MuscleMeat

Gym in USA

Gauner

Competitive Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Ik ga dus in februari een naar San Antonio (Texas) en lijkt me leuk om daar eens een gym te bezoeken om een paar keer te trainen (bijv. in de plaatselijke Golds Gym).
Nu vraag ik me af of ik een paar keer kan trainen in zo'n gym of dat je ook daar abonnementen (zoals hier meestal) moet afsluiten.

Hebben jullie ervaring met tijdelijk trainen in een buitenlandse (USA) gym?

stuur ze anders even een email.

Bij de gyms in de buurt( lees fitnesscentra) kan je een weekje gratis komen trainen, daarna moet je betalen. Misschien werkt het daar ook zo. ;)

En anders onderhandel je toch wat :D

Lijkt me dat je wel voor elkaar kan krijgen dat je een keertje gratis kan trainen..

de golds gyms waar ik ben geweest moet je gewoon dik dokken...........vooral die in venice....fokking $20 voor 1 keer

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik denk dat je gewoon moet betalen. Omdat er meedere mensen zijn die naar amerika gaan en in de bekendere sportscholen willen trainen.

Dus hier kunnen ze mooi geld aan verdienen.

You must be ****ing kidding me? :eek:
Als dat daar ook zo is dan ga ik wel naar een andere. Is het waar dat Golds Gym ook niet meer is wat het geweest is (puur BB)?

Zou best kunnen, iedereen kan tegenwoordig een gym openen met de naam Golds Gym. Moeten ze natuurlijk wel voor betalen maar het kan wel. En wat ze erin zetten moeten ze dan natuurlijk zelf weten, dus zullen er vast wel genoeg zijn die het meer op fitness richten dan op bodybuilding.

Bij de meeste gyms kan je idd gewoon 1 keer trainen tegen betaling. $20 tja.. ikzelf heb al zo vaak geld verspilt in me leven, ik denk dat die 20 ballen toch een leuke ervaring zal op leveren als je van bodybuilden houd.

Nee zie 20 dollar ook zeker niet als een probleem en lijkt me super om in zo'n hardcore gym eens te kunnen trainen maar ben van plan om een keer of 4 te gaan dus dan wordt het al een ander verhaal..

IK ben jaloers, een tijdje naar de States gaan zou ik ook wel is graag doen. :cool:
Voor hoelang ga je naar daar?

Stuur ff een mail, dan weet je ineens waar je aan toe bent.

[Link niet meer beschikbaar]

de lay out van de site zegt het al: dit is een hardcore gym

Ja, daarom leek me daar ook wel gaaf om een paar keer te trainen. Heb even gemaild.

Blijf er in februari maar kort, een dikke week, maar in de zomer ga ik er weer naartoe en dan blijf ik langer dus moet alvast beetje vooruit kijken. :)

beetje gierig doen voor paar dollars zeg dat je in golds gym kan trainen, mekka of bb is het daar en ji wilt nog geen 20 dollar neer dokken

Zoals ik al gezegd betaal ik graag om eens te trainen in een Golds Gym, heb dat er zeker voor over. Waar het om gaat is dat ik van plan ben om dan een keer of 5 te gaan en niet zo´n zin heb om 100 dollar te moeten dokken, wat niet betekent dat ik er niet een keer ga trainen, dat zeker zelfs.
Ik zoek in februari een goeie gym daar omdat ik er in de komende zomer een lange periode zal zijn.

Laatst bewerkt:
0h dan snap ik je punt ik dacht dat je voor 1 keer wou

20$=14€ dus das al beetje goedkoper als het lijkt :D

Ja dat wel maarja nog steeds duur voor 1 keertje trainen. Zou het er toch voor over hebben.

pcies...wij hadden het er ook gewoon dik voor over. Niet vergeten om ff een lading tanktops en shirts te kopen daar he. Die golds gym kleding kost echt weinig als je het in de gym koopt.

En alle gyms waar ik de usa geweest ben (stuk of 5, niet alleen golds gym), waren stuk voor stuk groter en meer bb gericht dan al die rommel in nederland.

Terug
Naar boven