XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Ze komen daar godverdomme ook om te trainen en niet om door een 35 jarige met een penske versierd te worden. Als het nou een lekker ding van 66 kg met sixpack was dan praten ze wel tegen je.

Ik kom al 10 jaar niet meer in de gym, dus die 25 en 66kg gloriejaren mochten niet baten :o
 
Ik train in mijn garage, enige die daar af en toe bitcherig komen doen zijn mijn kat en mijn vrouw :dunno:
20200519_201423.jpg
 
Maar vrouwen in de gym zijn vaak zo arrogant al scoren ze zelf maar een 3 of 4 ,bitch shields zijn niet aan te slepen daar.


yep ,so true ,hier bij de basic fit zijn het dan ook nog vaak de negroide georiënteerde zeugjes

negerhoeren met een dikke reet ,hihihihi
 
yep ,so true ,hier bij de basic fit zijn het dan ook nog vaak de negroide georiënteerde zeugjes

negerhoeren met een dikke reet ,hihihihi

Lijkt mijn buurvrouw wel. Die loopt ook met een stalen gezicht langs zonder je een blik waardig te gunnen. Ook bij mijn vriendin, dus geen boze witte man oorzaak.
Dan moet je echt je best doen om met pokerface recht vooruit blijven te kijken, toch betrap ik haar op de ongemakkelijkheid in haar ogen.

Waarschijnlijk is ze bang dat na een begroeting de volgende keer haar dikke gote reet geswaffeld gaat worden ofzo.
 
Hoor je mensen te begroeten in de gym?
 
weet ik niet ,ik weet wel dat er een geheim verbond bestaat onder de wat grotere jongens die elkaar
met een subtiel gebaar begroeten,hetzij een hoofdknikje of een thumbs up

Sterke mannen schudden inderdaad vaak handen in de gym. Zal een oud gebruik zijn, wapenstilstand of zoiets.
 
Sterke mannen schudden inderdaad vaak handen in de gym. Zal een oud gebruik zijn, wapenstilstand of zoiets.

bij vrouwen laat ik het initiatief over aan haar ,ik wil niet overkomen als de zoveelste gymrat die denkt dat hij een
geschenk van god is en dat ze daarom blij moet zijn met mijn aandacht
 
Als dikke powerlifters doen wij altijd ons shirt omhoog waarna wij een aantal keer erop kletsen om te laten zien hoe dik wij zijn. Als afsluiter schreeuwen wij iets autistisch en knuffelen we elkaar.
 
Als dikke powerlifters doen wij altijd ons shirt omhoog waarna wij een aantal keer erop kletsen om te laten zien hoe dik wij zijn. Als afsluiter schreeuwen wij iets autistisch en knuffelen we elkaar.

In mijn herinnering was dat ritueel anders. Ze laten ranzige scheten en bepalen dan met de groep wie het smerigste ruikt.
 
Als dikke powerlifters doen wij altijd ons shirt omhoog waarna wij een aantal keer erop kletsen om te laten zien hoe dik wij zijn. Als afsluiter schreeuwen wij iets autistisch en knuffelen we elkaar.

dit doe ik ook maar ben geen powerlifter :loony:
 
bij vrouwen laat ik het initiatief over aan haar ,ik wil niet overkomen als de zoveelste gymrat die denkt dat hij een
geschenk van god is en dat ze daarom blij moet zijn met mijn aandacht

Wel een luxeprobleem, in mijn gym zijn (waren) er nauwelijks vrouwen van betekenis.
 
In een gym van 10x10m en je dagelijks tussen dezelfde 10 mensen traint: ja.

Basic fit: nee
Bij BF of F4F in de gym de mensen die ik regelmatig zie en spreek wel. Als ik de kleedkamer binnenkom of verlaat standaard; als anderen het niet nodig vinden iets terug te zeggen, is dat voor mij geen reden om ook maar geen fatsoenlijk gedrag te vertonen.

Het valt me ook steeds meer op dat tijdens het hardlopen er steeds minder andere lopers, met name jongeren en in grotere steden, gedag terugzeggen. Vroeger was dat gewoon heel gebruikelijk.
 
Bij BF of F4F in de gym de mensen die ik regelmatig zie en spreek wel. Als ik de kleedkamer binnenkom of verlaat standaard; als anderen het niet nodig vinden iets terug te zeggen, is dat voor mij geen reden om ook maar geen fatsoenlijk gedrag te vertonen.

Het valt me ook steeds meer op dat tijdens het hardlopen er steeds minder andere lopers, met name jongeren en in grotere steden, gedag terugzeggen. Vroeger was dat gewoon heel gebruikelijk.
Komt omdat je nu 105kg roided up mofo bent en geen schattig 80kg wegend knulletje. Het schrikt mensen ergens af of ze denken tjappie.
 
Bij BF of F4F in de gym de mensen die ik regelmatig zie en spreek wel. Als ik de kleedkamer binnenkom of verlaat standaard; als anderen het niet nodig vinden iets terug te zeggen, is dat voor mij geen reden om ook maar geen fatsoenlijk gedrag te vertonen.

Het valt me ook steeds meer op dat tijdens het hardlopen er steeds minder andere lopers, met name jongeren en in grotere steden, gedag terugzeggen. Vroeger was dat gewoon heel gebruikelijk.

Vroeger. De bodybuilders waren toen ook veel beter en volgens mij waren zelfs de powerlifters sterker (vooral de minder goede).
 
Bij BF of F4F in de gym de mensen die ik regelmatig zie en spreek wel. Als ik de kleedkamer binnenkom of verlaat standaard; als anderen het niet nodig vinden iets terug te zeggen, is dat voor mij geen reden om ook maar geen fatsoenlijk gedrag te vertonen.

Het valt me ook steeds meer op dat tijdens het hardlopen er steeds minder andere lopers, met name jongeren en in grotere steden, gedag terugzeggen. Vroeger was dat gewoon heel gebruikelijk.
Hier zegt niemand wat tegen elkaar (Belgen zijn sowieso asocialer denk ik). Maar dit doet me wel denken aan het voorval waar een oudere vrouw recht in mijn gezicht kwam staan roepen omdat ik geen "doei" terug zei tegen haar. Verschoot me rot :emo:

Had haar niet gehoord omdat ik mijn noise cancelling koptelefoon op had :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vroeger. De bodybuilders waren toen ook veel beter en volgens mij waren zelfs de powerlifters sterker (vooral de minder goede).
Nee zelfs met pakkie komen ze vaak niet eens aan de RAW totalen van nu. Mooi voorbeeld is Jordi Snijders die het hoogste pakkie record heeft maar RAW compleet wordt afgeslacht door Sebastiaan Tempelaars. Om dan nog maar te zwijgen over Bob en tanno die 800kg halen op 93kg lichaamsgewicht.



Vroeger werd er dan wel veel meer gebruikt. Ik hoorde dat sustanon heel populair was.
 
Back
Naar boven