- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring nerds. Waarom denkt 80% hier dat ik met Guitar Hero de nieuwe bon jovi wil worden.![]()

Mijn guitar hero begint morgen...ter voorbereiding op het echte werk,,maar dat kan pas in september beginnen. Dus al even de vingers leren gebruiken op deze sheiBe..

Mijn guitar hero begint morgen...ter voorbereiding op het echte werk,,maar dat kan pas in september beginnen. Dus al even de vingers leren gebruiken op deze sheiBe..

, tuurlijk meen ik dat niet, wrs m'n smiley's vergeten, ik wil gewoon eens wat anders dan buzz of wii nights met de vrienden, de volgende keer als we eens gewoon samenzitten eens guitar hero spelen lijkt me gewoon komisch
goed plan, is ongeveer het verschil van Wii fit gewichtheffen en echt gewicht heffen![]()
zoals ik al zei meen ik ook niet
ik start in september en ben allesinds laaiend enthousisastVertel me eens, wat ging er door je heen toen je dit topic uit 2007 bumpte?![]()
is band hero dan niks voor je? kan je nog effe lekker los op de "drumstel"![]()
Nei, ik heb geen behoefte aan alles buiten de gitaar, ik ga mezelf op het gitaarspelen richten. Gewoon omdat ik gek ben van het distortion geluid en vooral graag metal wil spelen, en dit lijkt me leuk vooraleer te beginnen aan m'n lessen van gewone/electrische gitaar. Dit idee van gewoon eens wat te lullen op de fleezteezion 3 lijkt me gewoon leuk. Maar m'n maat loopt wel gek van het idee om de volledige band set te halen....