MuscleMeat

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

Dit logje ga ik eens wat vaker bekijken!

Mooi werk, Guts. Jammer van de squats!
 
welkom! squats komen wel terug in orde, gewoon een kwestie van tijd, nu dan mar een pressmonster worden :)
 
maandag training, zwaar k*t

PC
6x1 100kg
moest 7 zijn maar de explosiviteit was nergens te bespeuren

BP
7x1 115kg
ging ook maar matig goed, ooit 3x3 met dit gewicht gedaan :rolleyes:

Dips
4x10 BW
makkelijk

Dumbbell Curls
opwarmen
5x25kg
pfoe! twijfelachtige form maar geen geswing, 17.5kg gaat nochtans redelijk makkelijk met goeie form :)

vanochtend wakker geworden om 6u, een buur had zichzelf opgehangen en werd wakker van het gekrijs van zijn vrouw en zijn kindjes in hun tuin, not cool, en zeker geen goed begin van een dag, hopelijk woensdag en vrijdag wat beter
 
woensdag training

MP
5x5 72.5kg PR

pfoee!! was al goed zwaar :) volgende week 5x5 75kg, zou ook moeten lukken.

BOR
4x5 80kg

kort maar krachtig :)
 
opwarming is er altijd bij hoor, maar dat schrijf ik er niet bij ;) meestal is het beginnen met de bar en elke keer plus 10kg, bij squats en DL vaak grotere stappen :)
 
opwarming is er altijd bij hoor, maar dat schrijf ik er niet bij ;) meestal is het beginnen met de bar en elke keer plus 10kg, bij squats en DL vaak grotere stappen :)

Ikke snap... Wilde al zeggen. Zonder opwarming een MP van 72,5 kg:eek::D
 
dat zou zeer doen :D
 
vrijdag training

PS
5x40
1x50
1x60
1x70

BP
5x5 105kg PR
pfoe was veel zwaarder dan het zou mogen zijn, ik heb al 5x5 102,5kg gedaan en zelfs 3x3 met 115, ik snap echt niet waarom de zware gewichten zo zwaar aanvoelen nu echt ****ed up.

Dumbbell Curls
2x8 20kg

tja volgende week stond er 5x5 110kg op de planning maar daar ga ik toch maar 2.5kg afdoen want de bench gaat toch ni zo denderend
 
BTW, het is nu een jaar geleden dat ik ben beginnen loggen!! kheb eens de progressie in kaart gebracht:

SQ: 1x100 --> 1x150
tja deze had wel hoger kunnen zijn natuurlijk, maar hopelijk maken we dat volgend jaar goed
BP: 1x90-95kg --> 1x125kg
redelijk goeie progressie :)
MP: 1x60 --> 5x5 72,5kg
in verhouding mijn beste lift, heb altijd al een dikke overhead willen hebben
DL: 1x140 --> 3x5 147.5kg
niet echt de beste progressie op de DL maar ik verwaarloos hem ook vaak, maar ik ga er wel terug mee beginnen :)
 
I'm trying!!
 
Bench is in verhouding uw beste lift hoor, dont worry.

Mooie progressie ! En deads er terug in of wa ? How come
 
wel, squats zijn nog steeds een no-go, en ik heb gemerkt dat oly lifts (zelfs de powerstyle) nog steeds een te grote klap geven aan mijn kuiten, dus dacht ik dat ik met deadlifts een betere kans maakte om toch mijn post. chain te onderhouden en mijn kuiten het best te sparen. goodmornings zijn ook een goeie optie nochtans, mss moet ik die eens proberen :)
 
Leuke progressie! Nu zo snel mogelijk de DL naar 200 brengen.
 
haha ok, moet wel lukken :D

training van vandaag

BP
opwarming
1x115
5x1 117.5kg

dit gewicht was wel haalbaar maar mijn pecs zijn een beetje uitgeput denkik, ik voelde ze bij elke single uit elkaar rukken :)

BOR
3x5 85kg
strict

Dips
5x10 BW

dips ging wat beter dan bench

pompaf, was een lastige training want ik had 2 k*tkoters in mijn kamer waar ik op moest babysitten die alles als een spelletje zagen en constant vragen stelde -__-'
 
haha ok, moet wel lukken :D

training van vandaag

BP
opwarming
1x115
5x1 117.5kg

dit gewicht was wel haalbaar maar mijn pecs zijn een beetje uitgeput denkik, ik voelde ze bij elke single uit elkaar rukken :)

BOR
3x5 85kg
strict

Dips
5x10 BW

dips ging wat beter dan bench

pompaf, was een lastige training want ik had 2 k*tkoters in mijn kamer waar ik op moest babysitten die alles als een spelletje zagen en constant vragen stelde -__-'
Hahaha.
Wel mooie training dit.
 
Leg maar es een barbell van 72,5 kg in de nekjes...dan voelen ze wel dat het geen spelletjes zijn:D

j/k...goeie training Guts en mooie progressie in een jaar!
 
thx, de kleintjes zijn nog ni klaar om te trainen, maar eentje heeft potentie, kan ik mss een monster van maken :D
 
zieke training!

MP
5x30
5x40
5x50
5x60
3x70
5x5 75kg PR

Booya!! nu zou de 90kg er toch wel in moeten zitten :)

DL
3x5 120kg
supereasy, ma ja zijn ook pussyweights :D techniek was supervlot, thanks to PC I guess

Power shrugs
5x5 130kg
was nog niet te moeilijk, eerste keer dat ik dit probeerde

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 16:06 ----------

ge kunt echt ni geloven hoe hard ik nu zweet, ik lek gewoon als een malle :D
 
Back
Naar boven