MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

stream

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand heeft zojuist in een stream een cheat gedaan en er spawnd een helicopter voor zen neus? het spel is nog ni uit:roflol:

ik check niks, helemaal niks, wil compleet verasd worden. Gister toch maar gepreordered. Leverdatum gewoon dinsdag. Oww yea.

ik check niks, helemaal niks, wil compleet verasd worden. Gister toch maar gepreordered. Leverdatum gewoon dinsdag. Oww yea.

Waar heb je hem gepreorderd?
Bijna overal is hij uitverkocht of hij komt pas ergens in Oktober, dan kan ik hem net zo goed in de winkel halen.

Ik zal wel in gta stijl zo vrachtwagen willen onderscheppen die al de games komt afleveren. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IN!!!! PS3 gekocht en GTA V

---------- Post added 15 September 2013 at 19:25 ----------

6f6.gif

Potverdomme, begint nu toch wel te kriebelen om ergens een ps3 op de kop te tikken en alsnog gta5 op current gen te kopen..

Net gta gespeeld. Ziet er tof uit en zeer levendig. Schieten is nog best lastig op grote tv als je op afstandje zit. Sommige autos zijn ook lastig te besturen. Verder vind ik al dat gelul in die filmpjes tussendoor ook veel te lang duren :p

Waar gaat iedereen dit spel vandaan toveren ? MediaMarkt ?

Morgen 23:55 hier bij de bart smit op de hoek :cool:

Net gta gespeeld. Ziet er tof uit en zeer levendig. Schieten is nog best lastig op grote tv als je op afstandje zit. Sommige autos zijn ook lastig te besturen. Verder vind ik al dat gelul in die filmpjes tussendoor ook veel te lang duren :p
Maar jij bent dan ook gewoon een beetje homo.

Terug
Naar boven