Fitness Seller

Tom logt

Bezoekers in dit topic

Njah, maar in de examens train ik apart dus geen spotter deze keer :). Ik had het wel kunnen vragen natuurlijk :p.

Ik studeer trouwens bio ingenieur.
 
Njah, maar in de examens train ik apart dus geen spotter deze keer :). Ik had het wel kunnen vragen natuurlijk :p.

Ik studeer trouwens bio ingenieur.

Dan mag ik niet klagen. :o
Morgen boekhouden. :bang:


En ik vraag ook gewoon altijd vreemden om even te spotten. Wel altijd duidelijk maken dat ze maar een klein beetje mogen helpen of ze rukken de bar praktisch uit je handen bij een fail. :rolleyes:
 
Front Squat:
3x5x80kg (PR)

Press: (fail)
5x57,5kg

Deadlift:
5x100kg


Chins:
3xBW

Ik heb echt een raar gevoel nu ik een tijdje front squats doe. Bij mijn back squats was ik altijd dood in mijn benen, maar bij die fronts voel ik amper iets van moeheid (ook al is het gewicht heel zwaar in de setjes).
Ik denk dat mijn cleangrip een beetje fout zat, want mijn armen waren echt kapot na die front squats.

Als gevolg had ik niet veel kracht meer voor mijn press.

Deadlift ben ik weer wat op techniek aan het trainen want mijn bovenrug bolt de snel.

Bij de chins was ik de energie helemaal kwijt :D.

Mijn vakantie eind juni gaat mij deugd doen. Nieuwe start daarna!
 
Mijn vakantie eind juni gaat mij deugd doen. Nieuwe start daarna!

Yeahh, ben al een 3-tal keer iets van een maand eruit geweest en telkens daarna terug trainen is zalig. Maar toch nog goeie front squats man.. en als ge te weinig voldoening in u benen hebt dan moet ge eens proberen wat meer reps te doen?

Gisteren ik low rep training, weinig moeheid gevoel in de benen maar vandaag toch stijf (nice :cool:)

Vanaf u form hersteld is vliegt ge zowiezo terug de lucht in dermee met de DL en squat, kan niet anders.
 
Laatst bewerkt:
toch weer een mooie training hoor :cool: ik had net hetzelfde met front squat, daarom doe ik ze niet meer.

geniet maar van die vakantie, zal je zeker goed doen :D
 
Njah, ik haat high rep workouts :).
't Is echt raar hoor, in de sets moet ik echt veel moeite doen om terug uit de hole te komen, maar daarna niet echt moe.
Ach ja, dat is maar bijkomstig uiteindelijk!

En front squats doe ik nu totdat mijn back squat in orde is zodat mijn benen niet achterlopen (geen volwaardige vervanger, maar beter dan niks :)).
 
waarom zouden front squats geen volwaardige vervanger zijn voor back squats? veel verschil maakt het niet.
 
Quad dominant en niet heup dominant :).
Maar ik ga wss alterneren in de toekomst, maar toch meer back squats dan front squats.
(2 dagen p/w back, 1 dag p/w front)
 
ik vind 1x per week squatten al te veel, het is de enige oefening die ik niet graag doe.

en ach, ik denk dat het niets uitmaakt...:D squats zijn squats.
 
ik vind 1x per week squatten al te veel, het is de enige oefening die ik niet graag doe.

en ach, ik denk dat het niets uitmaakt...:D squats zijn squats.

het is echt wel wat rooney zegt, heup dominant en quad dominant.
maar squats zijn wel squats, altijd wel hard. Int begin zag ik er ook wat tegen op maar nu hou ik echt zoveel van squats, hang in there zou ik zegge.
 
't Is echt raar hoor, in de sets moet ik echt veel moeite doen om terug uit de hole te komen, maar daarna niet echt moe.
heb ik vaak bij presses, dat ik kei veel moeite doe, geen beweging in gewicht krijg, en achteraf niet het gevoel heb dat men spiere vermoeid zijn. normale shit, niet om geven, zolang er maar progressie is.
 
COC's (T en #1) zijn aangekomen.
Mijn grip is zwakker dan ik dacht :D, ik krijg de trainer nét dicht met rechts en met links niet :p.
Veel werk voor de boeg!
 
COC's (T en #1) zijn aangekomen.
Mijn grip is zwakker dan ik dacht :D, ik krijg de trainer nét dicht met rechts en met links niet :p.
Veel werk voor de boeg!

mooi zo :D

veel deadliften, dat helpt al veel...
 
mooi zo :D

veel deadliften, dat helpt al veel...

Ja das waar, mijn grip is denk ik even sterk dan mijn deadlift zelf. Ervoor zorgen dat u vingers in de bar staan na DL is key. Maar die grippers zijn wel chill :)
 
Front Squat:
3x5x82,5kg (PR)

Bench Press:
3x5x85kg (PR)

Powerclean:
3x5x65kg


Dips:
10xBW
4xBW
4xBW

Zalige training :eek:!
Lang geleden :).

Zijn er nog mensen die dat hebben wanneer je bij de bench press op een sticky point zit je plots je gluteus begint extra op te spannen langs je sterkste kant :p?
Ik doe dat soms en dat geeft altijd zo'n k*tkramp erna :@!
 
wow even, rustig zeg :eek:

super training zeg, je wordt een echt beest! echt netjes, de pr's vliegen hier in het rond ;)
 
Zijn er nog mensen die dat hebben wanneer je bij de bench press op een sticky point zit je plots je gluteus begint extra op te spannen langs je sterkste kant :p?
Ik doe dat soms en dat geeft altijd zo'n k*tkramp erna :@!
Ik krijg het altijd op mijn heupen van bench :p
Idd ook een krampje, maar niet in men gluteus. Wel ergens in die regio.
 
Back
Naar boven