JorisL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu ik er aan denk, dan ik ze idd beter uitvoeren als front squats, aangezien thoracic extension toch de focal point is van deze beweging, dus niet meer van op de grond, want die beweging voelt makkelijk aan
ksnap nog steeds niet hoe ik al die jaren heb gesquat gelijk een crossfitter (met abs aangespannen)
ja een soort vannu ik er aan denk, dan ik ze idd beter uitvoeren als front squats, aangezien thoracic extension toch de focal point is van deze beweging, dus niet meer van op de grond, want die beweging voelt makkelijk aan
hij weegt op de kop 70kg, de boomschijf, massief eik,
http://www.youtube.com/watch?v=ultQDhu9aA4&feature=youtu.be
Mooie schoenen!
OT: leuk dat trainen met al die alternatieve materialen als ik wat meer basiskracht heb wil ik daar ook aan beginnen maar hier in de buurt niet echt een centrum oid.
En mooie training hoe vindt je dat wendler?
!
Oke denk dat ik over 6 weken is aan de wendler ga!
Thuis heb ik wel iets anders vaag om mee te trainen, een vriend van me werkt bij een lasbedrijf en nu hadden we een keer bij de vuilstortplaats bij het oudijzer twee bouten gevonden die gebruikt bij bruggen ofzo wegen 56kg per stuk handvaten aangemaakt en hij heeft zelfs de uiteinden zwaarder gemaakt door te lassen tot 60kg p.s. kunnen nu een soort farmer walks doen!
mijn grootste probleem is plaats, kleine tuin en een woonwijk, dus ze gaan mij hier ni graag door het straat zien lopen met een yoke oid.

Alsof je bij elke andere sport stopt met je techniek te verbeteren na 3 jaar!
Heb je dat filmpje van die abs out techniek voor mij? Ik ben heel benieuwd en ik moet zeggen dat dit helemaal nieuw is voor mij. Of heeft de techniek vooral nut bij STMK?
Verder inderdaad vette schoenen! Heb ik ook een je staat als een huis![]()

strongman kan je in principe overal trainen, zie mij maar met mijn stuk hout :') m'n moeder denkt dat ik rijp ben voor het gesticht
wendler is een heel mooi schema, zeker voor types die het moeilijk hebben met periodisation, zoals ik. vroeger trainde ik elke week balls to the walls, nu met die geplande deload kan ik langer progressie maken.

Ik zou carrys doen met dat stuk boomstam. Tegen de borst klemmen en stukje wandelen, weet je wel![]()

Nog bedankt voor de belly out tip man!
Ik begrijp niet hoe jij 20 reps squats en 'lekker' in dezelfde zin kan gebruiken tenzij je het in een ontkenningsvorm gebruikt..
het wordt eigelijk pas zwaar vanaf rep 15 meestal