XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Iemand enig idee hoe laat we online kunnen?
klokslag 0:00 hier? of zullen ze de Amerikaanse tijd nemen.

Neenee, je dacht gewoon dat het 1 okt is omdat het maandag is ;)

Ja, daarom dacht ik het dat het vandaag uitkwam.

are-you-serious-rage-face-240x180.jpg

hmm morgen school tot 16:30, woensdag vrij dus dan ff hele dag online

morgen idd ook tot laat school, 16:15 volgens mij, ga daarna wel goor

Morgenavond vrij, kan ik mooi gelijk online gaan testen. Woensdag en donderdag wel savonds weg, mehh

Lord :roflol:

mong*len.

In een artikel stond dat GTA 5 racistisch is, zo krijg je met Franklin eerder een wanted level dan met de andere karakters. Zelf is het mij niet opgevallen. Er stonden dingen als 'wanneer je met Franklin naast een politie auto toeterde kreeg ik een ster'. En soms voor de meest achterlijke dingen. Moet ik binnenkort even testen :roflol:

Alleen word GTA de komende dagen niks. Druk druk en nog eens druk :mad: Morgen ook nog eens trainen FML

In een artikel stond dat GTA 5 racistisch is, zo krijg je met Franklin eerder een wanted level dan met de andere karakters. Zelf is het mij niet opgevallen. Er stonden dingen als 'wanneer je met Franklin naast een politie auto toeterde kreeg ik een ster'. En soms voor de meest achterlijke dingen. Moet ik binnenkort even testen :roflol:

Alleen word GTA de komende dagen niks. Druk druk en nog eens druk :mad: Morgen ook nog eens trainen FML

Trainen is toch nice bro? :p

Damn, net uitgespeeld. Wel jammer, had meer heists willen doen.

Doe dan ff bulken man, als je je motivatie kwijt bent moet je even omschakelen imo :D

Ik mag pas in December bulken, zit nog rond de 17% bf. En benen blijft ongeacht bulk toch k*t gaan, dus moet het gewoon doen en sterker worden. Die PR van vorige week (5x80 BOR) ben ik toch wel blij mee, dus gewoon doorgaan!

Heb een ez manier gevonden om geld te verdienen, net 2 mil verdiend met stocks in +- 5 min.

Je gaat helemaal linksbovenin de map naar het stadje toe (Paleto Bay), koopt daar 25 sticky bombs, de beste armor suit en investeert zoveel mogelijk in tacobomb. Als je rondzoekt zul je de fabriek van ChickenBell vinden bovenin het stadje. Hier ga je naar toe en hier zie je vrachtwagens van het bedrijf rondrijden. Je gebruikt de eerste stickybomb om er 1 op te blazen, daarna komen de wouten. Je killt de eerste paar wouten en pakt hun wagen, waarnaje rond blijft rijden op het terrein en de respawnende vrachtwagens blijft opblazen met de sticky bombs.
Nadat ze allemaal op zijn rij je een stukje de bergen in, weg van de politie, waarna je snel al je stocks in TacoBomb verkoopt, deze zijn nu enorm gestegen.

Ik heb er 9 gebruikt en had dus 1.9 mil. Je kunt nog meer verdienen door op datzelfde moment gelijk shitload aan ChickenBell stocks te kopen, want die zijn enorm cheap omdat jij alles gemold hebt. Dan ga je naar TacoBomb fabriek en doe je hier hetzelfde, waarna ChickenBell weer stijgt. Die verkoop je dan weer met een dikke profit.

Np brahs

net ook geprobeerd idd, werkt redelijk

hoeveel heb je geinvesteerd als ik vragen mag?

Terug
Naar boven