AndroidHealthClinic

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
WENDLER W2 T1

SQ
3x110
3x130
3x145 losse belt

core en benen waren toch nog redelijk zachtgekookt :D maar het lukte wel

SQ
20x75kg
knietjes deden heel even lastig, maar ging meteen weg, gewicht easy uiteraard, gewoon voor assistance en condititie

DB ROW zonder straps
20x32.5kg L&R
dit gewicht kan ik echt easy controleren en mooie reps maken

BARBELL SLEEVE WRIST CURLS
20x11.25kg
dat dere burn

klaar :)

Lekkere squat sessie! Je bent helemaal gek met 20 reps squat :o

• #2.603
valt wel mee hoor :D kheb BB'ers al 3x20 zien doen, eens je goed wordt in reppen is dat niet meer het moeilijkste :)

een altas stone tegen je borst crushen en dan nog gevraagd worden te wandelen, DAT was pas agony :D

Hé mooi logje heb je hier!
Ben wel benieuwd hoe je stats zijn veranderd in die 2 jaar tijd man!
Je volgt nu momenteel wendler als ik het goed begrijp?
Wat zijn je doelen komende periode? :p
Zal nu ophouden met vragenvuur en ga je vast volgen!

• #2.605
ask away! vind ik leuk hoor :)

in 2 jaar pfoe, als ik mij goed herinner woog ik toen 75kg, nu 92-94kg :P
overhead van 60 naar 87.5
squat van 100 naar 5x160

dus redelijk goeie gains gemaakt, allemaal met een handvol oefeningen, nu zit ik op wendler omdat ik een schema wil dat mij alles dicteert zodat ik zelf niet teveel hoef te sleutelen, heb heel lang zelf HIT schema's proberen samenstellen en ik reed nogal snel vast, en met wendler zal dat al pakken minder zijn.
dus nu wil ik gewoon sterker worden op de SQ, DL en MP, terwijl ik met high rep assistance en SM oefeningen mijn conditie verbeter :)

ask away! vind ik leuk hoor :)

in 2 jaar pfoe, als ik mij goed herinner woog ik toen 75kg, nu 92-94kg :P
overhead van 60 naar 87.5
squat van 100 naar 5x160

dus redelijk goeie gains gemaakt, allemaal met een handvol oefeningen, nu zit ik op wendler omdat ik een schema wil dat mij alles dicteert zodat ik zelf niet teveel hoef te sleutelen, heb heel lang zelf HIT schema's proberen samenstellen en ik reed nogal snel vast, en met wendler zal dat al pakken minder zijn.
dus nu wil ik gewoon sterker worden op de SQ, DL en MP, terwijl ik met high rep assistance en SM oefeningen mijn conditie verbeter :)

Pfff zieke gains man!
Vet% wel onder controle kunnen houden of gewoon laten gaan?
Wendler zal je sowieso veel houvast bieden en maak je klaar voor het feit dat je PR's gaat molesteren!

• Like
Waarderingen: Guts
  • #2.607
vet percentage is gestegen, maar is onder controle op het moment, :) taille is nog smal en dat is hetgeen dat ik als maatstaaf gebruik

Als je beter wilt worden op die dingen dat je aangeeft, zeker komen naar herentals.

Raf en youri zijn vrij pro in zulke shit.
Overhead wil ik je ook wel met helpen, niet dat ik er jarenlang ervaring met heb, maar ik kan je misschien wel uitleggen hoe ik het aanpak en zo kun je er misschien ook iets aan hebben.

• #2.609
wel je zult die easy 140kg push press wel voor een rede hebben! :D in herentals zien jullie mij nog wel verschijnen geen twijfel aan

Als je beter wilt worden op die dingen dat je aangeeft, zeker komen naar herentals.

Raf en youri zijn vrij pro in zulke shit.
Overhead wil ik je ook wel met helpen, niet dat ik er jarenlang ervaring met heb, maar ik kan je misschien wel uitleggen hoe ik het aanpak en zo kun je er misschien ook iets aan hebben.

eerst je armen een stuk afzagen ?

