AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Mmmm

Ga ff lekkah ergens derde beens zuigen.

gamemania

bij rome 2 waardebon gekregen, ga denk k woensdag ff om die gimma

Ow yeaaa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind het nie zo mooi zo een explosie. niet chapeau

Morgen ga ik de game al proberen in huis halen. Veel mensen hebben hem al sinds vandaag though :/

Bij bol.com al uitverkocht!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!

---------- Post added 16 September 2013 at 00:59 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kIfOjkB17BA

Kan niet wachten :D

Ik heb GTA5 gister toch ook nog maar even gepre-ordered. Ga hem aan het einde van de week pas ophalen tough.

Zojuist geprobeert vrij te krijgen vanaf morgen. Hoef alleen vrijdag terug te komen om te werken, de rest van de dagen kan ik dus lekker op me bed blijven liggen :D
Morgen eerst ff sporten voor ik naar de mediamarkt ga, anders komt daar niks meer van ben ik bang voor :o

Zojuist geprobeert vrij te krijgen vanaf morgen. Hoef alleen vrijdag terug te komen om te werken, de rest van de dagen kan ik dus lekker op me bed blijven liggen :D
Morgen eerst ff sporten voor ik naar de mediamarkt ga, anders komt daar niks meer van ben ik bang voor :o

Haha, paar dagen vrij voor gta5?:P

vanavond naar de nachtopening bij game mania nijmegen ahyea morgen ziek van school moet helaas wel morgen werken vanaf 17:00 maar dat komt wel goed!

Vet gay dat ie pas in 2014 wordt verwacht voor de pc

Ow yeaaa

Dit ziet er gruwelijk mooi uit. Dat die mensen uit hun auto stappen, als ze zien dat er op een tank vol brandstof wordt geschoten. En dan nog zo'n domino-effect als gevolg. Alleen wat ik altijd ervaar met videogames, is dat het mij verveeld na een uur spelen. Dat had ik bij vice city ook. Ben benieuwd naar jullie belevingen straks.

Haters gonna hate. :roflol:

heb em nog ff gepreorderd

3 k*tgames ingeleverd die ik al 2e hadns heb gekocht + waardebon = 15 eu voor gta iv

Terug
Naar boven