MuscleMeat

Gym in Rotterdam

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
Aangezien er meer dan 50 sportscholen in Rotterdam zijn. Ben ik op zoek naar een goede sportschool.

Eisen:

-Squatrek
-Benchpress / Schuine benchpress
-Voldoende gewichten mbt Dumbbells(moet sowieso tot minimaal 50 gaan)/Stang
-Lat Pulley/Je moet je kunnen optrekken
-Moet in het weekend open zijn
-Geen healthclub shizzle

Vast wel iemand die mij kan helpen?;)

eruit geschopt bij hakkens?

flexx gym in rotterdam hoor in hier op het forum nog wel eens passeren, trainen ook een aantal wedsttrijdatleten en Roelli Winklaar gaat er zijn voorbereiding doen.

• Topic Starter Topic Starter

Nope;)

Maar ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik ga vanaf binnenkort op mezelf wonen en dan is het een beetje te ver om daar elke keer heen te rijden.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

flexx gym in rotterdam hoor in hier op het forum nog wel eens passeren, trainen ook een aantal wedsttrijdatleten en Roelli Winklaar gaat er zijn voorbereiding doen.

Dat is inderdaad een optie. Ik zal even informeren morgen.

Nope;)

Maar ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik ga vanaf binnenkort op mezelf wonen en dan is het een beetje te ver om daar elke keer heen te rijden.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Dat is inderdaad een optie. Ik zal even informeren morgen.

Laat ff weten hoe die is...ik ga binnenkort ook naar r'dam verhuizen

geef dan karma natte kers :mad:

j/k

ga naar ommoord gym :D
heet nu sportsart trouwens ga er vanaf januari weer trainen daar :D is best goedkoop ook
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waar ga je ongeveer wonen? Rotterdam is groot namelijk

ommoord gym :D
voor 36 euro heb je trainingsruimte (onbeperkt)
kan je freefighten boxen kickboxen en je heb een sauna en airco voor de warme weertje:D

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

dat is killer ver:eek:

Maar wel relax leven/wonen zonder teveel tuig om je heen:D

nou valt wel mee hoor daarzo
je had gwn rotterdam oost of capelle moeten komen wonen tuigvrij leefomgeving:D

ommoord gym :D
voor 36 euro heb je trainingsruimte (onbeperkt)
kan je freefighten boxen kickboxen en je heb een sauna en airco voor de warme weertje:D

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

dat is killer ver:eek:

Waar zit die in Ommoord? Ben er redelijk bekend (fam woont er)

Hmm Overschie dus... Daar zit bij mijn weten helemaal niks :D Waarschijnlijk zal je het dan in Noord moeten zoeken maar daar ben ik niet zo bekend

Ik ben ook wel bereid te reizen voor een goede gym. Maar helemaal naar zuid gaat me een beetje te ver. Dus waarschijnlijk wilde ik dan kijken of er iets in het centrum is.

nou valt wel mee hoor daarzo
je had gwn rotterdam oost of capelle moeten komen wonen tuigvrij leefomgeving:D

Capelle tuigvrij?:D Sinds wanneer:P

Maar ik wilde in 1e instantie ook niet zo ver gaan wonen. Maar het is echt een flex huisje, dat ik niet kon laten schieten.

Ik ben ook wel bereid te reizen voor een goede gym. Maar helemaal naar zuid gaat me een beetje te ver. Dus waarschijnlijk wilde ik dan kijken of er iets in het centrum is.

Capelle tuigvrij?:D Sinds wanneer:P

Maar ik wilde in 1e instantie ook niet zo ver gaan wonen. Maar het is echt een flex huisje, dat ik niet kon laten schieten.

Centrum is ook nog een k*tstuk rijden hoor. OV is k*t vanuit Overschie en anders moet je betalen in het centrum. Dat is ook gaar. Je woont toch niet in het "Indianendorp" he?

Terug
Naar boven