MuscleMeat

Guido's Kelei log

guidodbb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Hey, na lange tijd op dit forum mee te lezen toch maar beslist om een acount te maken en direct met een log te beginnen. Doordat mijn patelapees ontstoken was heb ik een tijd zeer slecht getraind en ben ik 5 kilo kwijtgeraakt. Na een 10 weken kinesist is mijn knie genezen en heb ik beslist om terug te bouwen :cool:

enkele stats:
1m76
67kg
11 procent vet
21 jaar

Doel

Mijn doel is te cleanbulken tot 75kg met het rest-pauze schema van Kelei.
Ik heb al enkele trainingen gedaan en ik vind het geweldig om zo te trainen.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146471313

Ik ga het zo doen:
Elke set tot 40 reps.
Benen doe ik enkel Rom deadlift, hack sqaut, calf raises en bouw ik rustig op.

Push
Pull
Legs
rust

Voeding:
150 eiwitten
300 koolhydraten
95 vet
2650kcal

Ik heb nog geen vast schema maar dat komt nog wel.

Supps
mega grow
vitamine D
Omega 3

Opbouwende kritiek mag altijd gegeven worden.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 09:46 ----------

27/05

Benen (niet kijken naar de gewichten ik ben rustig aan het opbouwen :D)

Rom DL 40 kg (verhogen naar 50kg)
16,12,9,8,7

hack sqaut 50kg (verhogen naar 60kg)
17,10,11,11,10

calf raises stand 5(verhogen)
18,12,11,9,9,8,7

Eerste beentraining: was een goed training en had geen last van mijn knie. Onlangs de lage gewichten had ik toch 2 dagen spierpijn. Bij benen ga ik toch voor de 50 reps omdat ik hiervoor minder oefeningen doe.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
28/05

PUSH DAY!

Bench Press 57,5kg(goede vorm, verhogen naar 60kg)
12,5,4, 6x3

Incline Press 52,5kg (trager laten zakken, verhogen naar 55kg)
12,6,5,4,4,4,3,3

Rope push down 30kg
9,5,3,3,4,4,3,3,3,3

Lying DB extension 8kg(vervangen naar zittend)
13, 7, 4,3,3,4,4

lat raises 7kg
9,5,4,3,4,5x3

Goede training

Ben benieuwd hoe je lichaam hierop reageert. Heb het zelf een korte tijd en ik ging hard.. ik zou wel aanraden om gewoon de 50 reps aan te houden, desnoods met n iets lager gewicht. Nja, succes in ieder geval!

29/05

PULL DAY

chinups
12,5,4,4,5x3

wide grip pulldown 40kg
11,7,5,6,4,5,5,5

Cable row 45 kg

11,5,3,4,3,3,4,4,4

reverse fly(duimen naar beneden, palmen naar buiten) 20kg
10, 5, 9x3

DB curl 8kg (zeer strict, verhogen)
12,6,6x3,4

Mijn eerste pullday, dus het was nog wat zien. Ik ga de volgorde verwisselen want na de chinups voelde ik het vooral in mijn biceps en wil meer focus op mijn rug leggen.

Volgende training wordt het :
Wide grip pullups
close grip pulldown
cable row
reverse fly
DB curl

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 09:49 ----------

Ben benieuwd hoe je lichaam hierop reageert. Heb het zelf een korte tijd en ik ging hard.. ik zou wel aanraden om gewoon de 50 reps aan te houden, desnoods met n iets lager gewicht. Nja, succes in ieder geval!

Kelei zei dat beginners best met 30 of 40 reps beginnen met hun 10rep max.
Heb je het gebruikt om te bulken? trainde je 6 dagen per week en waarom ben je ermee gestopt ?

Ik zou eerst beginnen met 30 reps en kijken hoe het bevalt (en vooral qua voeding). De eerste drie maanden op 30 reps blijven en als je aan het volume gewent bent, kan je verhogen naar 40. Ik zou meer voor benen doen en als ik wijze raad mag geven: blijf bij zijn schema zoals hij het uitgelegd heeft.

Als je vragen hebt over het schema, stel ze gerust.

Het was een ongelukkige timing en ik was toen tijdelijk gestopt met trainen. Nu heb ik een tijdje normaal getraind, en sinds afgelopen week opnieuw begonnen met het schema van kelei.

Ben er zelf zeer tevreden over.

Ik zou eerst beginnen met 30 reps en kijken hoe het bevalt (en vooral qua voeding). De eerste drie maanden op 30 reps blijven en als je aan het volume gewent bent, kan je verhogen naar 40. Ik zou meer voor benen doen en als ik wijze raad mag geven: blijf bij zijn schema zoals hij het uitgelegd heeft.

Als je vragen hebt over het schema, stel ze gerust.

Het probleem is dat ik geen leg extensions kan doen met mijn knie, en ik heb de leg curls dan maar geschrapt omdat ik anders teveel hamstrings tegenover qauds train.

Ok ik zal de eerste 3 maanden op 30 reps blijven en zien wat er gebeurt. Behalve benen dan 50 reps omdat ik daar minder oefeningen kan doen.

Ik merk wel dat ik veel meer honger heb sinds ik het volg en ik ben nog maar 3 dagen ver :D Heb jij je calorieen verhoogd op dit schema?

Het probleem is dat ik geen leg extensions kan doen met mijn knie, en ik heb de leg curls dan maar geschrapt omdat ik anders teveel hamstrings tegenover qauds train.

Ok ik zal de eerste 3 maanden op 30 reps blijven en zien wat er gebeurt. Behalve benen dan 50 reps omdat ik daar minder oefeningen kan doen.

Ik merk wel dat ik veel meer honger heb sinds ik het volg en ik ben nog maar 3 dagen ver :D Heb jij je calorieen verhoogd op dit schema?

Ik heb mijn calorieen niet specifiek verhoogd voor dit schema, maar ik probeer sowieso elke dag zoveel mogelijk clean voedsel binnen te krijgen. Heb dus geen last van meer honger o.i.d

31/05

Benen

hack sqaut 60kg (verhogen naar 70kg)
13, 8, 3x5,3x6

Rom DL 45 kg(verhogen, goed vorm)
13, 8,5x5,4

calf raises stand 5(niet verhoogd mijn kuiten hadden nog spierpijn)
18,12,11,8,10,8,7,5

Enkele sets lichte leg extensions, maar na de 2 de set had ik al wat last dus maar mee gestopt.

Vond het geen slechte training, ik stond nat in het zweet en 2 PR's.
PR's worden in het schuin aangegeven.

Terug
Naar boven