Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar BF lijkt iets lager dus das een pluspunt
, ik zet mijn doelen op 250kg squat, 180 bench, 130kg MP, 170kg powerclean,.. die meeste van deze stats zullen wss wel 5 jaar aan training kosten minstens
als in dat het me uitputte, niet voor de spieren natuurlijk, ook al ben ik nu wel superstijf
na volgende week zal dat wel beteren
de nieuwe adipowers 2012, ik had er nog niet over bericht omdat ik er nog niet op had kunnen squatten, maar vandaag wel
zoals verwacht squatten ze als een droom, superstabiel en de verhoogde hiel helpt serieus om in een aangename full squat te geraken, echt een merkbaar verschil met gewoon allstars, en bij de oly lifts natuurlijk ook veel beter 
geeft enorme burn maar was bijna gefaild
ga in de opbouwweken proberen zo snel mogelijk te werk te gaan, zodat de PR week supereasy lijkt.
leg extensions, seated presses, cable rows, lang geleden die shit
moet ik wel terug naar een gym 
hmm... suckt wel van je pezen man. Op zich misschien het proberen waard, zo is een maand, maand en half in de gym, zien wat de pezen zeggen...

Wat een fetish met die bw press, echte legendes worden gemaakt vanaf een 1.5 bw press![]()