Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Beetje jammer. Had meer van jou gedacht.

iedereen viert opeens feest terwijl er gewoon duidelijk staat dat de ‘mogelijkheid’ er is en dat het nog niet vast staat

met als gevolg dat iedereen kats over de zeik is als de datum van 1 september niet vervroegd wordt

iedereen viert opeens feest terwijl er gewoon duidelijk staat dat de ‘mogelijkheid’ er is en dat het nog niet vast staat

met als gevolg dat iedereen kats over de zeik is als de datum van 1 september niet vervroegd wordt
Het is "01 juli, tenzij"

Dat geldt voor alle maatregelen, het is allemaal zolang het goed gaat.

Het zou vreemder zijn als een bedrijf niets zou doen omdat het niet 100% zeker is.

Maar je kan wel een beetje meeleven met je collega bodybuilders. En het zou idd heel zuur zijn als 1 juli niet doorgaat. Dan heeft de horeca bewezen dat ze er niet klaar voor zijn.

De teleurstelling gaat echt alleen maar 10x zo groot zijn als de gyms 1 juli niet opengaan :roflol:

Maar je kan wel een beetje meeleven met je collega bodybuilders. En het zou idd heel zuur zijn als 1 juli niet doorgaat. Dan heeft de horeca bewezen dat ze er niet klaar voor zijn.

heb nooit gezegd dat ik het niet vervelend vind dat de gyms dichtzijn

als ik zie wat er in dit topic gespeculeert/verwacht wordt hou ik mn adem alleen in

Als iets deze crisis iets heeft geleerd is dat het toch raadzaam lijkt om de basis qua spullen thuis of elders te hebben. Sq, row, dips, deadlift, oh press, pull/chin-ups, bench, ghr/ leg curl zijn voor mij de kern.
Met een pullup aan de wand, paar schragen, bankje en db/bb plus wat gewichten kom je al een heel eind.

Leedvermaak omdat iedereen de waarheid niet wil horen en doelbewust over het woordje ‘mogelijk’ heenleest ja
Nee hoor. Maar het was eerst mogelijk sept. En nu juli. Maar is idd beetje is het glas half-vol /half-leeg situatie. Kan vriezen kan dooien. Ik bekijk het van de goeie kant. Kan er niks aan doen.

Nee hoor. Maar het was eerst mogelijk sept. En nu juli. Maar is idd beetje is het glas half-vol /half-leeg situatie. Kan vriezen kan dooien. Ik bekijk het van de goeie kant. Kan er niks aan doen.

klopt, maar lijkt me niet verstand om ervan uit te gaan dat 1juli alles open gaat. Dan is 2 maand wachten opeens extreem lang

klopt, maar lijkt me niet verstand om ervan uit te gaan dat 1juli alles open gaat. Dan is 2 maand wachten opeens extreem lang
Ik ging eerst uit van 3 maanden. Dus kan je je voorstellen dat ik nu wel blij ben. Ook voor iedereen die zo graag wil. Er zitten haken en ogen aan. Maar als de cijfers straks niet kloppen zal iedereen weer een stapje terug moeten doen. Niet alleen wij.

Als iets deze crisis iets heeft geleerd is dat het toch raadzaam lijkt om de basis qua spullen thuis of elders te hebben. Sq, row, dips, deadlift, oh press, pull/chin-ups, bench, ghr/ leg curl zijn voor mij de kern.
Met een pullup aan de wand, paar schragen, bankje en db/bb plus wat gewichten kom je al een heel eind.
Gewoon een volwaardige homegym dus.

Denk dat velen vooral naar de gym gaan omdat een homegym geen optie is? Met een appartement, of huurwoning, kan veel niet zomaar, of vanwege financiën?

Denk dat velen vooral naar de gym gaan omdat een homegym geen optie is? Met een appartement, of huurwoning, kan veel niet zomaar, of vanwege financiën?
En bovenal het sociale aspect. Zeker nu merk ik dat dat voor mij belangrijk is. Dat is niet de basis van mijn motivatie, want ik train nu thuis met wat basic spul door, maar de sfeer, contacten en het 'ge-ouwehoer' mis ik het meeste.

Leedvermaak omdat iedereen de waarheid niet wil horen en doelbewust over het woordje ‘mogelijk’ heenleest ja

Moet ik mij er zo iets bij voorstellen?
Jippie, we mogen nog niks, we mogen lekker thuis blijven haha ik wist dat al maar de anderen dachten van niet haha die dachten echt dat er een mogelijkheid was op 1 juli. De waarheid is hard he hahaha

Ik heb dat ook altijd met carnaval, kijk ik zuur naar al die feestende mensen uit het raampje, hoop elk jaar dat het hard gaat regenen. Dat zal ze leren! Ik geen plezier, hun ook niet!

Je moet niet te kritisch zijn op de spullen, gewoon gebruikt kopen niks mis mee.
Powerrack met bar, schijven en bankje rond de 500. Dumbbells rond de 500. Voor mij toch wel een must have, een cable cross van 500 voor isolatie kabel werk.
Voor 1500 heb je een hele goede basis gebruikt spul en kan je werkelijk alles doen.

Een ruimte vanaf 4mx4m is dan wel noodzakelijk. Als de sport een hobby/levensstijl is dan is dit toch geen geld om daardoor te laten?

Moet ik mij er zo iets bij voorstellen?
Jippie, we mogen nog niks, we mogen lekker thuis blijven haha ik wist dat al maar de anderen dachten van niet haha die dachten echt dat er een mogelijkheid was op 1 juli. De waarheid is hard he hahaha

Ik heb dat ook altijd met carnaval, kijk ik zuur naar al die feestende mensen uit het raampje, hoop elk jaar dat het hard gaat regenen. Dat zal ze leren! Ik geen plezier, hun ook niet!

had het niet beter kunnen verwoorden maat

Terug
Naar boven