AndroidHealthClinic

Haaruitval

Hoor steeds meer mensen die van Finasteride, libido problemen krijgen.

Kans is aanwezig ja in meer of mindere mate. Heb verschillende doseringen geprobeerd en elke keer kwam dit terug bij mij.
Libido niet volledig weg maar eerder 20-30% minder en lichte ED. Daarnaast lichte gyno. Zal toch DHT related zijn of test/oestrogeen verhouding oid.
Ligt aan je basiswaarden en genetische gevoeligheid of je vatbaar bent.

Ja en mijn huisdokter zegt dat ik best met mijn medicaite en andere shit gebruik dit beter niet neem. Verder geen info?
Ik heb 3 weken lang geen erectie kunnen krijgen van dutasteride in het begin. Nu heb terug even veel ochtend erecties van toen ik 16-18 jaar was.

In augustus heb ik een afspraak met een haartransplantie chirurg om topical dutasteride te kunnen krijgen.

Anagenica.com, ik heb het daar zonder voorschrift kunnen bestellen.
Krijg je geen donkere wallen van minoxidil? Heb het ook eens geprobeerd een half jaar maar moeten stoppen omdat ik er als een hero junk begon uit te zien.
Waar ga je haartrans laten doen?
Je kan topical ook gewoon zelf maken hoor.

Topical wordt ook gewoon in je bloedbaan opgenomen, wel in mindere mate dan bij oraal gebruik. Als je erg gevoelig bent voor sides krijg je die waarschijnlijk ook bij topical gebruik.
Zelf merkte ik ook sides bij topical antri adrogens zoals RU58841 en pyrilutamide.

Ik kan maintainen met minox 1x per dag, af en toe microneedling en een goede shampoo 3x p/w (regenepure, revita oid)

Krijg je geen donkere wallen van minoxidil? Heb het ook eens geprobeerd een half jaar maar moeten stoppen omdat ik er als een hero junk begon uit te zien.
Waar ga je haartrans laten doen?
Je kan topical ook gewoon zelf maken hoor.
Ik gebruik het pas een maand. Ik denk wel dat mijn baardgroei veel sneller aan het gaan is.

Donkere wallen heb ik altijd al gehad. 🤣

Ik ga bij dr. Mwamba in Brussel. Bij dr. Bisanga ben ik niet binnen geraakt. Ik heb gewoon een consultatie geboekt voor wat meer informatie te krijgen.

Ik gebruik het pas een maand. Ik denk wel dat mijn baardgroei veel sneller aan het gaan is.

Donkere wallen heb ik altijd al gehad. 🤣

Ik ga bij dr. Mwamba in Brussel. Bij dr. Bisanga ben ik niet binnen geraakt. Ik heb gewoon een consultatie geboekt voor wat meer informatie te krijgen.
is niet te zien aan je profielfoto

Dokter Mwamba en dokter Bisanga… klinkt goed.
Bestaat nog echt ook.

Bestaat nog echt ook.

Was een grapje van Van Kooten en De Bie: "een dokter in de haar".

Ben vandaag op consultatie geweest.

Mijn haaruitval kan ik nog omdraaien als ik de juiste medicatie, vitaminen, shampoo, olie en ik weet niet wat ik nog allemaal gebruik.

In mijn doner gebied is het ook al aan het uitvallen.

Heeft wel niet de prijs gezegd voor 3000 grafts.

Ik was hier beter naartoe gegaan een jaar geleden dan naar mijn huis arts.

Mijn haaruitval kan ik nog omdraaien als ik de juiste medicatie, vitaminen, shampoo, olie en ik weet niet wat ik nog allemaal gebruik.

Als jij je liever door kwakzalvers laat afzetten moet je dat vooral doen.

Of je accepteert dat je ouder word en dat het nu eenmaal genetische is bepaald. Ik scheer me hoofd nu ook, en ik heb nog geluk want pas laat heb ik inhamen gekregen mijn vader werd al op zijn 18e kaal.

Of je accepteert dat je ouder word en dat het nu eenmaal genetische is bepaald. Ik scheer me hoofd nu ook, en ik heb nog geluk want pas laat heb ik inhamen gekregen mijn vader werd al op zijn 18e kaal.
Toen ik naar het MBO ging was ik ook rond de leeftijd van je pa en moest bij mij ook alles er af omdat je anders net een soort vogelnest op je achterhoofd krijgt. Gelukkig had ik er een ‘hoofd’ voor maar als je dat niet hebt lijkt het me wel lastig om te kunnen accepteren🤗 kaal is trouwens ook ideaal😜

Welke medicatie, vitaminen, shampoo etc?

Terug
Naar boven