Mercenaries5
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er nu 1ste week test-e 250 tren-e 600 erin zitten nu alle sportscholen dichtwat zou de beste optie zijn. Nu stoppen en de kuur voor later gebruiken of nu het er toch al inzit en nakuur nog te vroeg is ook verder op test-e gaan zolang het moet
Ik zit in zelfdee situatie. Ga 3 weken op of 250 of 125 test e/week... In 3 weken verlies ik echt geen spier massa, maar kan wel wat aan vet% werken en cardioHeb er nu 1ste week test-e 250 tren-e 600 erin zitten nu alle sportscholen dichtwat zou de beste optie zijn. Nu stoppen en de kuur voor later gebruiken of nu het er toch al inzit en nakuur nog te vroeg is ook verder op test-e gaan zolang het moet
Heb er nu 1ste week test-e 250 tren-e 600 erin zitten nu alle sportscholen dichtwat zou de beste optie zijn. Nu stoppen en de kuur voor later gebruiken of nu het er toch al inzit en nakuur nog te vroeg is ook verder op test-e gaan zolang het moet
Zit ik ook over na te denken.
Maar ik moet nog 4 x tren prikken.
Zou je cruisen tot dat alles open is en dan de laatste 4 x tren zetten?
Nee, gewoon gaan cruisen. Ik denk niet dat alle gyms weer open gaan op 6 april. Dit gaat nog wel langer duren.

Hmm oke dan ga ik denk maar minimaal een week of 8 cruisen en dan weer nieuwe kuur als alles weer open is![]()
In de zomer gaan we dan GVD OOK GRAMMEN RAMMEN. Benieuwt wat dat grammen rammen in me neus gaat doen incl de tren misschien wel een leuke look ?Hier nu cruisen en wanneer de gym weer open is een inhaalslag, grammen rammen!!
Haha met een grammetje pep word mijn hartslag in de gaten houden al heel gouw impossible. Maar bedankt voor je bezorgdheid misschien worden de festivals straks ook wel onze kont ingeboord zag net al dat koningsdag afgelast is.Haha oh jij doet injecties + nasaal? Word je erg droog van maar houd je hartslag in de gaten!! Die wil bij mij wel is een tikkie stijgen
Dan t geluk maar uit wat anders dan festivals halenHaha met een grammetje pep word mijn hartslag in de gaten houden al heel gouw impossible. Maar bedankt voor je bezorgdheid misschien worden de festivals straks ook wel onze kont ingeboord zag net al dat koningsdag afgelast is.
Illegale feestjes nemen tegen die tijd wel de overhand als geen een organisatie nog meer iets mag geven. Kan er op zijn minst zelf eentje geven heb ik teminste 1 fiske gehad.Dan t geluk maar uit wat anders dan festivals halen