MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Je moet niet te kritisch zijn op de spullen, gewoon gebruikt kopen niks mis mee.
Powerrack met bar, schijven en bankje rond de 500. Dumbbells rond de 500. Voor mij toch wel een must have, een cable cross van 500 voor isolatie kabel werk.
Voor 1500 heb je een hele goede basis gebruikt spul en kan je werkelijk alles doen.

Een ruimte vanaf 4mx4m is dan wel noodzakelijk. Als de sport een hobby/levensstijl is dan is dit toch geen geld om daardoor te laten?
Rack en schijven voor 500? Bedoel je niet 500 elk? Kan best leuk worden vanaf 2000 inderdaad. Ik ken eigenlijk niet veel mensen die dat uit kunnen geven. Maar financieel zou de minste reden moeten zijn, uiteindelijk lukt dat wel en anders tv en weet ik het verkopen.

Naast dat kun je bijvoorbeeld in een appartement niet zomaar 200-300kg gaan deadliften. Of pullups aan een gehuurde muur bevestigen.

Having said that, heb ik een winter in een donker steegje in het centrum bij m'n berging van 2x1 getraind met een barbell en 2 tuin palen in vrije squat stands als diy rack. Wil en weg :o

Ik zou wel wat moorden kunnen plegen voor een homegym als de jouwe.

Als je alleen een lockdown wil overbruggen heb je niet heel veel nodig.

Ook een beetje afhankelijk van je doel en in hoeverre je al getraind bent.

Als je de ruimte hebt en de middelen kan het wel zo makkelijk zijn, maar als je liever in een sportschool traint, is dat dan de moeite?

Rack en schijven voor 500? Bedoel je niet 500 elk? Kan best leuk worden vanaf 2000 inderdaad. Ik ken eigenlijk niet veel mensen die dat uit kunnen geven. Maar financieel zou de minste reden moeten zijn, uiteindelijk lukt dat wel en anders tv en weet ik het verkopen.

Naast dat kun je bijvoorbeeld in een appartement niet zomaar 200-300kg gaan deadliften. Of pullups aan een gehuurde muur bevestigen.

Having said that, heb ik een winter in een donker steegje in het centrum bij m'n berging van 2x1 getraind met een barbell en 2 tuin palen in vrije squat stands als diy rack. Wil en weg :o

Ik zou wel wat moorden kunnen plegen voor een homegym als de jouwe.

Rack, bankje en 150kg schijven voor 500 gekocht. Geen Rogue of ander onnodig duur merk natuurlijk. Sommige B-merken zijn ook oerdegelijk, aangezien ik het al 10 jaar heb staan nu.

Maar nee als je ruimte te klein is en je hebt minder dan dit dan denk ik niet dat je dit je voorkeur zal hebben boven een echte gym. Als je het doet, moet je het wel goed doen en geen belemmering hebben om goed te kunnen trainen.

Velen roepen dat je met een powerrack alles kan en nodig hebt. Maar voor borst enkel bankdrukken en biceps enkel curlen gaat na een maand al wel vervelen. Voor velen is een gym ook even weg zijn van huis. Mij motiveert het juist op de dagen dat ik weinig tijd heb en geen druk gedoe wil. Ik ben vroeger weleens omgedraaid als ik bij de gym was en de parkeerplaats helemaal vol stond en de ramen beslagen waren in de zomer.

haha van de kerels wel ja.
Maar vrouwen in de gym zijn vaak zo arrogant al scoren ze zelf maar een 3 of 4 ,b*ch shields zijn niet aan te slepen daar.
Ze komen daar god***domme ook om te trainen en niet om door een 35 jarige met een penske versierd te worden. Als het nou een lekker ding van 66 kg met sixpack was dan praten ze wel tegen je.

Ze komen daar god***domme ook om te trainen en niet om door een 35 jarige met een penske versierd te worden. Als het nou een lekker ding van 66 kg met sixpack was dan praten ze wel tegen je.

de ‘gymshark’ bitches. Geen ondergoed aan, wel een legging zo strak dat je alle lippen kunt tellen.

Die gaan squatten met een lege stang en houden het rek dan een half uur bezet. Nee dankje, laat die asjeblieft thuis.

de ‘gymshark’ bitches. Geen ondergoed aan, wel een legging zo strak dat je alle lippen kunt tellen.

Die gaan squatten met een lege stang en houden het rek dan een half uur bezet. Nee dankje, laat die asjeblieft thuis.

Is die sportschool bij mij in de buurt?

er was (voor dit corona trammelant) ook een gast die op een gegeven moment met z’n lul stond te zwaaien.

de AAS was’m denk ik iets teveel geworden.
En dan toch nog opzichtig vragen waar het is, alsof wie het niet doorhebben!

er was (voor dit corona trammelant) ook een gast die op een gegeven moment met z’n lul stond te zwaaien.

de AAS was’m denk ik iets teveel geworden.

Nee dank je, ik ga wel voor die bitches. Eindhoven is wel een beetje ver.

Terug
Naar boven