Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Nee zelfs met pakkie komen ze vaak niet eens aan de RAW totalen van nu. Mooi voorbeeld is Jordi Snijders die het hoogste pakkie record heeft maar RAW compleet wordt afgeslacht door Sebastiaan Tempelaars. Om dan nog maar te zwijgen over Bob en tanno die 800kg halen op 93kg lichaamsgewicht.

Vroeger werd er dan wel veel meer gebruikt. Ik hoorde dat sustanon heel populair was.

Ik bedoelde dat het gemiddelde niveau vroeger hoger lag. Maar ik trainde dan ook bij Wout van der Toorn
die de beste sportschool had.

Ik bedoelde dat het gemiddelde niveau vroeger hoger lag. Maar ik trainde dan ook bij Wout van der Toorn
die de beste sportschool had.
Lag het niet, zelfs de oude garde geeft dat toe. Tegenwoordig zitten er al freaks van 15-18 die 300kg deadliften bij. Dat had je vroeger nooit. Ondanks dat Wout als oprichter veel sterke mannen had trainen val die periode echt in het niet met het huidige niveau.

Hier zegt niemand wat tegen elkaar (Belgen zijn sowieso asocialer denk ik). Maar dit doet me wel denken aan het voorval waar een oudere vrouw recht in mijn gezicht kwam staan roepen omdat ik geen "doei" terug zei tegen haar. Verschoot me rot :emo:

Had haar niet gehoord omdat ik mijn noise cancelling koptelefoon op had :o
Dit ligt toch volledig aan jou hoor, dan wou er iemand goeie dag zeggen en skip je het volledig... Vrouwen hé, tsjonge jonge

Vroeger was het in ieder geval veel gezelliger in de sportscholen.

Doe mij maar één van de powerracks met bankje, 2 barbells en plates dan and we're good!

Laatst bewerkt:
Dat wordt een tijdje bankdrukken en OHP'en zonder spotter

Deze 'regels' gaan uiteraard nooit werken lol. Zie echt niet dat iedereen zijn/haar toestel grondig gaat schoonmaken. Hopelijk doet mijn gym niet te moeilijk met de tijdslimiet

Doe mij maar één van de powerracks met bankje, 2 barbells en plates dan and we're good!
Exact. Ik heb alleen een rack nodig en nog een minuut of tien een bench.

Dips En core ook nog, maar dat kan op tien plekken in mijn gym.

Ben wel benieuwd hoe ze het gaan organiseren trouwens.

Deze 'regels' gaan uiteraard nooit werken lol. Zie echt niet dat iedereen zijn/haar toestel grondig gaat schoonmaken. Hopelijk doet mijn gym niet te moeilijk met de tijdslimiet
Beetje gek want doet normaal gesproken ook niemand en het virus wordt niet eens door zweet overdragen. Dat het handvat even afgeveegd moet worden snap ik maar om dan telkens elk apparaat in de boen te leggen

Ik heb een basic homegym aangeschaft toen de gyms dichtgingen en heb in totaal 1,5 week niet getraind :trollface:
Dat weet ik en ook dat je hier liep te stoken over het niet doorgaan van 1 juli, dus een gebbetje moet je dan maar kunnen lijden.

En natuurlijk dat je buiten de racks en benches gewoon een punt hebt dat dat niet gaat werken, maar dat ga ik niet toegeven, dat gun ik je niet.

Dat weet ik en ook dat je hier liep te stoken over het niet doorgaan van 1 juli, dus een gebbetje moet je dan maar kunnen lijden.

En natuurlijk dat je buiten de racks en benches gewoon een punt hebt dat dat niet gaat werken, maar dat ga ik niet toegeven, dat gun ik je niet.

Was geen stoken, maar een realistische aanname. Kan er niks aan doen dat iedereen butthurt is als ze de waarheid horen die hen toevallig niet goed uitkomt

Ja dat zal per gym anders zijn gok ik. Mijn hardcore gym heeft ook tijdsloten van een uur, maar doet niet moeilijk als je er 2 boekt.

Mwa, desnoods doe ik alleen squats en deadlifts in de gym. De rest kun je ook wel improviseren met wat materiaal thuis. Curls, lateral raises, dips, chinups en je bent al een heel eind.

Onze gym is gedeeltelijk buiten open en heeft op een zaterdag 20 boekingen. Nu kun je buiten niet super veel, maar er zijn best veel mensen die niet meer durven te komen.

Terug
Naar boven