Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DL ligt ook veel hoger dan de laatste check dus ik heb alleen estimates, maar geen concrete cijfers/bewijzen 

Zo'n 20er doe je toch ook eigenlijk met ongeveer je 10rm en dan veel ademhalen vooral op het eind? Die calculators zullen wel uitgaan van kortere rust tussen de reps.
Maar vet dat je dat doet, en mooie press!
uithouding is wel een factor zeker en vast maar een echte 10rm doe je geen 20 reps, dat zou eigelijk even logisch moeten zijn als dat je met een 5rm geen 5x5 doet, dus het is meer een fabeltje uit het boek
maar ik zou zeggen don't take my word for it probeer het eens zelf
het is echt een gevoel dat niet te vergelijken is, er MOET iets mis zijn met mij anders zou ik mezelf dit niet aandoen, het doet gewoon zoveel pijn
elke rep na 15 wou ik gewoon het gewicht racken, ik moest echt moeite doen om niet naar voren te stappen en te racken, en dat was nog maar bij 20x100, er staat 20x135 op het programma en ik ween nu al 
Very Nice stats op een jonge leeftijd, jammer dat ik niet veel eerder ben begonnen.
ik las ergens dat 35 de beste leeftijd was voor kracht en massagroei, vraag me niet naar de bron want die ga ik niet kunnen terugvinden maar dat wil toch zeggen dat je nog lang te gaan hebt
alle kracht die je nu nog opbouwt is meegenomen voor later, een sterk lichaam is per definitie een gezond lichaam, er vanuit gaande dat je natuurlijk geen ziekTE hebt 
thxik las ergens dat 35 de beste leeftijd was voor kracht en massagroei, vraag me niet naar de bron want die ga ik niet kunnen terugvinden maar dat wil toch zeggen dat je nog lang te gaan hebt
alle kracht die je nu nog opbouwt is meegenomen voor later, een sterk lichaam is per definitie een gezond lichaam, er vanuit gaande dat je natuurlijk geen ziekTE hebt
![]()
Dat je op je 35e piekt qua massagroei geloof ik niet, de testoproductie is dan al een paar jaar op zijn retour. Krachtgroei lijkt me ook sterk. Wel kan ik me voorstellen dat je op latere leeftijd wat minder wild bent en verstandiger traint, maar da's geen fysiologisch verschijnsel.

De stijl die je hierboven omschrijft bij de squats heet de breathing style google er maar eens op!![]()
ik heb een kopie van supersquats in mijn boekenkast staan
fantastisch boekje, maar zelfs breathing style doe ik denkik geen 20 reps met mijn 10 rep max zomaar 
oh ja dat weet ik hoorik heb een kopie van supersquats in mijn boekenkast staan
fantastisch boekje, maar zelfs breathing style doe ik denkik geen 20 reps met mijn 10 rep max zomaar
![]()