GroteT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 2%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk word die mp wat.. Kan me wel inbeelden dat het niet makkelijk voor een soortgelijke game een goeie mp te maken.. De classique mp modes zijn niet bijster interessant voor een game als gta5 (team death match nzo)
In een open wereld kun je een hoop samen doen. Genoeg dingen die ik zo kan bedenken. Begin mij nu steeds meer af te vragen hoe ze die videogames zoals GTA V nou maken![]()

Speel het spel nu voor de derde avond... En vind het spel eigenlijk steeds minder goed.
Verhaal is allemaal super tof, de situaties zijn hilarisch, de stad is levendig... Maar het spel speelt gewoon k*t.
Dacht dat het misschien even wennen zou zijn maar nog niet 1x heb ik het idee gehad in controle te zijn over de game.
Met name de besturing van auto's en dergelijke is lame.
Heb je dat ook met muis en toetsenbord? MEt een controller heb ik nergens controle over in een videogame..
Auto's is sinds IV heel anders. In IV stapte ik 1x in een auto en vloog direct de bocht uit, spel na 15 minuten nooit meer aangeraakt. Moet echter zeggen dat het nu veel realistischer is dan voorgaande games. Het is even wennen maar ik rij vrij smooth nu. Een iets meer snelle auto scheelt ook veel.
Jij bent er zeker zo een de verwacht dattie met volle snelheid door de bocht kanSpeel het spel nu voor de derde avond... En vind het spel eigenlijk steeds minder goed.
Verhaal is allemaal super tof, de situaties zijn hilarisch, de stad is levendig... Maar het spel speelt gewoon k*t.
Dacht dat het misschien even wennen zou zijn maar nog niet 1x heb ik het idee gehad in controle te zijn over de game.
gtfo. Het spel zelf speelt prima. Je moet er gewoon aan wennen. Wat ik wel jammer vind is nog steeds dee blurr als je hard rijdt. Het is alsof de wereld in en uit focussed maar dan niet pixelated/pixelated zeg maar. Daar stoor ik me wel echt aan.Jij bent er zeker zo een de verwacht dattie met volle snelheid door de bocht kangtfo. Het spel zelf speelt prima. Je moet er gewoon aan wennen. Wat ik wel jammer vind is nog steeds dee blurr als je hard rijdt. Het is alsof de wereld in en uit focussed maar dan niet pixelated/pixelated zeg maar. Daar stoor ik me wel echt aan.
+1 die skill maak je de scherpste bochten nog meeHelemaal mee eens, en met Franklin rijden en dan die speicale boost gebruiken scheelt je ook enorm.

Speel het spel nu voor de derde avond... En vind het spel eigenlijk steeds minder goed.
Jij bent er zeker zo een de verwacht dattie met volle snelheid door de bocht kangtfo.