Fitness Seller

Gyno niet te fixen zonder operatie? Jullie mening over dit filmpje.

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Voor dat ik begon met kuren heb ik me goed ingelezen over sides en heb bewust gekozen toch te kuren. Ik lees veel al dat nolvadex wordt aangeraden bij beginnende gyno. Nou kwam ik het onderstaande filmpje tegen en hier wordt verteld dat nolvadex gyno alleen verkleint maar dat het net zo hard weer terug kan komen als je stopt met nolvadex. Wat is jullie mening over wat hij verteld?

http://www.youtube.com/watch?v=sMrfQXIcR8c

ik heb het filmpje niet gekeken maar het is toch duidelijk dat nolva gyno niet weg haalt? waarom roept iedereen dat de laatste tijd op het forum? nolva voorkomt dat het erger word. basta. gyno kan niet ineens verdwijnen? je lichaam weet zeg maar niet eens dat het er zit dus je kunt het niet ''verbranden''. sorry verwoorden is niet mijn beste punt :p

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het filmpje niet gekeken maar het is toch duidelijk dat nolva gyno niet weg haalt? waarom roept iedereen dat de laatste tijd op het forum? nolva voorkomt dat het erger word. basta. gyno kan niet ineens verdwijnen? je lichaam weet zeg maar niet eens dat het er zit dus je kunt het niet ''verbranden''. sorry verwoorden is niet mijn beste punt :p

Dat nolva het niet weg haald is absoluut duidelijk. Maar ik heb nog niet eerder gehoord dat het terug groeit als je stopt met nolva.

Verwoording is prima:cool:

Dat nolva het niet weg haald is absoluut duidelijk. Maar ik heb nog niet eerder gehoord dat het terug groeit als je stopt met nolva.

Als je gyno krijgt bij kuren stop je de nolva pas op het moment dat de gyno veroorzakende shit over is.

Dus stel je krijgt in een lange kuur last van gyno, is het dan de bedoeling dat je nolvadex pakt voor de rest van de kuur + de nakuur? Staat dit niet heftig de gains in de weg?

Dat kan, maar dat kan ook na 'n operatie.

En het haalt wel gyno 'weg'. Gyno is een medische conditie, en die kun je prima omkeren met tamoxifen. Dat het het klierweefsel niet laat verdwijnen lijkt me logisch, maar ALLE mannen hebben klierweefsel achter hun tepels zitten. Dus dat is niet meer dan normaal dat je er klierweefsel blijft houden.

zelfs na het weg halen kan het terug groeien:rolleyes:

Dus stel je krijgt in een lange kuur last van gyno, is het dan de bedoeling dat je nolvadex pakt voor de rest van de kuur + de nakuur? Staat dit niet heftig de gains in de weg?

ja alvast beginnen met 10mg nolva per dag en ook gewoon nakuren
10mg nolva per dag zit de gains niet in de weg. met aromasin zou dit wel zo zijn lijkt me

Hangt af van de mate van gyno. Iets wat op korte termijn ontstaat kan meestal ook op korte termijn met medicatie behandeld worden. Een hele massa klierweefsel of zelfs alleen een grote verharde knobbel wat er al jaren zit kan je alleen operatief verwijderen. Heb er zelf genoeg ervaring mee. Een chirurg laat altijd wat zitten anders ontstaat er meestal een opvallende put in de borst. Dus het kan na operatie ook terugkomen. Alleen elk klein stukje klierweefsel verwijderen is theoretisch een definitieve oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan, maar dat kan ook na 'n operatie.

En het haalt wel gyno 'weg'. Gyno is een medische conditie, en die kun je prima omkeren met tamoxifen. Dat het het klierweefsel niet laat verdwijnen lijkt me logisch, maar ALLE mannen hebben klierweefsel achter hun tepels zitten. Dus dat is niet meer dan normaal dat je er klierweefsel blijft houden.

Goed punt. Klinkt inderdaad erg logisch, heb er alleen nooit op deze manier over na gedacht. Ik dacht in eerste instantie dat het het weefsel verkleint en dat dit zo blijft tot je weer gaat kuren en de gyno kans weer vergroot.

