XXL Nutrition

Guitar Hero - Wie o wie?

Verschrikkelijke dingen, een Satansgruwelijke hekel aan guitarhoer, kapot moeten ze. Een hele generatie, weg, geen idee van klanken, toonsystemen of (sn)haarverzorgingsproducten.

Steek die moeite in een echte gitaar of drumstel of wat dan ook, bijvoorbeeld in een gruntgeluid dat lijkt te komen vanuit de diepste gorgelende remigratie putten achter het huis van Wilders.

Alhoewel..
http://www.youtube.com/watch?v=kjeEJmvHH9Y

Verschrikkelijke dingen, een Satansgruwelijke hekel aan guitarhoer, kapot moeten ze. Een hele generatie, weg, geen idee van klanken, toonsystemen of (sn)haarverzorgingsproducten.

Steek die moeite in een echte gitaar of drumstel of wat dan ook, bijvoorbeeld in een gruntgeluid dat lijkt te komen vanuit de diepste gorgelende remigratie putten achter het huis van Wilders.

Alhoewel..
http://www.youtube.com/watch?v=kjeEJmvHH9Y

Maar dat ga ik ook doen, IK heb laatst een JACKSON JS30 RR gekocht met een roland cube 30x gekocht. Maar de les kan pas in september starten en ik wil nu al wat zogezegd rocken :D plus eer ik de echte gitaar onder de knie heb zullen we al een paar jaar verder zitten dus dit is wel fun

Had GH2 bij iemand gespeeld en vond het wel leuk, kon je ook nog met de controller doen dat was leuker dan met gitaar. Vervolgens GH3 gekocht.. Met gitaar. Kan je gvd niet eens meer de controller :mad: 90eu weggegooit.

Had GH2 bij iemand gespeeld en vond het wel leuk, kon je ook nog met de controller doen dat was leuker dan met gitaar. Vervolgens GH3 gekocht.. Met gitaar. Kan je gvd niet eens meer de controller :mad: 90eu weggegooit.

ja, sommige compatibility is echt wel zeik...en euhm jongens, waarom krijg ik een kaart voor flooding?? ik heb terecht in dit topic gepost, ja gebumpt maar so ****ing what ?? het gaat daadwerkelijk over het onderwerp dus wtf is your problem,,haal die zooi maar weg uit m'n lijst..flooding, my ass

ja, sommige compatibility is echt wel zeik...en euhm jongens, waarom krijg ik een kaart voor flooding?? ik heb terecht in dit topic gepost, ja gebumpt maar so ****ing what ?? het gaat daadwerkelijk over het onderwerp dus wtf is your problem,,haal die zooi maar weg uit m'n lijst..flooding, my ass

het forumbeleid wordt niet openbaar besproken! geel!

hm, how about you go **** a goat :)...Serieus als ik hier al een kaart voor krijg is er toch een groot oestrogeen probleem hier op DBB..jesus

ik ook, hoe staat het eigenlijk met jouw gitaarlessen of plan, ik zag je topic van twee jaar geleden en hoe is het er nu mee ??? ik start in september en ben allesinds laaiend enthousisast
e

Welja, nrmlgezien kan ik ook in september starten, maar twijfel nog steeds tussen Gitaar of Saxofoon. Denk mss eerst eens Sax te proberen omdat bij nader inzien Sax mss toch beter bij mij zou passen dan Gitaar (gans m'n familie zegt ook dat ik beter Sax zou nemen). Hoewel ik gitaar enorm geil vind en het graag zou kunnen denk ik dat m'n repertoire te beperkt zal zijn aangezien ik alleen Prince wil spelen en zo en geen echte hardrock... Saxofoon is dan weer romantischer en kan daarmee als ik wil ook klassieke stukken op spelen of richting jazz uitgaan.. Anyway zal er nog eens goed over nadenken. :D

vanaf hoeveel geel lig je er eigenlijk uit ?? en is het een ban voor altijd of niet ?

Het is best geinig. Moet altijd wel lachen om die zogenaamde muzikanten die het zo intens haten omdat het 'niet echt' is. Meen je dat nou, op tijd op het juiste knopje drukken op een bepaald ritme is niet hetzelfde als gitaarspelen?!

Het is best geinig. Moet altijd wel lachen om die zogenaamde muzikanten die het zo intens haten omdat het 'niet echt' is. Meen je dat nou, op tijd op het juiste knopje drukken op een bepaald ritme is niet hetzelfde als gitaarspelen?!

als je zelf gitaar zou spelen zou je weten dat dat inderdaad niet hetzelfde is:)

Dat weet je ook als je geen gitaar speelt, tenminste als je geen volslagen mong**l bent.

funny-pictures-kitten-is-confused.jpg

Maar dat ga ik ook doen, IK heb laatst een JACKSON JS30 RR gekocht met een roland cube 30x gekocht. Maar de les kan pas in september starten en ik wil nu al wat zogezegd rocken :D plus eer ik de echte gitaar onder de knie heb zullen we al een paar jaar verder zitten dus dit is wel fun

Gitaar heb je nauwelijks lessen voor nodig, al helemaal niet als je de beschikking hebt bijv. over Youtube voor wat elementaire vragen.

Niet wachten dus maar gewoon spelen en het ding ontdekken, ontwikkel je ook meteen je eigen eigenaardigheden.
Met guitarhero ontwikkel je waarschijnlijk nog veel meer eigenaardigheden en een aantal daarvan zullen zelfs niks met gitaar te maken hebben.

+1 ik blijf lekker bij het echte werk. Alleen in een dronken bui met wat vrienden is GH leuker.

Ik probeerde aan te geven dat beide bezigheden geen reet met elkaar te maken hebben en dat zelfs halve garen dat weten. Daarbij wilde ik aangeven dat gitaar amateurs die zich bedreigt voelen door fanatieke nerds met een plastic paneel in de vorm van een gitaar met wat drukknoppen waarschijnlijk behoren tot de meest idiote totaalmongolen die er rondlopen.

Laatst bewerkt:
Waaom tot september wachte Spade? Je kan toch ook gewoon gelijk beginnen.
Heb zelf sinds een week of 6 les en bevalt me prima. Zal wel schelen als ik genoeg tijd zou vrij maken om te oefenen, maar goed.

die zich bedreigt voelen door fanatieke nerds met een plastic paneel in de vorm van een gitaar met wat drukknoppen

Bedreigd? mwa, mensen die guitar guitarhore kopen hebben blijkbaar een interesse om gitaar of een instrument te spelen, maar in plaats daarvan kopen ze dit, misschien als makkelijker alternatief (?) maar tegen de tijd dat ze dit kunnen hadden ze gitaar kunnen spelen. En da's jammer.

Bedreigd? mwa, mensen die guitar guitarhore kopen hebben blijkbaar een interesse om gitaar of een instrument te spelen, maar in plaats daarvan kopen ze dit, misschien als makkelijker alternatief (?) maar tegen de tijd dat ze dit kunnen hadden ze gitaar kunnen spelen. En da's jammer.

na 2 weken fanatiek guitar hero kan je gerust 90% van expert uitspelen, na 2 weken echte gitaar spelen kan je geen ****:P

Terug
Naar boven