Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Je bedoelt ik wil je derde been in mijn mond
haha snap je m
Ik wil jou dikste en langste been in mijn mond
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt ik wil je derde been in mijn mond
haha snap je m
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
http://www.youtube.com/watch?v=kIfOjkB17BA
Zojuist geprobeert vrij te krijgen vanaf morgen. Hoef alleen vrijdag terug te komen om te werken, de rest van de dagen kan ik dus lekker op me bed blijven liggen![]()
Morgen eerst ff sporten voor ik naar de mediamarkt ga, anders komt daar niks meer van ben ik bang voor![]()

Dit ziet er gruwelijk mooi uit. Dat die mensen uit hun auto stappen, als ze zien dat er op een tank vol brandstof wordt geschoten. En dan nog zo'n domino-effect als gevolg. Alleen wat ik altijd ervaar met videogames, is dat het mij verveeld na een uur spelen. Dat had ik bij vice city ook. Ben benieuwd naar jullie belevingen straks.
nerd mode: onVet gay dat ie pas in 2014 wordt verwacht voor de pc