo ongelofelijk veel verkocht dat is niet normaal meer, en per game gaat er 10-20euro naar de uitgever ofzo.

Ze willen vast geen verlies draaienBij Gamekings zeiden ze 265M Ray.
Een hoop centen ja maar deze game wordt zo ongelofelijk veel verkocht dat is niet normaal meer, en per game gaat er 10-20euro naar de uitgever ofzo.

Fakking skeer, die gasten werken letterlijk jaren aan zo een game en dan wil jij hem gratis en nog wel voor de release date kapen.![]()

haha good luck with that. Ik heb het ook druk met de studie, maar naast het trainen en studeren kan ik heus wel een avondje gamen, als ik alles goed inplan.
.