AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Hopelijk word die mp wat.. Kan me wel inbeelden dat het niet makkelijk voor een soortgelijke game een goeie mp te maken.. De classique mp modes zijn niet bijster interessant voor een game als gta5 (team death match nzo)

29%, 22 uur playtime nu.

edit; naar mijn weten is mp een wereld die constant doorgaat, netzoals singeplayer, waar je dus ook shoot outs met de scotoe kan houden e.d.

ws kun je dus ook samen die legerbasis aanvallen en shit

Hopelijk word die mp wat.. Kan me wel inbeelden dat het niet makkelijk voor een soortgelijke game een goeie mp te maken.. De classique mp modes zijn niet bijster interessant voor een game als gta5 (team death match nzo)

Het is inderdaad niet makkelijk, maar er is heel erg veel potentie voor een goede multiplayer.

In een open wereld kun je een hoop samen doen. Genoeg dingen die ik zo kan bedenken. Begin mij nu steeds meer af te vragen hoe ze die videogames zoals GTA V nou maken???

In een open wereld kun je een hoop samen doen. Genoeg dingen die ik zo kan bedenken. Begin mij nu steeds meer af te vragen hoe ze die videogames zoals GTA V nou maken???

Voor games van deze grootte gebruiken ze sowieso een engine gemaakt door bedrijven die zich speciaal daarop concentreren. De natuurkunde is dan bijvoorbeeld al gedaan. Begint met ziek veel bedenken en daarna zijn het continue iteraties van ontwerpen en ontwikkeling. Daarnaast heb je nog wereldbouwers, plotbedenkers, modeldesigners, scripters, en nog een flinke lading. Veeeeeel te veel om in een normale post hier te plaatsen :o

Speel het spel nu voor de derde avond... En vind het spel eigenlijk steeds minder goed.
Verhaal is allemaal super tof, de situaties zijn hilarisch, de stad is levendig... Maar het spel speelt gewoon k*t.
Dacht dat het misschien even wennen zou zijn maar nog niet 1x heb ik het idee gehad in controle te zijn over de game.
Met name de besturing van auto's en dergelijke is lame.

Heb je dat ook met muis en toetsenbord? MEt een controller heb ik nergens controle over in een videogame..

Uitgespeeld met 34 uur speeltijd.

Speel anders eerst een halfuurtje GTA IV, en ga dan GTA V spelen. Dan ben je binnen de minuut pro. :D

Speel het spel nu voor de derde avond... En vind het spel eigenlijk steeds minder goed.
Verhaal is allemaal super tof, de situaties zijn hilarisch, de stad is levendig... Maar het spel speelt gewoon k*t.
Dacht dat het misschien even wennen zou zijn maar nog niet 1x heb ik het idee gehad in controle te zijn over de game.

Heb je dat ook met muis en toetsenbord? MEt een controller heb ik nergens controle over in een videogame..

Auto's is sinds IV heel anders. In IV stapte ik 1x in een auto en vloog direct de bocht uit, spel na 15 minuten nooit meer aangeraakt. Moet echter zeggen dat het nu veel realistischer is dan voorgaande games. Het is even wennen maar ik rij vrij smooth nu. Een iets minder snelle auto scheelt ook veel.

Laatst bewerkt:
Auto's is sinds IV heel anders. In IV stapte ik 1x in een auto en vloog direct de bocht uit, spel na 15 minuten nooit meer aangeraakt. Moet echter zeggen dat het nu veel realistischer is dan voorgaande games. Het is even wennen maar ik rij vrij smooth nu. Een iets meer snelle auto scheelt ook veel.

Helemaal mee eens, en met Franklin rijden en dan die speicale boost gebruiken scheelt je ook enorm.

Jij bent er zeker zo een de verwacht dattie met volle snelheid door de bocht kan :roflol: gtfo. Het spel zelf speelt prima. Je moet er gewoon aan wennen. Wat ik wel jammer vind is nog steeds dee blurr als je hard rijdt. Het is alsof de wereld in en uit focussed maar dan niet pixelated/pixelated zeg maar. Daar stoor ik me wel echt aan.

Jij bent er zeker zo een de verwacht dattie met volle snelheid door de bocht kan :roflol: gtfo. Het spel zelf speelt prima. Je moet er gewoon aan wennen. Wat ik wel jammer vind is nog steeds dee blurr als je hard rijdt. Het is alsof de wereld in en uit focussed maar dan niet pixelated/pixelated zeg maar. Daar stoor ik me wel echt aan.

Het aantal triangles (wat dus de scherpte van de wereld aangeeft) is afhankelijk van je locatie en de afstand tot jouw locatie. Doen ze dit niet (dat dynamisch aanpassen van de wereld) kan je het spel spelen wel vergeten. Soms wat vervelend maarja het is een gigantisch onderdeel van optimalisatie.

Vond het juist een beetje makkelijk allemaal gaan

Jij bent er zeker zo een de verwacht dattie met volle snelheid door de bocht kan :roflol: gtfo.

Nee hoor, helemaal niet.
Maar het rijden zelf voelt gewoon helemaal niet realistisch aan.
Nu weet ik wel dat dit geen racegame is, maar het rijden in GTA5 voelt net aan als een racegame van 10-20 jaar geleden.
De auto's sturen niet, maar draaien op de weg zeg maar.

k vind het rijden zelf juist wel relaxed, kijk zoals gta sa zal het nooit meer worden natuurlijk

ik vind tot nu toe de game echt wel vet, verhaal is leuk enzo, maar de missies... tja, iets aan de makkelijke kant om eerlijk te zijn.

Boeiend, online wordt teh shizzle. Zoveel games die single player geen hol aan zijn omdat t op online is gefocussed, en dan vind ik de gta 5 SP nog wel goed te doen ook.

Ik had graag de mogelijkheid gehad in SP meer heists te doen, daar speelde ik telkens naartoe :')

hood safari

haha heeel vet

Terug
Naar boven