Fitness Seller

Haalt Ajax de 100?

  • Topic starter bekjam
  • Startdatum
  • Reacties 272
  • Weergaven 10K
  • Volgers 13

nou?


  • Totaal stemmers
    74

Bezoekers in dit topic

Haha, jullie kunnen nog geen eens een wedstrijd winnen man. :D

010 zo slecht heb ik ze nog niet eerder gezien.

Zo slecht niet eerder gezien? ik denk dat jij de afgelopen jaren niet echt voetbal heb gekeken dan... en als we geen wedstrijden konden winnen stonden we niet in de finale na az ,psv en twente uitgeschakeld te hebben ;)
 
Zo slecht niet eerder gezien? ik denk dat jij de afgelopen jaren niet echt voetbal heb gekeken dan... en als we geen wedstrijden konden winnen stonden we niet in de finale na az ,psv en twente uitgeschakeld te hebben ;)

qft.
Ik kan me afgelopen jaren nog wel aardig wat wedstrijden herinneren waar het niveau echt belachelijk laag was.
 
Morgen AZ-FC Twente. Als Twente gelijkspeelt of verliest kan het nog aardig spannend worden.

Verder moet Fc Twente nog thuis tegen Feyenoord en uit tegen Nac Breda. Dus als ze morgen punten verspelen zijn ze nog lang geen kampioen.

Als Twente morgen wint zie ik ze het afmaken zondag tegen feyenoord.
 
Zo slecht niet eerder gezien? ik denk dat jij de afgelopen jaren niet echt voetbal heb gekeken dan... en als we geen wedstrijden konden winnen stonden we niet in de finale na az ,psv en twente uitgeschakeld te hebben ;)

dat is eerder een incident dan iets structureels ;) de waarheid moet wel erg hard voor je zijn.
 
Zou geen gezellig feestje worden in Nijmegen als jullie in Nijmegen kampioen worden denk ik:D

In 2002 werden ze ook kampioen in nijmegen.

Jan van Halst ging helemaal los toen:D
 
Zou geen gezellig feestje worden in Nijmegen als jullie in Nijmegen kampioen worden denk ik:D
Gratis bier en junkfood voor iedereen. :D
Zo slecht niet eerder gezien? ik denk dat jij de afgelopen jaren niet echt voetbal heb gekeken dan... en als we geen wedstrijden konden winnen stonden we niet in de finale na az ,psv en twente uitgeschakeld te hebben ;)
Het rijmde gewoon lekker, waar ik meer op doelde was dat jullie 12x gelijk gespeeld hebben en nog een stuk of 5 keer verloren... dus voor een sterrenploeg waar LennyMan het zo over had valt dat nog al tegen. :)
 
Gratis bier en junkfood voor iedereen. :D

Het rijmde gewoon lekker, waar ik meer op doelde was dat jullie 12x gelijk gespeeld hebben en nog een stuk of 5 keer verloren... dus voor een sterrenploeg waar LennyMan het zo over had valt dat nog al tegen. :)

Hoeveel 1e divisieploegjes hebben jullie gehad in de beker:D
Plus genoeg gezwijnd in de competitie dit jaar lijkt me.
Jullie verdienen het gewoon niet.
Gun het Twente!
 
Hoeveel 1e divisieploegjes hebben jullie gehad in de beker:D
Plus genoeg gezwijnd in de competitie dit jaar lijkt me.
Jullie verdienen het gewoon niet.
Gun het Twente!

hahaha :D maar euhh het hangt van AZ af ja. van feyenoord kan twente wel winnen als het niet zo sloom speelt als in de halve finale van de beker. feyenoord is natuurlijk allang geen topclub meer. nooit geweest trouwens :D

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Arrogantie van al die Amsterdammers.. Niet te geloven

geen arrogantie, gewoon een hypothese stellen heet dat :D
 
31 gespeed 76 doelpunten (dus 2,5 per wedstrijd)

Nee.
 
Je vergeet 20 doelpunten.

De vraag is niet, "gaat Ajax de 100 halen?". Want dat is duidelijk. De vraag is: Gaat Ajax 2 keer zo veel doelpunten maken als Feyenoord? Of een 4 keer zo hoog doelsaldo?

Ik denk van wel.

Ajax, 96-19 (77)
Feyenoord, 45-27 (18)
 
moet lukken.
 
Vanavond kan de beslissing toch wel vallen denk ik, AZ is gewoon favoriet in mijn ogen, 2-1 lijkt me een mooie uitslag:)
 
Back
Naar boven