XXL Nutrition

Gym in USA

• Topic Starter Topic Starter
pcies...wij hadden het er ook gewoon dik voor over. Niet vergeten om ff een lading tanktops en shirts te kopen daar he. Die golds gym kleding kost echt weinig als je het in de gym koopt.

En alle gyms waar ik de usa geweest ben (stuk of 5, niet alleen golds gym), waren stuk voor stuk groter en meer bb gericht dan al die rommel in nederland.

Ja kleding ga ik daar zeker goed inslaan! :D
Lijkt me gaaf om die echte bb sfeer te proeven daar waar het allemaal begonnen is.

Metroflexgym.. weet niet hoever het is van waar jij zit, maar daar zou ik naartoe gaan als ik een hardcore gym wil zien! Misschien spot je branch en ronnie nog :D

Metroflexgym.. weet niet hoever het is van waar jij zit, maar daar zou ik naartoe gaan als ik een hardcore gym wil zien! Misschien spot je branch en ronnie nog :D

Damn heb het even opgezocht en zit er 400 km vandaan.. Dat zou ik echt geweldig hebben gevonden om daar een keer te trainen. :(

als je hier naar een fysicks gaat (of hoe het ook geschreven is) dan betaal je ook 10 euro voor een beurt

20 dollar is 14 euro of zo?

Ja klopt, maar gaat me erom dat ik een gym zoek voor de komende zomer waar ik een maand of twee ga trainen. Die 20 dollar doen me niks.

Ik ga dus in februari een naar San Antonio (Texas) en lijkt me leuk om daar eens een gym te bezoeken om een paar keer te trainen (bijv. in de plaatselijke Golds Gym).
Nu vraag ik me af of ik een paar keer kan trainen in zo'n gym of dat je ook daar abonnementen (zoals hier meestal) moet afsluiten.

Hebben jullie ervaring met tijdelijk trainen in een buitenlandse (USA) gym?

Ik en mijn mannetje zijn vaak in amerika en als we daar zijn trainen we bij golds gym. Echt een super sportschool.
Je krijgt een kaartje met hoeveel dagen je wilt trainen, bv een week, 2 weken. Naar aanleiding daarvan betaal je een bedrag. Wij betaalde geloof ik voor 2 weken 40 dollar per persoon.
Is best wel duur vind ik want dat betalen amerikanen voor hun maand abonnement.

Succes.

Ik en mijn mannetje zijn vaak in amerika en als we daar zijn trainen we bij golds gym. Echt een super sportschool.
Je krijgt een kaartje met hoeveel dagen je wilt trainen, bv een week, 2 weken. Naar aanleiding daarvan betaal je een bedrag. Wij betaalde geloof ik voor 2 weken 40 dollar per persoon.
Is best wel duur vind ik want dat betalen amerikanen voor hun maand abonnement.

Succes.

Bedankt voor de info! Dat valt me wel reuze mee, heb ik er wel voor over. :)

Vandaag mailtje teruggekregen van Golds Gym:
Kan een weekabonnement pakken voor 50 dollar.

Dat ga ik doen, lekker daar knallen en wat souvenierjes scoren, heb er zin an! :D

Terug
Naar boven