- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanaf dan gaat het eigelijk redelijk rustig, tis ook de eerste keer dat ik zulk volume draai en ik begin het eigelijk wel leuk te vinden, gewoon gied eten en dagelijk stretchen en je raakt wel van de stijfheid af
maar dan verder, hoe staat seated press tov de standing press gemiddeld? kheb hem nog nooit never gedaan dus weet niet ech met wat voor poundages ik zou moeten gebruikenFaapka faapke faapke toch.
Mil press start je uit een dood punt, seated press niet want je pakt hem zoals bench, je krijgt dus eerst het eccentrische deel waardoor je een deel van de potentiele energie kan gebruiken.
Om het te hebben over seated press (heb er redelijk weinig ervaring mee), ja zal meer kunnen pakken om bovenstaande reden en ook omdat je makkelijker kan grinden omdat je stabieler bent.

sry voor de verwarring, maar hij zal hoedanook makkelijker zijn dan staand I reckon.

Dus jij start uit een dood punt met MP en daarom is het makkelijker voor u ? Right ?

ik zeg juist dat ik dat dood gevoel bij seated evenaar en niet bij MP... learn to read![]()
daarom laatste set doorgedouwe
zware fail! eerste rep mijn evenwicht verloren oid waardoor hij erg oneven en traag was, dus tweede rep failde, heel raar.
maar de ravages of heavy squats worden wel merkbaar, pijn in de quads en kuiten, het word duidelijk dat dit schema wel echt zwaar is voor de beentjes, ik denk trouwens dat dit schema qua frequentie beter geordend kan worden, en best word gereduceerd naar 2x squat per week, die woensdag snijd alleen maar in je recuperatievermogen, for real. filmpje 2de set beneden.
maar heb het goedgemaakt met een extra triple
wat zijn speed squats?want dit zou normaal niet erg snel mogen zijn (dit is een set met mijn voormalige 1rm)