MuscleMeat

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 116K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

1.5 maand wide grip oefenen en ik bench 125+ maar benchen is gwn gay
 
Koef dit is een :sd: log, dus benchen is heilig!! geen heiligschennis :mad:
 
intenz training

SQUAT
5x5 115kg

pff zwaar!! ik ben toch een voorstander van 1 all out set van 5 dan zulke volumes :)

BENCH PRESS
6x2 92,5kg

kwas eventjes mijn 'groove' kwijt maar die krijg ik wel terug :)

POWERCLEAN
4x5 70kg

was de bedoeling om 5x5 te doen maar ik voelde dat ik uitgeput raakte en dan is het beter te stoppen met powercleans, anders doe ik me mss pijn. eigelijk zou 8x3 beter zijn voor PC.
 
Je hebt je door die 20-reppers veelste veel geconditioneerd op high reps ipv van zware gewichten.

Maar je beenspieren zullen wel gegroeid zijn en dan komt de kracht er ook wel vlot bij denk ik.

En ik doe ook liever 1 hele zware set. Anders heb ik na 1 zware set 'damn, nog x aantal sets...' :o
 
Je hebt je door die 20-reppers veelste veel geconditioneerd op high reps ipv van zware gewichten.

Maar je beenspieren zullen wel gegroeid zijn en dan komt de kracht er ook wel vlot bij denk ik.

En ik doe ook liever 1 hele zware set. Anders heb ik na 1 zware set 'damn, nog x aantal sets...' :o

haha true, ik probeer net te denken, ok dat waren er 2, nog 3, 2, 1 :D
Maar ik heb uiteindelijk maar 6 weekjes 20 reppers gedaan, en daarvoor Bill Starr, wat mijn allereerste krachtschema was, mijn 5rep max was toen 107.5kg dus dan vind ik wel dat ik het snel heb ingehaald :)
 
intenz training

SQUAT
5x5 115kg

pff zwaar!! ik ben toch een voorstander van 1 all out set van 5 dan zulke volumes :)

BENCH PRESS
6x2 92,5kg

kwas eventjes mijn 'groove' kwijt maar die krijg ik wel terug :)

POWERCLEAN
4x5 70kg

was de bedoeling om 5x5 te doen maar ik voelde dat ik uitgeput raakte en dan is het beter te stoppen met powercleans, anders doe ik me mss pijn. eigelijk zou 8x3 beter zijn voor PC.

dat voor je gevoel het fijner is om 1 all out set te doen geloof ik best.

om een goede trainingsprikkel te krijgen is meerdere werksets beter natuurlijk!

toch zeker voor benen heb je gewoon wat volume nodig om ze echt goed te prikkelen.

ik zorg gewoonlijk dat ik zeker 20 reps met een voldoende trainingsgewicht maak, met een max van 50.

5 x 5 = 25
8 x 3 (tot 6) =24 (max. 48)

voor mij werkt dit al jaren tot meer dan tevredenheid.je hebt dan nog steeds alle ruimte om te varieren.

ikzelf ben ook geen voorstander van minder dan 3 reps per set trouwens.

prima workout hoor! :)
 
mooie training guts!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
dat voor je gevoel het fijner is om 1 all out set te doen geloof ik best.

om een goede trainingsprikkel te krijgen is meerdere werksets beter natuurlijk!

toch zeker voor benen heb je gewoon wat volume nodig om ze echt goed te prikkelen.

ik zorg gewoonlijk dat ik zeker 20 reps met een voldoende trainingsgewicht maak, met een max van 50.

5 x 5 = 25
8 x 3 (tot 6) =24 (max. 48)

voor mij werkt dit al jaren tot meer dan tevredenheid.je hebt dan nog steeds alle ruimte om te varieren.

ikzelf ben ook geen voorstander van minder dan 3 reps per set trouwens.

prima workout hoor! :)

kgeef je gelijk over de hele lijn, soms is het gewoon leuk om lekker lui te zijn en maar 1 werkset te hebben :D sterker wordt je toch!
 
However, there is little scientific evidence, and no theoretical physiological basis, to suggest that a greater volume of exercise elicits greater increases in strength or hypertrophy. This information may represent an important practical application of time-efficient, low-volume exercise.

Uit: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9777681

Is natuurlijk selectief shoppen in de literatuur mijnerzijds, maar ik kom het vaak tegen.
 
dam Guts... ur killin us all :)
 
dam Guts... ur killin us all :)

full squats zijn in 1 opzicht makkelijker dan par squats, je moet je nooit meer zorgen maken over de diepte :D
 
snel traininkje

SQUAT
6x2 107,5

MILITARY
5x37,5
5x42,5
5x47,5
5x55
5x62,5

wow over een wispelturige military press gesproken, de 42.5kg voelde als lucht en die laatste set liep echt voor geen meter :D mss volgende keer beter, mar kheb wel ondervonden dat ik liever wat kortere sets heb voor de MP
 
Back
Naar boven