--

Andere vraag voor iedereen. Wanneer maak je de overweging om een operatie te doen, in hoeverre is gyno echt erg. Lichtelijk vergrote tepels die er niet abnormaal uit zien is niet zo'n probleem lijkt me, het wordt vervelend als je van die theezakjes krijgt. Heb zelf beginnende gyno nu maar ziet er niet super raar uit en mijn tepels komen maar een klein beetje naar buiten en zien er voller uit als voor de kuur.

Laatst bewerkt:
als jij het lelijk vind moet je het weg halen zo niet niet. er is helemaal niks kwaadaardigs aan het is puur hoe je je er zelf bij voelt

Waarom met aromasin wel dan ? Gebruiken ze tog ook als AI

omdat je totaal geen oestrogeen meer in je lichaam hebt als je dat ED tijdens je kuur gebruikt

Ik had weer redelijke zware schijven langs beide kanten na tren kuurtje. Zat er al een 8-tal weken en was ook niet klein (zeker links was bijna muntstuk. Gelukkig door de vorm van mijn borst nooit echt zichtbaar (buiten bij bv. decline press).

Na 2 weken nolva was alles weg en het blijft ook weg (bij mij toch - ook na dooropen van volledige pct).

Is zoals XXL zegt een medische conditie die je ook weer kan omkeren (toch bij de meeste). Tis niet zo dat eenmaal je gyno hebt dat het altijd zou terugkomen, het wordt veroorzaakt door de hele meuk aan aas die je bewus in je lichaam stopt :D. Ken zelfs zat gasten die nooit nakuren en bij hen trekt gyno meestal ook weg eenmaal alles weer in evenwicht komt... zij het wel veel trager als met nolva.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Snap hier geen ruk van man. Bij mij trekt gyno wel degelijk weg als ik nolva pak, zelfs tijdens de kuur. Nolva kan het ook terugdringen, niet enkel voorkomen... of toch dat is mijn ervaring en zie het nog wel bij kennissen hier.

Filmpje gezien... is echt wel heel kort door de bocht. Zit een kern van waarheid in maar gyno die alleen kan verdwijnen dmv operaties is iets wat voor sommigen een waarheid is maar zeker niet voor iedereen anders zou bijna iedereen in deze sectie een operatie hebben gehad en dat is zeker niet zo.

Lichte gyno kan soms verholpen worden met nolva. Het heeft geholpen bij een vriend van me (nee, echt niet bij mezelf).

[/COLOR]
Zo potent is aromasin helemaal niet.

niet? als jij dat zegt geloof ik dat direct maar dit is ooit eens beweerd in een topic die ik opende

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Ik had weer redelijke zware schijven langs beide kanten na tren kuurtje. Zat er al een 8-tal weken en was ook niet klein (zeker links was bijna muntstuk. Gelukkig door de vorm van mijn borst nooit echt zichtbaar (buiten bij bv. decline press).

Na 2 weken nolva was alles weg en het blijft ook weg (bij mij toch - ook na dooropen van volledige pct).

Is zoals XXL zegt een medische conditie die je ook weer kan omkeren (toch bij de meeste). Tis niet zo dat eenmaal je gyno hebt dat het altijd zou terugkomen, het wordt veroorzaakt door de hele meuk aan aas die je bewus in je lichaam stopt :D. Ken zelfs zat gasten die nooit nakuren en bij hen trekt gyno meestal ook weg eenmaal alles weer in evenwicht komt... zij het wel veel trager als met nolva.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Snap hier geen ruk van man. Bij mij trekt gyno wel degelijk weg als ik nolva pak, zelfs tijdens de kuur. Nolva kan het ook terugdringen, niet enkel voorkomen... of toch dat is mijn ervaring en zie het nog wel bij kennissen hier.

de zwelling krimpt ja niet de gyno
heb hier een documentaire over gezien maar ik kan m nergens meer vinden

Terug
Naar boven