- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Beetje jammer. Had meer van jou gedacht.fit for free kan blijkbaar niet lezen.
Ik lig dubbel als op 30 juni bekend wordt dat niks open mag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje jammer. Had meer van jou gedacht.fit for free kan blijkbaar niet lezen.
Ik lig dubbel als op 30 juni bekend wordt dat niks open mag
Het is "01 juli, tenzij"iedereen viert opeens feest terwijl er gewoon duidelijk staat dat de ‘mogelijkheid’ er is en dat het nog niet vast staat
met als gevolg dat iedereen kats over de zeik is als de datum van 1 september niet vervroegd wordt
Maar je kan wel een beetje meeleven met je collega bodybuilders. En het zou idd heel zuur zijn als 1 juli niet doorgaat. Dan heeft de horeca bewezen dat ze er niet klaar voor zijn.iedereen viert opeens feest terwijl er gewoon duidelijk staat dat de ‘mogelijkheid’ er is en dat het nog niet vast staat
met als gevolg dat iedereen kats over de zeik is als de datum van 1 september niet vervroegd wordt
Maar je kan wel een beetje meeleven met je collega bodybuilders. En het zou idd heel zuur zijn als 1 juli niet doorgaat. Dan heeft de horeca bewezen dat ze er niet klaar voor zijn.
Dat is niet je adem inhouden. Op zn minst leedvermaak.De teleurstelling gaat echt alleen maar 10x zo groot zijn als de gyms 1 juli niet opengaan![]()
Dat is niet je adem inhouden. Op zn minst leedvermaak.
Nee hoor. Maar het was eerst mogelijk sept. En nu juli. Maar is idd beetje is het glas half-vol /half-leeg situatie. Kan vriezen kan dooien. Ik bekijk het van de goeie kant. Kan er niks aan doen.Leedvermaak omdat iedereen de waarheid niet wil horen en doelbewust over het woordje ‘mogelijk’ heenleest ja
Nee hoor. Maar het was eerst mogelijk sept. En nu juli. Maar is idd beetje is het glas half-vol /half-leeg situatie. Kan vriezen kan dooien. Ik bekijk het van de goeie kant. Kan er niks aan doen.
Ik ging eerst uit van 3 maanden. Dus kan je je voorstellen dat ik nu wel blij ben. Ook voor iedereen die zo graag wil. Er zitten haken en ogen aan. Maar als de cijfers straks niet kloppen zal iedereen weer een stapje terug moeten doen. Niet alleen wij.klopt, maar lijkt me niet verstand om ervan uit te gaan dat 1juli alles open gaat. Dan is 2 maand wachten opeens extreem lang
Maar wie gaan er ook daadwerkelijk naar de sportschool als die de deuren openen op 1 Juli? Of wacht je liever nog even af?
Gewoon een volwaardige homegym dus.Als iets deze crisis iets heeft geleerd is dat het toch raadzaam lijkt om de basis qua spullen thuis of elders te hebben. Sq, row, dips, deadlift, oh press, pull/chin-ups, bench, ghr/ leg curl zijn voor mij de kern.
Met een pullup aan de wand, paar schragen, bankje en db/bb plus wat gewichten kom je al een heel eind.
En dan ben je paar maanden verder en dan zot je met je zooi die je nog niet aan de schrotboer kwijt komt. Of je zet alles in je ondergrondse bunker die ooit nog van pas komt.
En bovenal het sociale aspect. Zeker nu merk ik dat dat voor mij belangrijk is. Dat is niet de basis van mijn motivatie, want ik train nu thuis met wat basic spul door, maar de sfeer, contacten en het 'ge-ouwehoer' mis ik het meeste.Denk dat velen vooral naar de gym gaan omdat een homegym geen optie is? Met een appartement, of huurwoning, kan veel niet zomaar, of vanwege financiën?
Leedvermaak omdat iedereen de waarheid niet wil horen en doelbewust over het woordje ‘mogelijk’ heenleest ja
Denk dat velen vooral naar de gym gaan omdat een homegym geen optie is? Met een appartement, of huurwoning, kan veel niet zomaar, of vanwege financiën?
Moet ik mij er zo iets bij voorstellen?
Jippie, we mogen nog niks, we mogen lekker thuis blijven haha ik wist dat al maar de anderen dachten van niet haha die dachten echt dat er een mogelijkheid was op 1 juli. De waarheid is hard he hahaha
Ik heb dat ook altijd met carnaval, kijk ik zuur naar al die feestende mensen uit het raampje, hoop elk jaar dat het hard gaat regenen. Dat zal ze leren! Ik geen plezier, hun ook niet!