Fitness Seller

Guitar Hero - Wie o wie?

• Topic Starter Topic Starter
t*ring nerds. Waarom denkt 80% hier dat ik met Guitar Hero de nieuwe bon jovi wil worden. :roflol:

@RobGeee

Right bro! Ik zal het eens in de groep goeien en kijken of iedereen bijlapt! We hebben er tenslotte allemaal lol van! :D

heb den 2 is eens leuk voor een keertje

Heel erg originele feature! Heb me hier al een aantal avonden echt op vermaakt.

Jammer dat er tamelijk weinig goede muziek tussenstaat, veel hardrock en metal dat ik behoorlijk vind zuigen en dus niet eens wíl spelen :D

Ic, ik heb GHII op Xbox gespeeld en GHIII op PS3... Wachten is op een 60s 70s versie ;)

Paar maatjes van me spelen het op extreme, echt helemaal leip, en dan nog 90+% hits...

Ik heb alleen een ps2 dus ik weet niet zeker of dat het wel waard is dan.Ook ervaring met die versie?

Nope...

Ik vond de guitar voor de PS3 er wel beter uitzien (zwarte versie) dan die voor de Xbox360 (wit) alleen die laatste was iets makkelijker doordat die knoppen zich sneller lieten indrukken :D

ik heb guitar hero 2 en 3 op de xbox360 maar nog geen gitaar,maari k ben er echt verslaafd aan, dat ze eens opschieten met losse gitaar :)

Mijn guitar hero begint morgen...ter voorbereiding op het echte werk,,maar dat kan pas in september beginnen. Dus al even de vingers leren gebruiken op deze sheiBe..

Kwaliteitsbump.

Mijn guitar hero begint morgen...ter voorbereiding op het echte werk,,maar dat kan pas in september beginnen. Dus al even de vingers leren gebruiken op deze sheiBe..

Vertel me eens, wat ging er door je heen toen je dit topic uit 2007 bumpte? :)

ik hoop zo hard dat je dat niet echt meent:o

Wat ben jij toch makkelijk uit je hol te halen zeg :D, tuurlijk meen ik dat niet, wrs m'n smiley's vergeten, ik wil gewoon eens wat anders dan buzz of wii nights met de vrienden, de volgende keer als we eens gewoon samenzitten eens guitar hero spelen lijkt me gewoon komisch :)

goed plan, is ongeveer het verschil van Wii fit gewichtheffen en echt gewicht heffen:D

exactly, totaal geen juiste vergelijking :D zoals ik al zei meen ik ook niet

ik ook, hoe staat het eigenlijk met jouw gitaarlessen of plan, ik zag je topic van twee jaar geleden en hoe is het er nu mee ??? ik start in september en ben allesinds laaiend enthousisast

Vertel me eens, wat ging er door je heen toen je dit topic uit 2007 bumpte? :)

een werkelijk nieuw gevoel dat ik nog nooit eerder voelde, die power, die zetz, die ****ing adrenaline,,,,je zou ook eens moeten bumpen, epic style

is band hero dan niks voor je? kan je nog effe lekker los op de "drumstel":roflol:

heb trouwens net de Metallica en aerosmith version binnen,,,Heerlijk

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

is band hero dan niks voor je? kan je nog effe lekker los op de "drumstel":roflol:

:D Nei, ik heb geen behoefte aan alles buiten de gitaar, ik ga mezelf op het gitaarspelen richten. Gewoon omdat ik gek ben van het distortion geluid en vooral graag metal wil spelen, en dit lijkt me leuk vooraleer te beginnen aan m'n lessen van gewone/electrische gitaar. Dit idee van gewoon eens wat te lullen op de fleezteezion 3 lijkt me gewoon leuk. Maar m'n maat loopt wel gek van het idee om de volledige band set te halen....

Terug
Naar boven