:trollface:

• #2.612
Diophiani jij kan niet klagen, jij kunt je biceps gewoon aanspannen en die bar overhead katapulteren

WENDLER W2 T2

FAT BAR MP
3x52.5
3x57.5
5x65
had nog een repje bijgekunnen maar heb het zo gelaten

DIPS 2x15 BW
superset
PULL UP 10, 9, 8-9 (niet zeker bij de laatste)

alles ging easier dan vorige keer, de dips en de pull ups toch

beetje pinch grippen en klaar

Prima training! Wel erg kort. Hoe vaak per week train je dan nu?

Hoe veel MP kan je nu ongeveer?

• #2.614
je zult merken dat mijn trainingen altijd kort zijn :) maar de intensiteit blijft altijd hoog

MP heb ik met een gewone barbell eens 87.5 gedaan, met de fat barbell 80, maar ik denk dat daar wel meer inzit, als ik het langer blijf doen.

je zult merken dat mijn trainingen altijd kort zijn :) maar de intensiteit blijft altijd hoog

MP heb ik met een gewone barbell eens 87.5 gedaan, met de fat barbell 80, maar ik denk dat daar wel meer inzit, als ik het langer blijf doen.

Dat zijn leuke cijfers voor op de MP :)

Waarom kies je voor zulke korte trainingen? Omdat je toch kan trainen wanneer je wilt vanwege je home gym?

En train je dan vaker per week of hoe vul je dat in? Je totaal volume per week?

• #2.616
als je 'tonnage' bedoelt, daar hou ik geen rekening mee, omdat ik er niet in geloof. In mijn trainingsfilosofie is intensiteit de voornaamste bepalende factor, dus zolang de intensiteit hoog genoeg is, kan het volume laag blijven en nog steeds effectief zijn, bekijk het als 1x20 t.o.v. 8x3, bij het één is intensiteit heel hoog, en het volume laag, bij het andere is de intensiteit redelijk laag, dus gaat het volume omhoog.

Besides, ik heb geen zin om twee uur aan een training te spenderen 3x in de week omdat ik weet dat het ook met minder kan, als je terugkijkt in mijn log zul je zien dat ik veelvuldig ben uitgelachen voor trainingen van 7 minuten :D

Ik weet niet of ik 'tonnage' bedoelde :o Ik zie dat begrip nu voor het eerst denk ik.
Maar het is dus niet zo dat jij meer dagen per week traint, omdat je trainingen zo kort zijn?

Wie weet begrijp ik je trainingen beter als ik The Nautilus Principles heb gelezen.. :D

• #2.618
Ik weet niet of ik 'tonnage' bedoelde :o Ik zie dat begrip nu voor het eerst denk ik.
Maar het is dus niet zo dat jij meer dagen per week traint, omdat je trainingen zo kort zijn?

Wie weet begrijp ik je trainingen beter als ik The Nautilus Principles heb gelezen.. :D

das idd een feit, veel van mijn trainingsmethodes zijn afgeleid uit de nautilus principles, maar zoals je ervoor al zei, ik pik van iedereen dingen en vul zo mijn eigen paradigma aan :) AJ, Ripp, Brooks Kubik, Ken Leistner, Paul Kelso; net als de verschillende takken van de krachtwereld, SM, WL, PL, BB, (zelfs CF? :D)

zolang gij gewicht versleurd is hij content, ongeacht het doel :D als hij maar zweet :p

• #2.620
WENDLER W2 T3
was een dag uitgesteld door een epic kater, had ook niet geslapen vorige nacht, :kuch: one-night stand gehad :kuch: (e-penis mode off)

DL
3x140
3x150
3x165

voelde redelijk zwaar, vreemd, maar ik weet zeker dat na die deload week alles goed komt, dan zal ik wel terug gewend zijn aan regular deadlift.

SLDL round back
20x65kg

SQUAT HOLD (bar unracken en houden)
1 minuut met 200kg
damn shaken enzo

farmer walk (40kg kettlebells)
3x56meter

klaar :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven