XXL Nutrition

Haartransplantatie en AAS, risico of niet?

Bezoekers in dit topic

In turkije was het 1 graft 1 dollar, ga het daar laten doen later als ik kale plekken heb

Ok. ik zou het persoonlijk nooit in Turkije laten doen. als er iets is dan kun je niet zomaar even de auto pakken en je zit misschien ook met taalbarrieres enzo. daarbij is de uitvoering en kwaliteit erg belangrijk van de behandelde arts. hier in ned heb je als consument nog bepaalde rechten maar hoe zit het in Turkije?
 
@HorusV: misschien weet Cools of XXL hier meer vanaf omdat ze veel kennis van AAS hebben?
Je bedoelt testoboosters, zeker. Sinds wanneer heeft Cools veel kennis over en ervaring met AS?
 
Topicstarter is wel erg gesteld op zijn haren, al zijn reacties/topics zijn er aan gerelateerd... Haaruitval is zo persoonsgebonden dat er weinig zinnigs over te zeggen is, wat wel een feit is dat AAS het proces van haaruitval kunnen versnellen. Als je haarlijn je zo dierbaar is, kan je er daarom beter vanaf blijven :)
 
Ok. ik zou het persoonlijk nooit in Turkije laten doen. als er iets is dan kun je niet zomaar even de auto pakken en je zit misschien ook met taalbarrieres enzo. daarbij is de uitvoering en kwaliteit erg belangrijk van de behandelde arts. hier in ned heb je als consument nog bepaalde rechten maar hoe zit het in Turkije?
Haarweb.nl spreken ze goed over turkse arten, als je het zo bekijkt ben je 8000 euro kwijt aan 3-4 k grafts
 
Back
Naar boven