AndroidHealthClinic

Guts Forever (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vandaag eerste training van mijn 'recup schema', 2 dagen in de week, elke lift wordt 1x gedaan, BP, MP, SQ, BOR, PC, PS en reverse curl

anyway vandaag dit:

PS

7x1 60kg

goeie explosiviteit, ook een paar keer OH gesquat en veel BW squats bij de opwarming en geen pijn in de kuiten, ziet er dus goed uit!

BP

5x5 80kg

easy weight ofc. voelde mijn borst nog wel trekken, ze is duidelijk nog niet gerecupereerd maar ze staat ook niet in de weg van gains raar genoeg, maar des te beter I guess

BOR

5x5 65kg

REVERSE EZ CURL

5x5 22.5kg

wow, niet echt een uitdaging :P

deze week gaat het rustig worden, volgende week alles +10-15kg, kunnen we terug wat beginnen knallen en in week 4 PR's op alles behalve squat (evenaring pr) verwacht.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 17:32 ----------

ohja, BW is nu al 90kg :D maar BF lijkt iets lager dus das een pluspunt
 
Zieke mp alweer. Belt only squat is mijn grote doel 300kg. 200+ op mn 18e.
Raw doelen 300-200-300. Weet niet wanneer ( zal deze week wel niet lukken, dit jaar ook niet :p ) maar ga het halen. Diie squat sowieso!
 
300kg raw squat (natty) is natuurlijk wel heel veel, niet veel mensen ter wereld kunnen zeggen dat ze dat doen, tenzij het van die ubervette kerels zijn :D, ik zet mijn doelen op 250kg squat, 180 bench, 130kg MP, 170kg powerclean,.. die meeste van deze stats zullen wss wel 5 jaar aan training kosten minstens
 
training van vandaag:

PC

7x1 75kg

MP

5x5 60kg

SQ

5x5 90kg

was al zwaar genoeg :D als in dat het me uitputte, niet voor de spieren natuurlijk, ook al ben ik nu wel superstijf :D na volgende week zal dat wel beteren

Reverse Curl

5x5 27.5kg

makkelijke training, maar wel zweten als een malle, kuiten voel ik niks van, maar ik ga niet te vroeg victorie kraaien want na de vakantie leken ze ook genezen en ze begonnen gewoon terug erna, knock on wood


ik heb ook hier nog niet vermeld dat ik eigelijk al een tijdje nieuwe schoentjes heb :D de nieuwe adipowers 2012, ik had er nog niet over bericht omdat ik er nog niet op had kunnen squatten, maar vandaag wel :) zoals verwacht squatten ze als een droom, superstabiel en de verhoogde hiel helpt serieus om in een aangename full squat te geraken, echt een merkbaar verschil met gewoon allstars, en bij de oly lifts natuurlijk ook veel beter :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice MP and shoes mate
 
training van vandaag

PS

7x1 62.5kg easy

BP

5x5 95kg

heb dit echt op supersnel tempo gedaan, geen rust tussen de warmups en maar 1 minuut tussen de werksets :D geeft enorme burn maar was bijna gefaild :D ga in de opbouwweken proberen zo snel mogelijk te werk te gaan, zodat de PR week supereasy lijkt.

BOR
5x5 70kg

Reverse curl
5x5 30kg

weer 1min pauze, epic burn!
 
max test MP

3x40
3x50
3x60
2x70
1x80
1x85kg PR

nog geen BW press :) deze week terug week pauze, kben nog niet gerecupereerd, ik zou nu kunnen voortgaan maar dan haal ik nooit zo snel terug een PR dan dat ik nu even zou rusten.
 
PR is PR faggot, en doe maar rustig aan met die presses
 
haha :D je hebt natuurlijk gelijk, maar als het trainen in een dipje zit ben je natuurlijk niet altij even content :) na een weekje rust zou alles terug in orde moeten zijn en dan kunnen we er weer stevig tegenaan
 
gadver gadver, sterk PR man!
 
kben naar de dokter geweest met mijn kuiten, eerste vraag: heb je anabolen gepakt? :')

het is dus een overbelasting van de kuitpezen, redelijk simpel, alleen heel moeilijk van af te geraken, kan een maand zijn, maar zelfs 2 maanden enzo :S pezen zijn niet zo goed doorbloed dus recupereren heel traag. Ik ben doorverwezen naar een sportdokter en die gaat me helpen met oefeningen etc. nu heb ik alvast ontstekingsremmers gekregen, kan nooit kwaad I suppose.

wat ik nu dacht, alles wat ik zowat doe (buiten bench) is rechtstaand, en tis net al die rechtstaande dingen die me up****en, dus waarom ga ik niet een maand bodybuilden? AKA een maand op m'n luie reet zitten in een gym en alles zitten doen? :D leg extensions, seated presses, cable rows, lang geleden die shit :D moet ik wel terug naar een gym :D
 
hmm... suckt wel van je pezen man. Op zich misschien het proberen waard, zo is een maand, maand en half in de gym, zien wat de pezen zeggen...
 
Wat een fetish met die bw press, echte legendes worden gemaakt vanaf een 1.5 bw press ;)
 
1.5bw press... a new challenge for the weakboys ;)
 
hmm... suckt wel van je pezen man. Op zich misschien het proberen waard, zo is een maand, maand en half in de gym, zien wat de pezen zeggen...

denk dat ze het me zeker dankbaar zouden zijn :)

Wat een fetish met die bw press, echte legendes worden gemaakt vanaf een 1.5 bw press ;)

awel ma om 1.5BW te pressen moet ik toch eerst de BW press passeren e? :D
 
Voor pezen sterker te maken ga je vooral excentrisch moeten trainen.
Maar een maandje bodybuiding tussendoor kan het lichaam wel eens goed deugd doen
 
training van vandaag, na een ECHTE week pauze

PC

7x1 80kg

SQ

5x5 90kg

BP

7x1 90kg

DIPS

2x10 BW

lekkere training, de bench was paused en de dips voelde heel aangenaam, ik heb ze erin gestoken om een beetje te comenseren met het lage volume van de singles en ook voor mijn schoudergordel wat losser te maken voor snatches :)
 
Back
Naar boven